Přihlášení

  • Pěstování
  • Popis česneku
  • Odrůdy
  • Choroby a škůdci
  • Články
  • Diskuse: Recenze prodeje Zpět na diskusi

    nekvalitní sadba

    19. 10. 2019 22:32 Zakladatel vlákna: Miroslava Jánová
    Vždycky jsem věděla, že Kozákův česnek=kvalita. Letos to bohužel nemůžu říct. Je malý - důvodem je sucho. Dobře. 
    V několika palicích sadbového česneku jsou naprosto seschlé, měkké stoužky. Dvě palice jsou pravděpodobně z jiné odůdy, protože Jovan, který jsem objednala,  nemá vnitřní stroužky, tento ano.
    Nemám důkaz v podobě fotky (nevlastním chytrý telefon), nechci reklamaci, ale mrzí mě to.
    20. 10. 2019 0:02 Jan Kozák ml.
    Ten, kdo balí česnek, do cibule bohužel nevidí. Spočítejte si prosím, kolik zdravých cibulí balení obsahuje a jaký je udaný počet na balení. Pokud se z partie větší množství cibulí vyřazovalo, dávalo se těch zdánlivě zdravých cibulí do balení více, aby zákazník obdržel patřičný počet zdravých jedinců, kdyby některé cibule musel vyřadit. Zákazník totiž může cibuli rozdělat (kdyby cibuli rozdělal brigádník, musel by ji stejně vyřadit) a s časovým odstupem od balení (více než měsíc) jsou vady snáze identifikovatelné. To, co předtím byla pevná cibule, může být nyní jednoznačně špatná.
    Pro reklamaci nepotřebujete chytrý telefon. Když budete zboží reklamovat, umožníte jim, aby dali situaci do pořádku k oboustranné spokojenosti. Stěžováním v diskusi nepomůžete nikomu.
    29. 10. 2019 21:28 Martin Perníček
    Dobrý večer paní Jánová. Letos jsem na tom s kvalitou doručené sadby od pana Kozáka podobně jako Vy. Z 10 kg sadby Bjetinu je po rozdružení  možná použitelných 8,5kg. Co se týká odrůdy Vekan, tak po prvních pěti cibulích jsem rozdružování vzdal!!! Letošní sadba od pana Kozáka= horší odpad!
    30. 10. 2019 13:27 Jan Kozák ml.
    Zde platí to, co jsem napsal výše, pane Perníčku.

    Máte několik možností:
    1) Pokřikovat na diskusi a porušovat tak její pravidla. To nelze považovat za konstruktivní řešení.

    2) Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte možnost do 14 dní produkt vrátit bez udání důvodu. Jen připomínám, že v takovém případě vám budou vrácena i částka, kterou jste uhradil za dopravu zboží k vám. Pokud tohoto svého práva využijete, nikdo se na vás zlobit nebude.

    3) Můžete produkt reklamovat, jak jste byl upozorněn při objednávání, při doručení a jak jste si mohl přečít v příspěvku výše. V takovém případě se případem bude zabývat kompetentní člověk z firmy. Jeho zájmem je vyřešit problém ke spokojenosti zákazníka. Ale pokud zákazník předem ventiluje svou nespokojenost, nemá prodávající takovou motivaci vycházet zákazníkovi vstříc.
    U raných odrůd se často stává, že zákazníci chybně označí za nekvalitní sadbu, která je popraskaná kvůli sklizni opožděné o několik dní. Paradoxní je, že sadbovou kvalitu nedokáže posoudit ani expert s laboratoří, pokud nezná původ dané cibule a nemá možnost ji několik sezón pěstovat. Zatímco laik mrkne – a je skálopevně přesvědčený, že ví, a je ochotný se hádat do roztrhání těla.

    česneková sadba

    5. 10. 2019 12:42 Zakladatel vlákna: Miroslav Fiala
    I já se musím přidat s pochvalou pro Kozákovi. Sadbu jsem obdržel v pořádku (pouze jeden stroužek jsem vyhodil pro mechanické poškození). Rozdruženo, namořeno v sulce, záhon pro výsadbu je zrytý a ošetřený dusíkatým vápnem. Teď pouze doufat, že příroda pomůže a příští rok bude dobrá sklizeň.
    5. 10. 2019 14:59 Jan Kozák ml.
    Děkujeme za pochvalu, pane Fialo. Všem, kdo se podíleli na produkci a expedici sadby, udělá radost.

    Poděkování

    4. 7. 2019 16:18 Zakladatel vlákna: Vlastislav Ponikelský
    Dobrý den!
    Chci poděkovat všem co se zasloužili o česnek Kozák. Sám mám menší záhon na cca 200 ks, ale jsem spokojen. Jezdil jsem si pro sadbu první sobotu v září k Vám,  ale nyní to nevychází/v důchodu málo času/. Proto si sadbu objednávám a jsem velmi spokojen. Vloni jsem měl i balíček a urodilo se vše  na 80 procent. Krom toho Vekanu cca 100 a je moc pěkný a chutný. Tady nad Davli v Okrouhlu se moc česneku nedaří, ale mám vždy od Vás novou sadbu a hlavně bez zbytečných "caviků", vše je v pohodě,objednání, popřípadě změna obj., doprava a hlavně výsledek. Sklízel jsem všech 8 druhý 2.7.19 a i sousedi pochvalují pěknou úrodu. Je to takový potěšení pro mě, ale díky Vám.

    Poděkování

    1. 7. 2019 17:07 Zakladatel vlákna: Karel Kalaš
    Děkuji Panu Kozákovi za rady jak pěstovat česnek. Letošní úroda je mimořádná.
    Brněnská úrodaBrněnská úroda

    Poděkování za sadbu

    24. 9. 2018 8:49 Zakladatel vlákna: Karel Richter
    Zdravím rodinu Kozáků a chci tímto poděkovat za sadbu (Jovan, Havel). Sadba naprosto v pořádku, ze 17 kg sadby jsem vyřadil pouze 2 mechanicky poškozené stroužky. Palice sice menší, ale stroužky velice pěkné. Děkuji a budu se těšit na úrodu.
    25. 9. 2018 20:07 Václav Kozák
    Dobrý den, pane Richtere, moc nás těší, že jste se sadbou od nás spokojen a přejeme mnoho úspěchů nejen při pěstování česneku.

    Poděkování!

    19. 9. 2018 15:04 Zakladatel vlákna: Vlastislav Ponikelský
    Včera mi přišel balíček s 16 cibulemi VEKANU a dárkový balíček 8druhů.
    Jsem moc spokojen, vše bylo kvalitní a hnedle to namáčím v sulce a těším se na výsledky. Pane Kozák, ještě jednou Vám i ostatním okolo Vás děkuji! Fajn práce, obal, výběr, doprava.
    p.s. Mohlo by to být všude.

    S pozdravem Vlastislav Ponikelský
    25. 9. 2018 20:10 Václav Kozák
    Dobrý den, pane Ponikelský, děkujeme za pochvalu a zpětnou vazbu. Jsme rádi, že naše snaha dělat práci co možná nejlépe má smysl a je zákazníky oceněna.

    Dodavka sadby

    11. 9. 2018 20:35 Zakladatel vlákna: Richard Bily
    Dobry den , dnes me byl dorucen sadbovy cesnek Slavin II a musim chvalit a i pres suchy rok je peknejsi nez loni tak ze dekuji a tesim se na to az pujde do zeme takovou sadbu je radost sazet.
    12. 9. 2018 0:33 Novák Ladislav
    Dobrý den.V lonském roce jsem si též objednal Slavin.Vše v pořádku.Letos už budu sázet svůj.
    12. 9. 2018 19:15 Richard Bily
    Když mohu porovnat Slavín loni a letos tak vubec nelituji ze jsem si objednal novou sadbu je o sto procent lepsi než loni
    13. 9. 2018 20:23 Richard Bily
    Prave delim nasledne dodany Havran a i pres drobnejsi cibule je pekny a nemohu si stezovat sadba odpovida prubehu pestitelskeho roku pod zavlahou bude ok

    Záhorský 2?

    28. 5. 2018 9:59 Zakladatel vlákna: Stanislav Hanzlicek
    Dobrý den všem česnekářům.Měl  bych dotaz na pana Kozáka.V loňském roce jsem byl nucen reklamovat sadbu.Reklamace vyřizoval Váš syn a vše proběhlo k vaší česti rychle a hladce.Byl jsem také ujištěn,že novou sadbu jste kontrolovali přímou u vás na pracovišti a také jsem byl s dodaným materiálem velice spokojen.Drobný problém jsem objevil až nyní.Všechny rostliny bez výjjimky "Záhorského 2" jsem teď odhlávkoval!Mají o poznání užší listy,než třeba Vekan,nebo Havel,jsou světlejší a velmi vysoké.Marně se snažím přijít na to,která odrůda by to mohla být a jak je možné,že vůbec mohlo dojít k záměně.Ani trochu se nezlobím,je to nádherný česnek a zřejmě na mém záhonku velmi prospívá.Jen jsem zvídavý.Dokázal byste určit odrůdu jen z porostu,nebo budu muset počkat do sklizně?Díky S.Hanzlíček.
    28. 5. 2018 16:30 Jan Kozák
    Z porostu bych odrůdu určil, ale musel bych v něm být. Z fotek se to těžko poznává.
    28. 5. 2018 18:00 Stanislav Hanzlicek
    Díky.Počkám tedy do sklizně.

    Poďakovanie a Prianie

    24. 12. 2017 12:27 Zakladatel vlákna: Igor Macúš
    Ďakujem rodine Kozákových, za všetko čo robia pre zachovanie
    poctivého cesnaku a za trpezlivosť v diskusii a želám im ako aj Vám Vážený
    pestovatelia pokojné  prežitie Vianočných
    sviatkov.

    Do Nového roku prejem pohodu a peknú úrodu a v diskusii
    menej opakujúcich sa otázok k rovnakej téme ;)

    IgoR
    24. 12. 2017 15:44 Jan Kozák
    Děkujeme za přání. Vám i všem ostatním česnekářům přeji do nového roku hodně lásky. Ať ji umíme dávat i brát celými hrstmi.

    Poděkování, dostupnost sadby odrůdy Mirka

    11. 10. 2017 15:34 Zakladatel vlákna: Václav Kozák
    Vážení zákazníci,
    děkujeme Vám za obrovský zájem o naši česnekovou sadbu. Jen díky Vaší podpoře rozesíláme každý rok tisíce objednávek. Rozhodli jsme se oslavit odeslání 10 000. objednávky tím, že jsme neplánovaně uvolnili omezené množství odrůdy Mirka, jejíž sadbu jsme neuváděli do oběhu více než 5 let. Jedná se o unikátní odrůdu vhodnou pro všechny česnekové nadšence. Cibule této odrůdy nebývají sice příliš velké (dorůstají obvykle průměru okolo 5 cm), zato však mají dlouhou skladovatelnost a vynikající ušlechtilou ostrou chuť. Věříme, že jedinečná možnost obohacení sortimentu česneku na Vaší zahrádce o odrůdu Mirka mnohé z Vás potěší.
    12. 10. 2017 14:05 Ladislav Holeček
    Dobrý den, lze si objednat cca. 20kg?
    13. 10. 2017 12:16 Václav Kozák
    Vážený pane Holečku,
    k dispozici jsou pouze odrůdy a balení, která jsou aktuálně v objednávkovém formuláři.

    Pochvala

    10. 10. 2017 19:31 Zakladatel vlákna: Jitka Toniniová
    Dobrý večer. Dnes jsem rozloupala 4 kg od Vás dodaného Havla. Musím smeknout, protože z celého množství  pouze jeden podezřelý stroužek. To je více než skvělé! Nádherná sadba. Děkuji a přeji mnoho spokojených zákazníků.
    13. 10. 2017 12:15 Václav Kozák
    Vážená paní Toniniová,
    děkujeme za pochvalu. Moc nás těší, že jste s naší sadbou spokojena. Přejeme mnoho úspěchů nejen při pěstování česneku.

    Sadba

    3. 10. 2017 21:13 Zakladatel vlákna: Jan Urbánek
    Dobrý den. Je to kvalitní sadba?
    Vekan
    3. 10. 2017 22:22 Stanislav Hanzlicek
    Dobrý den pane Urbánek.Jestliže jste,podle etikety na balení,v minulém roce odhalil v pětikilovém balení čtyři,napohled mechanicky poškozené stroužky,tak ANO.Je to kvalitní sadba.Dokonce pozoruhodně kvalitní.Jestliže se ale ptáte konkrétně na tyto čtyři stroužky,tak ty já bych nesázel,ale okrojil a natřel na topinky.Nechápu ale Vaše roční otálení s tímto dotazem.
    4. 10. 2017 7:29 Jan Urbánek
    Dobry den. Ne to bylo cele baleni. A panu Kozaku jsem posilal fotky a řikal že by oba krajové vyhodil a zbytek sazel. Tak jsem pulku vyhodil a zbytek zasadil. A vysledek ten stejmy. Dekuji.
    4. 10. 2017 13:42 Jan Kozák ml.
    Pane Urbánku, pokud Vám odborník napsal, že ty cibule můžete nasázet, neměl jste je vyhazovat. Promiňte, ale domnívat se, že podle vzhledu můžete stanovit „sadbovou kvalitu“ materiálu je naivní a lehce domýšlivé. To totiž bez specializované laboratoře a znalosti historie odrůdy (doby od udržovacího šlechtění) nesvede ani expert.

    Když si projdete diskusi, zjistíte, že většina skvrn na stroužkách je fyziologického původu patrně způsobená nedostatkem železa. Podobně jako když nasadíte stroužek vzhůru nohama, vytvoří „fajfku“, avšak po přesazení v další generaci tato vada při správné orientaci nevznikne. Stejně tak nasazení česneku, u kterého expert určí jinou fyziologickou vadu, nemá na výskyt této vady vliv to, zda se v předchozí generaci vyskytovala.

    Pokud jste reakci prodejce nepovažoval za přesvědčivou, měl jste materiál reklamovat. V takovém případě by totiž prodejce buď musel produkt nahradit, nebo prokázat, že zboží není závadné. Místo toho jste kvalitní sadbu zlikvidoval.

    Jak jsem se informoval, byl jste nedávno upozorněn, že domnělou vadu sadby reklamovat nelze z následujících důvodů:
    1) Datum použitelnosti vypršelo téměř před rokem. Podle občanského zákoníku jste povinen vadu reklamovat bez zbytečného odkladu poté, co jste ji zjistil. Což jste neudělal.
    2) Domněle vadný materiál jste zlikvidoval. Vinou toho nelze prokázat, zda skutečně vadný byl, či nikoliv.
    3) Snažíte se reklamaci uplatnit u jiného subjektu, než u kterého jste zboží nakoupil. Mezi Vámi a Václavem Kozákem je stejný obchodní vztah jako mezi Vámi a náhodným kolemjdoucím na ulici – žádný.
    4) Pokud provádíte reklamaci, musíte k tomu využít prostředky, které jsou k tomu určené, a dát svůj úmysl najevo. Dotaz: „Je to kvalitní sadba?“ se jako zahájení reklamačního procesu chápat nedá. Dotazy týkající se konkrétní objednávky (kam patří i reklamace) nejsou v diskusi povolené. Diskuse je určená k poradenství.

    Navzdory tomu všemu Vám bratr před několika dny velkoryse nabídl, že Vám na vlastní náklady kilo nebo dvě zašle. Jinými slovy: přestože jste patrně vyhodil kvalitní sadbu, kterou jste nakoupil u někoho jiného, byl ochotný Vám věnovat 600 Kč (zboží + doprava + práce na nesystémovém vyřízení balíku). To jste odmítl. Bohužel.
    4. 10. 2017 8:38 Jan Urbánek
    Dobry den, ja chci jen to co jsem si zaplatil,zdravou a neposkozenou sadbu. Prilozim fotku uz moje vypestky. Vekan (spatne) a potom take sadba od vas uz druhym rokem slavin a havran. Dekuji.
    Vekan
    4. 10. 2017 10:53 Stanislav Hanzlicek
    Ještě jednou dobrý den pane Urbánek.Nechci se Vás nějak dotknout,ale myslím si,že hledáte chybu na špatném místě.Jestliže zasadíte nekvalitní stroužky česneku,tak Vám buď nevyroste nic,nebo se nedostatky projeví už během vegetace a takový česnek je třeba ihned ze záhonu odstranit.Ve Vašem případě to ale vypadá na napadení vlnovníkem až po sklizni.Třeba vlivem podtržení,nesprávného sušení,nebo prostě špatným uskladněním.Zkuste se napřed zamyslet nad tímto.

    clonoplus

    25. 9. 2017 19:25 Zakladatel vlákna: Miroslav Fiala
    Dobrý den, minulý týden v pondělí jsem obdržel objednaný sadbový česnek. Klobouk dolů, z cca 2 kg sadby jsem vyřadil pouze 2 stroužky Záhorského II. To je poděkování šlechtitelům a odpověď na stížnosti, které zde proběhly. Existuje přece něco jako reklamační řád! A paní Aurerová, neobviňujte někoho za vlastní chyby. Je naprosto jasné, že čím menší balení, tím vyšší cena. A že jste zaspala termín objednávky, to není vina pana Kozáka. A teď konečně k mému dotazu. Našel jsem v podstatě čtyři možnosti použití prostředku Clonoplus.
    1. Zálivka při výsadbě (jak ji připravit?)
    2. Zálivka na jaře (dtto)
    3. Vytvořit suspenzi a promíchat v plastové nádobě se sadbou a po oschnutí sázet
    4. Namočit stroužky ve vlažné vodě, po částečném oschnutí promíchat s přípravkem a ihned sázet
    Jsem laik, který způsob by jste doporučil Vy?
    Děkuji za radu a omlouvám se za ten úvod.
    M.Fiala
    25. 9. 2017 22:32 Zdeněk Mácha
    Musím souhlasit,co jste napsal.Není to férové jednání od paní Auerové,když byla seznámena s cenou a přesto si sadbu objednala.Místo své chyby to svede na pana Kozáka.Nechápu toto jednání.,když měla možnost objednávku zrušit.
    26. 9. 2017 21:00 Jan Kozák
    K dotazu pana Fialy:
    Z uvedených možností bych sám použil tu čtvrtou, tedy mokré stroužky promíchat se suchým přípravkem. A pokud bych chtěl česnek hodně rozmazlovat, pak bych ho ještě na jaře (spíš v předjaří) zalil roztokem Clonoplusu v množství 2 - 4 g přípravku na 10 m2, na množství vody nezáleží. Toto opatření bych udělal hned ráno a po oschnutí rostlin bych celou plochu uvláčel.
    26. 9. 2017 20:38 Josef Stieranka
    Loni jsem před výsadbou "obaloval" namočené stroužky v Gliorexu a na jaře dělal zálivku Clonoplusem. Příprava rozmíchat v konvi a polít řádek. Musím říci že se to osvědčilo a vyhodil jsem cca 10rostlin během vegetace jinak se sklerocia neprojevila. Letos dle zde dostupných rad uvažuji o obalení stroužků Clonoplusem místo Gliorexu. Pokud má někdo více zkušeností, prosím sem s nimi.
    7. 10. 2017 17:32 Richard Bily
    Dobrý den , letos Záhorskÿ ll je pekny , Slavin byl o dost horší , a ze zkušebni krabičky byly nejlepší Havel a Havran 

    Dodatek k článku v Zahrádkáři pro říjen 2017.

    25. 9. 2017 18:20 Zakladatel vlákna: Filounek Jaroslav
    Dobrý den pane inženýre. Se zájmem jsem si přečetl Váš článek , moc se mě líbil. Zvláště pak pasáž o chuti česneku a českém zákazníkovi. Chtěl bych však dodat, proč nikdo nic nedělá ( vláda, ministr zemědělství ) proti dovozu a nabízení v obchodě sadbového česneku francouzského původu vypěstovaný v Holandsku???? Na požádání zašlu firmu, která jej nabízí. Myslím si, že je to přinejmenším znevažování lidí a firem, a Vaší práce především, kteří šlechtí a pěstují kvalitní český česnek. Nakonec Vám chci poděkovat za sadbový česnek Havran, který dnes dorazil. Nemohu si stěžovat. Držím Vám palce a přeji hodně dalších úspěchů jak v osobním tak i pěstitelském životě. S pozdravem Česneku zdar.
    1. 10. 2017 10:45 Václav Kozák
    Vážený pane Filounku,
    v EU je volný trh, tudíž nemůže nikdo zakázat dovoz zboží z ostatních členských zemí. Je jen na obchodnících, zda dají přednost tuzemské sadbě a tím i podpoří české zemědělce a další pracovníky, kteří se podílí na produkci sadby, nebo jestli dají přednost levnému dovozu, kde si mohou dát výrazně vyšší marži. Hlavní vliv na tom však mají zákazníci, kteří často hledí jen na cenu zboží. Bohužel podmínky v zemědělství nemají všichni stejné. V některých státech získávají zemědělci  vysoké dotace a plně mechanizovanou mají nejen výsadbu a sklizeň česneku, ale i posklizňové opracování, tudíž podíl lidské práce je na jejich produktu minimální. Z toho důvodu jsou schopni vyvážet hotový produkt za cenu, za kterou by nebyli čeští zemědělci schopni česnek často ani sklidit. Tento problém se však netýká jen česneku.

    kvalita sadby

    25. 9. 2017 12:41 Zakladatel vlákna: miroslav cagášek
    Velmi  mě mrzí, když , dlouhodobě  používám Vaši sadbu a v případě, letos ne úplně vydařeného roku kupuji od Vás sadbu v množství 8ks, a z toho je  jedna hlava evidentně z minulého roku/shnilá/ .Doufám, že se jedná o náhodný zkrat při balení této šarže  Havran 7-O124-90065 "S".      Děkuji MIC                                                                                                                      
    25. 9. 2017 15:46 Zdeněk Mácha
    Dobrý den.Proč toto neřešíte emailem,ale zde v diskusi.
    25. 9. 2017 18:06 Filounek Jaroslav
    Vážený pane, nejen že souhlasím s panem Máchou, ale také Vám doporučuji změnit dodavatele. V našem městě prodávají sadbu 16-ti cibulí o váze 740 g jedné nejmenované firmy za pouhých 353.- kč. Bydlím v Hrušovanech nad Jevišovkou. Přeji pohodový nákup. Filounek Jar.
    27. 9. 2017 16:51 Jan Kozák ml.
    Pane Cagášku, vaše určení problému není zcela správné. Lze s jistotou vyloučit, že by v zaslaném materiálu mohla být přimíchána cibule z loňského roku. Už z technologického hlediska je to nemožné – materiály z různých let se nemají šanci potkat. Z ekonomických důvodů se jedná o nesmysl – levněji by vyšlo ten česnek vyhodit, než ho složitě celý rok skladovat a pak přimíchávat, je nutné si uvědomit, že se jedná o ruční práci, která je drahá. A to ani nemusíme uvažovat o tom, že případné reklamace jsou velmi nákladné. Žádný producent by tohle neriskoval.
    Třetí důvod je logický – o Havran je velký zájem a loni ho byl nedostatek, jak se můžete přesvědčit v rok staré diskusi. Proč by měl mít někdo zájem na tom ho rok skladovat, když ho mohl s menšími náklady výhodně prodat loni na podzim, v zimě, případně i letos na jaře?
    Ač má Havran dlouhou skladovatelnost, rok starou cibuli by rozlišil i naprostý laik. Je tedy vyloučené, že by to někdo přibalil omylem (výše jsem uvedl důvody, proč by ho ani neměl kde vzít). Takové balení by tedy bylo neprodejné.
    Když se nad tím zamyslíte, jistě mi dáte za pravdu, že ta cibule rok stará být nemůže.

    Cerifikovaná sadba

    15. 9. 2017 21:09 Zakladatel vlákna: Polanský Stanislav
    Dne 15.9.2017 mě od vás došla zásilka sadbového čeneku .Takový česnek nemůžu hodit ani do kopostu viz. foto.Jsem velice sklamán (certifikovanou sadbou).Přes půlku sadby je napadená atd. to je vaše vizitka pane ing.Kozáku !
    HavranStaník
    16. 9. 2017 10:37 Stanislav Hanzlicek
    Vážený pane Polanský.
    Vizitkou pana ing.Kozáka je to,že "český česnek" ještě vůbec existuje a že si můžeme vybrat z tolika kvalitních odrůd!Pan Kozák je možná trochu vinen svou benevolencí vůči smluvním pěstitelům,kterým ovšem nemůže stále koukat pod ruce a kontrolovat,jaký česnek jeho jménem prodávají.Nevím,zda je možné tyto kontroly zpřísnit,nebo nekvalitní sadbu sankcionovat.To nemění ovšem nic na tom,že tyto situace je slušností řešit podle reklamačního řádu na příslušném emailu a ne v poradenské diskuzi.Veřejně totiž obviňujete někoho,kdo za nic nemůže.Věřím,že oficialní cestou bude Vaše reklamace kladně vyřízena a budete spokojen,stejně jako tisíce dalších zákazníků.
    16. 9. 2017 12:26 Zdeněk Mácha
    Přesně tak.Od toho není tato diskuze,ale email.A pane Polanský,a co je Vaše vizitka?Že se nestydíte takhle napadat pana Kozáka
    16. 9. 2017 12:58 Martin Čech
    Dle mého názoru si myslím, že i toto právě sem patří, 7.9. mi byla poslána(sadba) certifikovaného česneku, která se tak nedá nazvat, Pan Ing. Kozák by si měl uvědomit že je dlouholetý šlechtitel česnekové sadby a měl by si POŘÁDNĚ kontrolovat své smluvní partnery a pěstitele, protože to co se tady poslední dva- tři roky děje už není normální. Vždy jsem se těšil jaký krásný česnek mi od pana Kozáka dorazí,ale už tomu tak není, proto jsem si zcela jist, že budu kupovat sadbu u konkurence, kde mi česnek příjde, každý rok stejný. Za mě velké zklamání celému týmu K-cesnek.cz . Neberte to jako napadání ,ale když si objednám sadbu za nemalé peníze,tak chci aby nějak vypadala.
    16. 9. 2017 13:47 Stanislav Hanzlicek
    Jen pro upřesnění.Zastal jsem se pana Kozáka,přestože jsem také reklamoval sadbu od "něj".Až poté jsem si všiml,že pan Polanský má na znehodnocené sadbě stejné číslo šarže,jako jsem měl já.Konkrétně 7-0124.......Zbylé čísla pravděpodobně označují jen kód konkrétního produktu.A jestli se nemýlím,tak pod touto šarží je třeba hledat skutečného viníka.Nicméně to nemění můj názor,že toto sem nepatří.Možná by tomuto webu prospěla kolonka RECENZE.Pro ty,kteří mají potřebu svůj názor ventilovat veřejně.Zde v diskuzi se máme ptát,radit si a předávat zkušenosti.
    17. 9. 2017 16:30 Václav Kozák
    Vážený pane Hanzlíčku,
    děkujeme Vám a obrovsky si ceníme Vaší podpory.
    Stejný
    začátek čísla partie (7-0124-9) není náhodný, ten je stejný pro všechny
    letošní partie česnekové sadby našich odrůd (označují rok výroby, kód distributora, číselné uznačení plodiny), ona zbylá čísla odlišují konkrétní
    smluvní pěstitele a odrůdy. Při reklamačním procesu proto budeme chtít
    zjistit právě ta poslední 4 čísla, čímž identifikujeme původ sadby a
    konkrétního pěstitele a ostatní pracovníky, které budou kvůli své
    nepozornosti sankciováni.
    Děkujeme Vám, že se snažíte směřovat
    diskusi do témat, ke kterým je určena, tedy k poradenství a předávání
    zkušeností. Tutu diskusi sleduje a odpovídá v ní hlavně pan Ing. Jan
    Kozák, který zde uplatňuje své bohaté odborné znalosti. Nepodílí se však
    již na expedici česnekové sadby, proto také nemůže vyřizovat reklamace.
    Prosím proto všechny, aby pokud chtějí vyřešit reklamaci věcně, zaslali
    ji na e-mail objednavky@cesnek.cz.
    22. 9. 2017 14:16 Marie Dreslerová
    Vážený pane Hanzlíčku,
    kdyby se Vám pokazil telefon, vy byste jel do Číny jej reklamovat??? (pardon za zjednodušení)
    Každopádně podnikat v zemědělství či pěstitelství, kdy jste závislí hlavně na NEOVLIVNITELNÉM počasí určitě není lehké. A jsem ráda za ty, kteří tuto práci ještě dělají. Ale za své peníze také očekávám určitou kvalitu (neplatím falešnými penězi). A pravdou je, že za poslední 2roky kvalita sadbového česneku klesá oproti ceně. Takže by mě zajímalo, kdo za to nese zodpovědnost (pěstitel, kontrolní úřad co vydává a uznává sadbu či člověk, který má ve štítku jméno a razítko). Rytíř Don Quijote de la Mancha - do práce!!!
    25. 10. 2017 12:07 Jan Kozák ml.
    Vaše vyjádření, paní Dreslerová, není zjednodušením, nýbrž absurdním argumentačním klamem. Nikdo po nikom nechce, aby reklamovaný materiál někam vozil. Natož tisíce kilometrů, proboha. Pan Hanzlíček má pochopitelný zájem na tom, aby dotyčný záležitosti ohledně své objednávky řešil prostřednictvím tomu určeného e-mailu nebo telefonu, ne na diskusi, kterou podobné příspěvky zaplevelují.
    Vaše tvrzení, že se poslední 2 roky kvalita sadbového česneku klesá oproti ceně je smyšlené. Nemáte k dispozici žádný údaj, kterým byste mohla takový výrok podložit. Naopak z našich údajů vyplývá, že je tomu přesně naopak.
    17. 9. 2017 16:25 Václav Kozák
    Vážený pane Polanský,
    je nám líto, že jste s naším produktem
    zklamán, není naším cílem zasílat vám, našim věrným zákazníkům,
    poškozenou sadbu česneku. Snažíme se pohlídat celý ten dodavatelský
    řetězec od smluvního množitele, přes balírnu do kusových balení až po
    skupinu, která zpracovává jednotlivé objednávky. Po všech vyžadujeme
    maximální nasazení a kontrolu materiálu, se kterým pracují. Kontrolovat
    to musíme ve všech fázích zpracování, protože mnoho příznaků se objevuje
    postupně, třeba až po zabalení do kusových balení. Bohužel ne vždy se
    nám vše podaří pohlídat.
    Omluva patří i všem ostatním našim
    věrným zákazníkům, kteří bohužel nemohou být s dodaným zbožím spokojeni
    tak, jak bychom si přáli.
    Rád bych poděkoval těm (včetně panu
    Polanskému), kdo zaslal svoji reklamaci na k tomu určený e-mail
    (objednavky@cesnek.cz), popsal problém a přiložil dokumentující
    fotografie. Tímto jste značně zjednodušili proces reklamace a my se nyní
    snažíme je řešit co možná k největší Vaší spokojenosti.
    Veliké
    díky vám, pane Hanzlíčku a pane Mácho, za Vaši věrnost a podporu. Je to
    pro nás obrovská vzpruha zvláště letos, kdy jak jistě všichni víte,
    úroda česneku byla nejhorší za posledních snad dvacet let. Nebereme to
    však jako omluvu pro nás – i letos se snažíme zasílat pouze prvotřídní
    česnekovou sadbu, byť třeba drobnější.
    12345Starší >

    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Ing. Jan Kozák
    Chvojenec 75, 534 01 Holice
    IČO: 05439710
    Kontakt

    cesnek@cesnek.cz
    E-mail není určen k poradenství.
    Rádi Vám poradíme v diskusi.

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář

    Šlechtění česnekové sadby Grafika zpracována Odemne