Přihlášení

  • Pěstování
  • Popis česneku
  • Odrůdy
  • Choroby a škůdci
  • Články
  • Diskuse: Objednání česneku Zpět na diskusi

    Dostupnost sadby

    5. 7. 2022 16:46 Zakladatel vlákna: Pavel Rouha
    Dobrý den.
    Je možné, že se v nabídce ještě objeví sadba odrůdy Janko nebo je beznadějně vyprodána?
    Dále bych rád věděl, kolik let je možné sadbu znovu sázet, samozřejmě pokud je zdravá. Rád bych si nějakou z letošního roku nechal, ale nevěřím si na posouzení jejího zdravotního stavu a myslím že je nereálné sem vše fotit.
    Děkuji za odpovědi a přeji hlavně zdraví a úspěšnou sklizeň.
    Pavel Rouha 
    5. 7. 2022 17:18 Jan Kozák ml.
    V tuto dobu není ani všechen česnek sklizený, žádný není usušený, očištěný, zabalený ani odvezený, při všech těchto krocích se část materiálu vyřazuje a odhady se zpřesňují. Může se stát, že se nějaké množství v objednávkovém formuláři ještě objeví, ale je potřeba počítat se dvěma věcmi:
    1) Toto množství stejně nepokryje všechny zájemce.
    2) Mezitím se nejspíše vyprodají některé nebo i všechny ostatní odrůdy.


    Pokud máte zájem i o odrůdu, která aktuálně v nabídce není, objednejte si dostupné odrůdy nyní. Když nám pak napíšete v době, kdy případně bude další odrůda v nabídce, rádi vám ji ke stávající objednávce přidáme. Zdůrazňuji, že podmínkou je, že dané balení musí být v aktuální nabídce.

    S objednávkou raději neotálejte, odrůdy se rychle vyprodávají.
    6. 7. 2022 23:54 Pavel Rouha
    Dobrý večer, děkuji za odpověď, situaci chápu. :)
    Mám objednáno.
    Ještě by mne zajímalo, kolik let mohu česnek znovu sázet z jedné sadby. Typicky u brambor se sadba po několika letech "osází". Jak je tomu u česneku? :)
    Děkuji a přeji hezký den.
    Pavel Rouha
    6. 7. 2022 12:47 Jiří Strnad
    Dobrý den, 
    Dnes sklízíme a chtěl jsem večer objednat, bohužel koukám, že Rusinka zmizela. Bude ještě? Rád bych ji zkusil. Děkuji. S pozdravem Strnad.
    6. 7. 2022 20:17 Jiří Strnad
    Případně se zeptám ještě na odrůdu Havran, zda je možné, že se ještě objeví? Situace se mění z hodiny na hodinu, je po Vás velká poptávka :-). Děkuji. Hezký večer.

    záhorský

    5. 7. 2022 14:30 Zakladatel vlákna: Ing. Krčmař Vlastimil
    Dobrý den , v nabidce není odrůda Záhorký , pokud bude rezervuji si 5 kg sadby , s pozdravem ing. Krčmař spolužák pana ing. Cápka L ze Šardic
    5. 7. 2022 15:08 Jan Kozák ml.
    Jediným možným způsobem rezervace produktu je vytvoření objednávky v e-shopu na adrese cesnek.cz/objednavka. Balení, které se v nabídce nezobrazují, objednat bohužel nijak nelze.

    Benátčan a Záhorský

    4. 7. 2022 23:45 Zakladatel vlákna: Helena Špačková
    Dobrý den. 
    Mám prosím dotaz. Když si teď objednám česnek, který je nyní v nabídce (Bjetin, Havran, Havel) a posléze nabídnete ještě tyto 2 odrůdy, je možné je platit a expedovat společně?
    Děkuji mnohokrát za odpověď.
    5. 7. 2022 8:46 Jan Kozák ml.
    Napíšete-li nám e-mail v době, kdy bude daná odrůda nabízena v e-shopu, rádi vám ji do objednávky přidáme a vyřídíme ji pak celou najednou. Funguje to ale pouze u dostupných odrůd. Ostatní přidat nelze.
    5. 7. 2022 22:27 Helena Špačková
    Děkuji mnohokrát za informaci. Budu si to hlídat a ozvu se.
    Hezký den přeji.

    obednavka sadby

    3. 7. 2022 17:58 Zakladatel vlákna: Jan Šujan
    Dobrý den,do kdy je možné objednat sadbu odrudy havel?Sázet budu až tak v listopadu a bjednávat ted mi přijde zbytečně brzy.Dáse popřípadně sadba zamluvit?
    Za info předem děkuji spozdravem Šujan
    3. 7. 2022 20:29 Jan Kozák ml.
    Pokud si sadbu objednáte nyní, ve druhé polovině srpna vám pošleme platební údaje a v září poté objednanou sadbu. Lze předpokládat, že odhady sklizně se brzy vyprodají. (Aktuálně po třech dnech máme vyprodaných 58 % odhadované sklizně.) V listopadu už sadbu nejspíš neseženete.

    Váha

    3. 7. 2022 9:13 Zakladatel vlákna: Štěpán
    Dobrý den, pane ing.kozaku chci se zeptat kolik je asi váha těch 16cibuli co prodáváte na eshopu? Děkuji 
    3. 7. 2022 10:42 Jan Kozák ml.
    V roce s průměrnou sklizní to odpovídá kilogramu. Záleží ale na odrůdě a daném roce. Balení s počtem cibulí nevážíme, tu hmotnost nikde neuvádíme, nesnažíme se jí dosáhnout. Spíše usilujeme o to, aby byl dodržen předpokládaný počet stroužků v balení. A proto v případě, že daná partie obsahuje méně stroužků, dáváme do balení cibulí více. Občas tak zákazník v 16cibulovém balení najde 18 nebo i 20 cibulí. Jsou tam navíc dané úmyslně.
    3. 7. 2022 11:50 Štěpán
    Děkuji za odpověď. A proč nejsou naceneny odrůdy  rusinka a Janko ve velkém balení?
    3. 7. 2022 12:04 Jan Kozák ml.
    Chceme umožnit většímu množstí zákazníků si novinky vyzkoušet. Kdybychom nabízeli ve velkých baleních, nejspíš by celou jich sklizeň odvezl první velký pěstitel.

    Nepaličáky

    2. 7. 2022 16:13 Zakladatel vlákna: Petr Štěpánek
    Dobrý den, 
    chtěl bych se zeptat na odrůdu Záhorský, letos jsem ji nenašel v nabídce. A ostatní nepaličáky pouze v malém balení. Mohu očekávat, že bude nějaký Váš nepaličák i pro větší pěstitele? Děkuji.
    3. 7. 2022 11:23 Jan Kozák ml.
    Dobrý den,

    není pravděpodobné, že by se do nabídky ještě dostala ve větším balení odrůda, která tam nebyla.
    Odrůda Záhorský II je znovu ve šlechtění, aby se za pár let na trh vrátila v nové, lepší verzi. (Podobně jako Mirka, nebo Blanin II.) Některé přebytky ze šlechtění se mohou v e-shopu objevit. Nelze je ale rezervovat ani na ně většinou neupozorňujeme, protože se jedná o maličká množství.
    4. 7. 2022 11:12 Jiří Ventruba
    Dobrý den,
    Bude v nabídce ještě odrůda Lukan ve větším balení? Nevím jestli jsem ji již prošvihl nebo zda li v nabídce vůbec nebyla. Děkuji Ventruba
    4. 7. 2022 11:36 Jan Kozák ml.
    Větší balení se může do nabídky dostat od odrůd Bjetin, Havel, Havran, Slavin II a Vekan. (V tuto chvíli jdou objednat.) U ostatních odrůd je to velmi nepravděpodobné.
    4. 7. 2022 11:16 VLADIMIR HAJDIN
    Dobrý den pane Kozák prosím vás bude v nabídce česnek záhorský 

    sadba česneku

    23. 8. 2021 15:06 Zakladatel vlákna: Petr Vodička
    Dobrý den, objeví se ještě prosím na e-shopu k dispozici další druhy česneku k pěstování nebo jsou nenabízené odrůdy již vyprodané? Šlo by mi především o Anton a Lukan. Děkuji za odpověď. 
    25. 8. 2021 20:38 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, je možné, že se vyprodané odrůdy do nabídky vrátí, ale pokud máte zájem o větší množství, raději zvolte z aktuálně dostupných odrůd, protože pokud se nějaká odrůda vrátí, bude jí jen trochu.

    Odrůda Havran

    17. 8. 2021 10:17 Zakladatel vlákna: Josef Hájek
    Je možné ještě objednat sadbu odrůdy Havran - cca 8 cibulí? Děkuji za odpověď. Hájek
    17. 8. 2021 10:41 Jan Kozák ml.
    Je možné si objednat ty produkty, které jsou v nabídce v e-shopu. Jiné nelze objednat žádným způsobem.
    Máte-li zájem o velkostroužkovou odrůdu, z dostupných vám mohu doporučit Havel nebo Bjetin, který se po aktualizaci odhadů sklizně vrátil do nabídky.

    Přiobjednání sadby

    13. 8. 2021 19:17 Zakladatel vlákna: Marie Doubková
    Dobrý den,
    Objednala jsem si nyní sadbu česneku- objednávka je potvrzena. Pokud budete nabízet ještě sadbu česneku  Bělský rusák, ráda bych si ho přiobjednala. Budou objednávky sloučeny? 
    Měla jsem od  vás sadbu  Slavín II. a úroda byla pěkná.
    Děkuji a hezký den   Maruška
    13. 8. 2021 21:32 Radek Bohmalský
    Dobrý večer pí.Doubková,můžete nám prosím sdělit,kdy páni Kozáci nabízeli odrůdu Bělský rusák?Předem Vám děkuji za odpověď.
    14. 8. 2021 10:43 Marie Doubková
    Přeji hezký den a nevím, že by pan ing.Kozák nabízel Bělský  rusák.  Byl to jen dotaz, jestli Bělský rusák bude v nabídce. Bělský rusák prodává v Bělé u Nové Paky pěstitelka p. A.Mihulková.
    Zdravím   Maruška
    15. 8. 2021 8:45 Jan Kozák
    V registru odrůd se Bělský rusák nevyskytuje. Proto jeho sadby nemůže být uváděna do oběhu. Je to jistý klon tzv. ruského paličáku, pěstovaný zmíněnou paní Mihulkovou v Bělé u Nové Paky. Na jejich webových stránkách je uvedeno: SADBOVÝ ČESNEK NEPRODÁVÁME!!!!!!!Certifikovaný sadbový český česnek se zárukou seženete přímo u šlechtitele, kde také nakupujeme.Ing.Jan Kozák - Poběžovice
    15. 8. 2021 13:23 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, paní Doubková. Pokud si budete chtít přiobjednat další sadbu před expedicí objednávky (tedy nejpozději večer před tím, než budeme balík odesílat), napište nám na e-mail, rádi vám zboží do objednávky přidáme. Případně dvě objednávky spojíme. Vždy však platí, že objednávku navýšíme pouze o zboží, které je k dispozici; objednávky na nedostupné odrůdy nepřijímáme.

    Kdy koupit sadbu

    12. 8. 2021 9:45 Zakladatel vlákna: Jana Hrušková
    Dobrý den, 
    letos bych prvně chtěla objednat Váš česnek. Kdy je nejlepší čas na objednání sadby? 
    Děkuji, Jana
    12. 8. 2021 11:11 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Nejlepší čas pro nákup sadby je začátek července, kdy začínáme přijímat objednávky. To už asi nestíháte. :-) Takže nejlepší je dnes, protože postupně se budou jednotlivé odrůdy doprodávat a mizet z e-shopu.

    Objednávka

    3. 8. 2021 16:49 Zakladatel vlákna: Vojtěch Vajs
    Dobry den, omlouvam se, jestli jsem odpoved nekde prehledl, ale chtel bych si u Vas objednat sadbu, nicmene jsem si, jako obvykle, vybral i odrudy, ktere nejsou skladem. Jak bych mel postupovat? Pockat, jestli bude vse naskladneno (v tu chvili bych ale mohl promeskat cas nakupu)? Vytvorit objednavku s poznamkou, aby bylo urcite mnozstvi zarezervovano? Dekuji.
    3. 8. 2021 22:04 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Je možné objednat pouze ty odrůdy, které e-shop aktuálně nabízí. Určitě není dobré čekat, až budou k dispozici všechny odrůdy, k tomu nemusí v nejbližších letech vůbec dojít.

    Postupně se odrůdy mohou do e-shopu vracet. Je tomu tak proto, že i když poměrně přesně víme, kolik česneku se vysázelo a kolik jedinců by se tedy mohlo po započítání ztrát sklidit. Nikdy se však neprodává všechen. Část se vytřídí kvůli malé velikosti, estetickým vadám či rozpraskání, část kvůli zdravotnímu stavu. Může se tak sice stát, že na trh půjde 100 % sklizně, ale klidně i 10 %. Objednávky přijímáme od začátku července, tedy v době, kdy některé odrůdy mají měsíc růst. Těžko odhadovat, kolik z nich naroste nad požadovanou míru, kolik se jich poškodí při vyorávání, popálí sluncem před uklizením, zkazí při sušení, atd. S nějakým třeba mechanickým poškozením se kalkulovat dá, ale nikdo nedokáže odhadnout, že kvůli chybě při sušení se musí vyřadit několikametrákové partie. Nebo že se vinou rozbahnění na pole nedostane traktor a velký podíl sadby se vyřadí kvůli rozpraskání cibulí…

    Mezi jednotlivými odrůdami jsou ale velké rozdíly v rozmnožovaném množství. Dva řády. Nejprodávanější, a proto i nejpěstovanější odrůdy, v nabídce zůstávají nejdéle a nejvíce se do něj vracejí, protože u nich procentuální navýšení znamená daleko větší objem.

    Když nám pošlete e-mail, rádi vám do stávající objednávky přidáme produkt, který bude aktuálně nabízen v e-shopu. Nemůžeme do ní ale přidat produkt, který k dispozici není. A nemůžeme ho ani zájemcům rezerovat, protože rezervací je právě červencová nebo srpnová objednávka.

    K poznámkám u objednávek jsme se asi také nevyjadřovali, takže využiji příležitosti zde. Před několika lety bylo možné poznámky k objednávkám připojovat a když to bylo v našich silách a dávalo to nějaký smysl, snažili jsme se jim vyhovět. S novým občanským zákoníkem se ale poznámka stala nedílnou součástí objednávky. Pokud obchodník nemůže nebo nechce pokynům v poznámce vyhovět, musí přesvědčit zákazníka, aby na ní nelpěl, nebo objednávku stornovat. V našem případě se jednalo o stovky „problematických“ objednávek ročně, všechny obvolat nebo jim napsat (průměrně se dovoláte necelé čtvrtině a průměrná doba odpovědi na e-mail je více než 4 dny) zabere spoustu času, na to nemáme kapacitu. I kdybychom měli o zaměstnance více, než máme, bylo by žádoucí, aby místo vyřizování poznámek šel čistit česnek. I kdybychom jich měli o deset, dvacet víc, čištění a balení česneku by stále mělo vyšší prioritu.

    doobjednávky

    29. 7. 2021 11:38 Zakladatel vlákna: Libor Hejduk
    Hezký den, ještě bych měl dotaz. Pokud bych doobjednával česnek na několikrát, šlo by pak sloučit objednávky do jedné, případně doplnit starší objednávku? Doplnit někam poznámku, popř přes mail? Děkuji
    29. 7. 2021 13:56 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Pokud máte zájem o navýšení objednávky, můžete napsat odpověď na kterýkoliv e-mail, který jsme vám posílali. Objednávky navyšujeme rádi. Do objednávky vždy přidáme pouze ty produkty, které jsou aktuálně v e-shopu a započítáme i případnou množstevní slevu.

    Případně můžete v reakci na shrnutí objednávky požádat o sloučení dvou objednávek. To také děláme rádi.

    Případně můžete risknout, zda si dvou objednávek na jedno jméno správce všimne a sám navrhne sloučení.

    Komunikace ohledně objednávek probíhá výhradně po e-mailu. Pomocí e-mailové adresy identifikujeme jednotlivé objednávky a reakce bývají rychlé. Po telefonu to nefunguje. Ten, kdo má u sebe telefon, pracuje na poli nebo ve skladu, a nemůže se objednávkám věnovat.
    29. 7. 2021 14:30 Libor Hejduk
    Děkuji za super odpověď. 

    vekan

    18. 7. 2021 8:48 Zakladatel vlákna: Libor Baloušek
    Dobrý den pane Kozák,
    Bude k dispozici sadba Vekan?
    22. 7. 2021 19:42 Jan Kozák
    Teď tam zase je, ale to jste už možná zjistil i beze mě. Jak se upřesňují odhady sklizně, tak se některé odrůdy do nabídky znovu vracejí. Chce to stále sledovat.

    Objednávka

    15. 10. 2020 16:50 Zakladatel vlákna: Jaromír Kruml
    Dobrý den, dnes s Vámi mluvila matka a ráda by si objednala některé druhy česneku. Bohužel je nemáte v nabídce pro pěstování. Jde o :
    Japo II 4 hlavičky, 
    Anton 4 hlavičky 
    Bjetin 5 hlaviček 
    Havel 7 hlaviček 
    Havran 7 hlaviček 
    Lukan 6 hlaviček 
    Záhorský II 6 hlaviček 
    Je možné spojit se přes mail? 
    Děkuji Kruml
    15. 10. 2020 18:18 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, pane Krumle,
    objednávky na sadbu přijímáme pouze prostřednictvím objednávkového formuláře. Je možné koupit pouze ta balení, která se tam zobrazují.
    E-mailová adresa je uvedená v Kontaktu. Ale objednávky na e-mailu stejně nemůžeme přijmout.

    Havel

    14. 10. 2020 21:12 Zakladatel vlákna: Sedlák Aleš
    Srdečné pozdravení
    Během letošního pěstování a sklízení v mé lokalitě (Jizerské hory) s několika drobnými záplavami, kdy záhony byly několik dnů pod vodou, jako nejlepší z odrůd Vekan, Jovan a Havel zcela nejlépe dopadla právě poslední odrůda. Protože u mě byla teprve první rok, část sklizně použiji na podzimní výsadbu. Dejte mi, prosím, vědět, zda bude možné ji na podzim příštího roku objednat. Děkuji. A. Sedlák
    15. 10. 2020 9:09 Jan Kozák
    Příští rok si nejen tuto odrůdu můžete objednat, ale nečekejte až do podzimu; nejlepší výběr je na začátku příjmu objednávek, což bude pravděpodobně na začátku června.
    25. 10. 2020 17:29 Jan Kozák ml.
    Když nahoře na stránce kliknete na Uživatel a poté na Nastavení účtu, můžete si zvolit, aby vás systém na možnost objednání upozornil na e-mail.
    Je možné nastavit, aby vás systém upozornil jen jednou na nejbližší zahájení příjmu objednávek, nebo aby vás upozorňoval pokaždé, dokud si to sám nezrušíte buď na stejném místě v Nastavení účtu nebo v odkaze, který je součástí každého takového upozornění.

    Nedostupné odrůdy

    17. 7. 2020 12:07 Zakladatel vlákna: Václava Černáková
    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat u některých odrůd nemáte možnosti objednání. Bude je možno objednat později.
    18. 7. 2020 9:58 František Jiráček
    Velmy mne zaujal česnek záhorský vyrovnaný porost dobrý výnos lokalita Vysočina rádi bychom vysadili třeba jedno nebo dvě kila ale není v nabýdce třeba má nějaké jiné neduhy kvůli kterým se tolik nemnoží ale jak říkám unás skvělý výkon
    21. 7. 2020 21:08 Františka Mikésková
    Dobrý den, pane Kozáku.
    Chtěla bych se zeptat, jestli  ještě budete mít na prodej Záhorský II, popř. která odrůda by jej mohla nahradit. Děkuji za odpověď. 
    23. 7. 2020 9:45 Jan Kozák ml.
    Odrůda Záhorský II se letos pravděpodobně prodávat nebude. Jako její alternativu můžeme doporučit velmi spolehlivou odrůdu Lukan, která je stále k dispozici.
    18. 7. 2020 16:54 Jan Kozák ml.
    Odrůdy, které se v objednávkovém formuláři nezobrazují, jsou buď vyprodané (přesněji řečeno bylo již rezervována odhadovaná sklizeň), nebo letos na trh pravděpodobně nepůjdou. V obou případech se v objednávkovém formuláři spíše neobjeví.
    Napíšete-li, která vlastnost se vám na nedostupných odrůdách líbila, doporučíme vám vhodnou alternativu.
    20. 7. 2020 6:24 Václava Černáková
    Dobrý den,
    děkuji za odpověď pěstujeme paličák Slavin a Dukát vydrží tak do konce ledna. Chtěli jsme zkusit nějaké jarní nepaličáky jestli je dochováme déle a ten velkými stroužky na zabijačky.
    20. 7. 2020 8:22 Jan Kozák
    Jarní úzkolisté nepaličáky jsou Japo II a Benátčan, na zabijačku volte odrůdu Havel.

    česnek Záhorský

    1. 7. 2020 21:25 Zakladatel vlákna: František Jiráček
    Chci se zeptat bude v nabídce česnek záhorský zatím tam není 
    2. 7. 2020 19:38 Jan Kozák
    Možná ani nebude. A pokud bude, pak jen ve velmi omezeném množství.
    4. 7. 2020 16:34 Jan Kozák ml.
    Jen doplním, že to aktuálně vypadá, že odrůda Záhorský II letos k dispozici nebude. A pokud bude do e-shopu přidána, stane se tak nejdříve za dva měsíce. V té době ale budou ostatní odrůdy vyprodané, takže se na ni čekat nemusí vyplatit. Jako alternativu Záhorského II můžete zvolit Lukan, to je odrůda velmi spolehlivá.

    cena česneku

    8. 10. 2019 16:42 Zakladatel vlákna: Trčka miroslav
    Může mi někdo objasnit proč neprodáváte česnek na kila ale na počet cibulí,Cena neůměrně vzrostla,proč?
    8. 10. 2019 17:28 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, balení zůstavají stejná, jako byla loni, pouze bylo zrušeno 2kilové balení, protože o něj byl malý zájem a vzhledem k použité technologii bylo nejsložitější na vytvoření. Cena cibulových balení sadby se v porovnání s loňskem neměnila.
    Cibulová balení byla zavedena kvůli legislativě, která posledních několik let vyžaduje, aby se sadba česneku prodávala v uzavřených označených obalech, nikoliv volně vážená. Tím se výrazně navýšila náročnost vytvoření balení, co se týká pracovní síly, prostorové a časové náročnosti. Vzhledem k velkému množství expedovaných malých balení, by navažování těchto balení bylo nemožné.
    Malá balení jsou pro zákazníky výhodnější v tom, že v případě velkých i malých cibulí obdrží požadované množství jedinců. Při nákupu na hmotnost se počet jedinců může několikanásobně lišit. U větších balení se díky vyššímu počtu cibulí tyto rozdíly více blíží průměru.
    Velikosti balení se stanovovaly v roce, kdy byl česnek větší než letos. Balení jsou tedy letos lehčí, ale obsahují stejný počet cibulí. V porovnání s loňskem se průměrná hmotnost balení zvýšila.

    Rizocore

    7. 10. 2019 7:14 Zakladatel vlákna: Lenka Michalcová
    Dobrý den,
    ráda bych objednala spolu se sadbou přípravek RIZOCORE,bohužel jej nemůžu v nabídce najít . Děkuji za odpověď
    7. 10. 2019 13:14 Jan Kozák ml.
    Děkujeme za váš zájem, ale přípravek Rizocore je bohužel vyprodaný. Letos již nebude. Sezóna končí a minimální množství vyžadované dodavatelem by se určitě nepodařilo rozprodat.
    V Nastavení účtu si můžete zvolit, aby Vás systém příští rok upozornil na spuštění e-shopu, kdy budou skladem ještě všechny produkty.
    7. 10. 2019 16:07 Lenka Michalcová
    Děkuji za odpověď

    objednávka

    21. 8. 2019 16:58 Zakladatel vlákna: Jana Zelená
    Dobrý den,
    chtěla bych objednat sadbu česneku Vekan, Havel a Havran. Dalo by se to poslat najednou? Až bude i Havran? Ráda bych platila jen jedno poštovné. Děkuji Jana Zelená
    22. 8. 2019 6:55 Jan Kozák ml.
    Je mi líto, ale produkty, které nejsou v objednávkovém systému, objednat nelze.
    V případě, že budete mít více objednávek na jednu adresu, systém upozorní toho, kdo to má na starosti, že se jedná o duplicitu. Pokud jedna z objednávek nebude vyřízená, platila byste jen jedno poštovné.
    1. 9. 2019 19:13 Jana Zelená
    Děkuji za informaci. J. Zelená

    objednávka

    15. 8. 2019 8:47 Zakladatel vlákna: Alois Juráň
    Zdravím .Nedaří se odeslat objednávku sadby-Vždy mě to vyhodí že e-mail neobsahuje správnou hodnotu at ji opravím..Ale co mám opravit když vše je zadané správně?Zkoušel jsem to třikrát!!
    15. 8. 2019 9:42 Jan Kozák ml.
    Prosím, ověřte si, zda je e-mailová adresa zadána správně. Že nechybí např. část „.cz“ nebo že v bezprostředním okolí zavináče není tečka. Také by způsobilo problém, kdyby bylo zadáno více e-mailových adres nebo byl přidán nějaký doplňující text.
    15. 8. 2019 10:16 Alois Juráň
    Jo bylo to to cz.Sem to přehlédl...Děkuju!!

    Dotaz k zasobám

    12. 8. 2019 21:31 Zakladatel vlákna: Dušan Maixner
    Dobrý den. Bude jestě sadba havran nebo už je vyprodaná?
    13. 8. 2019 13:19 Jan Kozák ml.
    V případě, že bude možné pokrýt další objednávku, odrůda se v objednávkovém formuláři objeví. Pokud tam není, je její odhad produkce rezervován nebo vyprodán. Děkujeme za zájem.

    přidání položky do objednávky

    9. 8. 2019 14:58 Zakladatel vlákna: Pavel Rosenberg
    Dobrý den, 

    je možné přidávat do objednávky další odrůdy, nebo musím založit novou objednávku??  Rosenberg
    9. 8. 2019 20:15 Jan Kozák ml.
    Sadbu si zákazníci aktuálně ke své objednávce sami bohužel přidat nemohou. Nejjednodušší bude vytvořit si druhou objednávku a na potvrzovací e-mail odpovědět, že si přejete objednávky spojit. Pokud by mělo dojít k množstevní slevě, obržíte ji automaticky po spojení objednávek.

    Náhled objednávky

    26. 7. 2019 11:16 Zakladatel vlákna: Jan Kozák ml.
    Po přihlášení máte nově k dispozici seznam svých objednávek.

    Máte možnost k ní přidat balení přípravku Rizocore, který byl do e-shopu přidán teprve nedávno, když už většina zákazníků měla objednáno. Podrobnosti o tomto biologickém přípravku najdete v samostatném článku.
    30. 7. 2019 11:50 Petr Šindelář
    Dobrý den, je možné přidat v minulosti provedenou objednávku bez registrace k nově vytvořené registraci? Rizocore mne zaujalo a tak bych jej chtěl přiřadit. Mailem kdyžtak můžu poslat číslo objednávky pod kterou jsem objednal sadbu. Děkuji.
    30. 7. 2019 13:49 Jan Kozák ml.
    Děkujeme za zájem i za upřesňující dotaz.
    K propojení objednávky a uživatelského účtu využíváme e-mailovou adresu. Proto po přihlášení svou objednávku uvidíte bez ohledu na pořadí objednání a registrace. K propojení dojde i v případě, že uživatel nebyl při objednávání přihlášen.

    Nabídka

    21. 10. 2018 17:06 Zakladatel vlákna: Miroslava Uhlíková
    Dobrý den,je možné si objednat např. odrůdu Vekan? Při objednávání mi to nabízí jen jednu odrůdu. Děkuji za odpověď M. Uhlíková
    21. 10. 2018 17:44 Jan Kozák
    Expedice pomalu končí. Další odrůdy už v nabídce nebudou.

    Objednávka

    30. 7. 2018 21:43 Zakladatel vlákna: Marián Bakajsa
    Dobrý večer. Asi pred mesiacom som si objednal u vás cesnak a som zistil že cez e shop si môžu objednať len obyvatelia českej republiky?  Bude problém to poslať na SK? Ďakujem vopred za odpoveď. 
    1. 8. 2018 10:41 Václav Kozák
    Dobrý den,
    náš objednávkový formulář je určen pouze pro rozesílání na území ČR.  Na Slovensko ani do jiných zemí drobné objednávky nezasíláme.  Proto objednávky do zahraničí, které byly vytvořeny navzdory upozornění přímo na stránce objednávkového formuláře i v obchodních podmínkách, nebudou moct být vyřízeny. Na Slovensku lze náš  česnek objednat u našeho obchodního zástupce na webu www.k-cesnek.sk .
    1. 8. 2018 21:25 Marián Bakajsa
    Dobrý večer. Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.  Škoda že sa nedá objednať na slovenskej stránke tá veľká krabička čo je tam tých 8 odrôd. Možno do budúcna. 

    Sadbs

    30. 7. 2018 11:39 Zakladatel vlákna: Miroslav Čivrný
    Všem přeji krásný den, mám otázku na pana Kozáka, přibudou ještě nějaké sadbové odrůdy?Popřípadě jaké, Děkuji Miroslav. 
    1. 8. 2018 10:43 Václav Kozák
    Dobrý den,

    některé odrůdy v průběhu srpna nebo září mohou ještě v objednávkovém formuláři přibýt, pokud se zjistí, že česneku se urodilo více, než jaké bylyodhady. To se zjistí až po konečném opracování a vytřízení.

    Bjetin - Blanin?

    17. 6. 2018 14:41 Zakladatel vlákna: J. Bajerová
    Dobrý den, mám dotaz : celou dobu čekám na spuštění e-shopu a když konečně dostanu 15. 6. zprávu o možnosti objednávek, není už v nabídce žádný velký výběr odrůd - konkrétně se mi jedná o "Bjetin" a "Blanin II"... Znamená to, že tyto dvě odrůdy už pro příští sezónu nebudou k mání? Pokud ano, bylo by možné si udělat nějakou "rezervační" objednávku?
    Děkuji za odpověď
    Jana
    20. 6. 2018 16:10 Jan Kozák ml.
    Zboží, které není v nabídce, bohužel není možné žádným způsobem rezervovat.

    Benatčan

    17. 6. 2018 12:02 Zakladatel vlákna: Libor Kubik
    Sadba BENATČANU  pro letošní rok bude dostupná ? Děkuji za odpověď.

    Sadba

    15. 6. 2018 18:35 Zakladatel vlákna: Martin Tichý
    Dobrý den pane Kozáku.Koukám že již první den spuštění objednávek sadba rychle ubývá a postupně není možné objednat některé odrůdy.Budete ještě uvolňovat další sadbu k prodeji?A kdy približně?Děkuji Tichý
    15. 6. 2018 22:32 Václav Kozák
    Vážený pane Tichý,
    děkujeme Vám za Váš zájem. V této době není ještě možné odhadnout celkové množství dostupné sadby. Záleží na mnoha faktorech, hlavně jak se bude vyvíjet počasí v následujících týdnech. V letošním roce se chceme snažit nevystavit zákazníky riziku, kdy si objednají zboží, které bychom nebyli schopni dodat. V minulých letech nám někteří zákazníci vyčítali (a byli často až velice nepříjemní), že jsme dopustili, aby si objednali více, než se nakonec urodilo a museli jsme nabídnout jako náhradu odrůdu jinou. Proto si nyní necháváme rezervy, které musí být kvůli šíři našeho sortimentu ještě o to větší. Bližší informace o množství budeme získávat postupně během sklizně a následného opracování, konečná čísla samozřejmě až v září.
    Je pravděpodobné, že některé odrůdy, které nyní již nejsou k dispozici, budou postupně opět uvolňovány.

    Bjetin aspoň v malém množství

    15. 6. 2018 16:06 Zakladatel vlákna: Tereza Hubáčková
    Dobrá den, chtěla jsem si koupit 2 kg Bjetinu, už je vyprodaný, nebo vůbec letos nebude? To by mě moc mrzelo :(
    Děkuji za odpověď
    15. 6. 2018 22:41 Václav Kozák
    Dobrý den, paní Hubáčková,
    odrůdy Bjetin letos budeme mít výrazně méně, než bychom potřebovali, neboť byla množena v lokalitě, kde česnek suchem trpěl nejvíce. Těžko se nyní odhaduje, kolik česneku bude v prodejní velikosti. Stále je ještě šance, že nějaké množství bude  možné v průběhu léta objednat, nicméně spoléhat se na to nedá.

    Sadba

    16. 5. 2018 20:02 Zakladatel vlákna: Roman Soukup
    Dobrý den,vím a četl jsem až od 15,5, přijímáte objednávky,chtěl jsem objednat a nejde to, ještě  objednávky nejdou?Děkuji Soukup
    16. 5. 2018 21:10 Jan Kozák
    Pro jistotu jsem se ještě podíval, co píšeme na úvodní stránce. Objednávky budeme přijímat od 15. června, tedy za měsíc.

    Sucho

    6. 5. 2018 18:59 Zakladatel vlákna: Karel Pokorný
    Dobrý den pane inženýre, jak velký vliv na výnos česneku bude mít dle Vašeho názoru letošní katastrofální sucho? Souvisí s tím také zpoždění v objednávání Vaší satby? Děkuji Karel P.
    9. 5. 2018 21:04 Jan Kozák
    No, s tím suchem je to už na pováženou. Kdo má možnost, ať zalévá. Ale jak to dopadne, si netroufám odhadovat. Žiju pořád v optimismu, že i u nás někdy zaprší.
    Jinak máte pravdu, i tato situace měla jistý vliv na změnu termínu objednávek.

    zahájení prodeje sadbového česneku.

    1. 5. 2018 10:11 Zakladatel vlákna: Filounek Jaroslav
    Dobrý den. Je možné již objednat česnek pro sadbu 2018? Na stránkách jsou protichůdné informace. V sekci objednávka je jen odkaz na zadání mailové adresy pro upozornění ( což jsem již dvakrát udělal ) ale objednat zatím nelze. Děkuji za odpověď.
    1. 5. 2018 20:07 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, pane Filounku. Datum zahájení příjmu objednávek na česnekovou sadbu byl letos posunutý na 15. června.

    zimní česnek sázený na jaře

    6. 4. 2018 14:46 Zakladatel vlákna: Jitka Kolovratníková
    Dobrý den.
    Na podzim kvůli deštivému počasí se a mé nemoci se mi nepodařilo včas sklidit úrodu ani zasadit nový. Měla jsem od Vás odrůdy Lan a Vekan a předcházející rok jsem byla velmi spokojená. Je možné vysázet teť na jaře i když kvalita stroužků není moc dobrá? Dala by se objednat ještě nějaká sadba k vysázení v tomto období?
    Děkuji za informaci.
    6. 4. 2018 18:28 Jan Kozák
    My už žádnou sadbu nemáme. Pokud je Váš česnek zdravotně v pořádku (kontrolujte hlavně podpučí), tak ho klidně vysaďte a můžete počítat s dobrou úrodou.

    Poděkování, dostupnost sadby odrůdy Mirka

    11. 10. 2017 15:34 Zakladatel vlákna: Václav Kozák
    Vážení zákazníci,
    děkujeme Vám za obrovský zájem o naši česnekovou sadbu. Jen díky Vaší podpoře rozesíláme každý rok tisíce objednávek. Rozhodli jsme se oslavit odeslání 10 000. objednávky tím, že jsme neplánovaně uvolnili omezené množství odrůdy Mirka, jejíž sadbu jsme neuváděli do oběhu více než 5 let. Jedná se o unikátní odrůdu vhodnou pro všechny česnekové nadšence. Cibule této odrůdy nebývají sice příliš velké (dorůstají obvykle průměru okolo 5 cm), zato však mají dlouhou skladovatelnost a vynikající ušlechtilou ostrou chuť. Věříme, že jedinečná možnost obohacení sortimentu česneku na Vaší zahrádce o odrůdu Mirka mnohé z Vás potěší.
    12. 10. 2017 14:05 Štěpán
    Dobrý den, lze si objednat cca. 20kg?
    13. 10. 2017 12:16 Václav Kozák
    Vážený pane Holečku,
    k dispozici jsou pouze odrůdy a balení, která jsou aktuálně v objednávkovém formuláři.

    Cena sadby

    19. 9. 2017 12:26 Zakladatel vlákna: Petra Auerová
    Dobrý den.
    Jsem velice zaskočena cenou sadby,která narostla téměř o sto procent.V loňském roce jsem nakoupila 5kg odrůdy bjetin za 989.-kč a letos mně vyšlo 10kg na cenu 4500.-kč jsem .Jsem Naštvaná a zároveň velmi sklamaná!Proč najednou udáváte cenu za počet cibulí!Kdo se má v tom vyznat?Myslela jsem,že za tu cenu budu mít česneku 20kg!Holt smůla!A peníze v tahu!To se pak ten český česnek vážně nevyplatí ani si vypěstovat pro svou potřebu.Nebo to bude jako s máslem?Jen pro bohaté?
    19. 9. 2017 13:07 Aleš Panocha
    Jestli nechcete, tak bych si od Vás cca 5kg koupil. 
    19. 9. 2017 13:25 Petra Auerová
    To se domluvte u pana Kozáka ve firmě.Česnek zasílám zpět.
    19. 9. 2017 21:13 Jan Kozák
    Je mi líto, že jste byla zklamaná naším zbožím, respektive jeho cenou. Zákon o oběhu osiva a sadby nám dává povinnost prodávat česnekovou sadbu v konečných baleních. Ty jsme měli 4, 8, 16 cibulí, dále 2, 5, 10 a 20 kg. V době, kdy jste si sadbu objednávala, byla k dispozici už jenom malá balení. Objednala jste si proto 20 x 16 cibulí, s cenou jste byla seznámena už při objednávání. Letošní rok nebyl pro pěstitele česneku příliš příznivý, proto byly cibule menší, než býváme zvyklí. Ale počet stroužků je víceméně zachován. V souladu s českou legislativou a samozřejmě i našimi obchodními podmínkami můžete zásilku poslat bez udání důvodu zpět.
    27. 9. 2017 18:23 Jan Kozák ml.
    Abychom zbytečně neděsili další zákazníky, dovolím si situaci uvést na pravou míru:
    Loni jste Bjetin koupila za 940 Kč (včetně daně) místo 989 Kč z toho důvodu, že jste měla započítanou množstevní slevu.
    Letos byste za stejné množství zaplatila 1135 Kč (také včetně daně) se stejně velkým nákupem.

    Nárůst (rozhodně ne stoprocentní, jak uvádíte), je dán tím, že malá balení jsou dražší (je tam větší objem ruční práce a obalu) než velká, dále tím, že Bjetin byl zařazen do cenové kategorie velkostroužkových paličáků (jde o jedinou odrůdu, jejíž cena byla letos takto upravena), a tím, že došlo k úpravě množstevních slev, aby to bylo férovější a větší zákazníci nedopláceli na malé.

    Tvrdíte, že letos vám 10 kg vyšlo na 4500 Kč. To však nemůže být pravda. I kdybyste to kupovala v nevýhodných 1kilogramových baleních, byla by cena 2271 Kč.

    Způsob uvádění cen se od loňska nezměnil. Do 1 kg jsou balení podle počtu cibulí, nad 1 kg podle hmotnosti.
    Chápu, že se vám nelíbí nutnost balení česneku. Avšak pláčete nad špatným hrobem. Tato firma věnovala velké úsilí tomu, aby se tento nevýhodný předpis neprosadil. Jak u ÚKZÚZu, tak u MZe. Bohužel neúspěšně.

    Kromě toho, že jste cenu při objednávání několikrát viděla (výrazná s daní, méně výrazná bez daně), vám systém zaslal 5 e-mailů, kde byla cena také uvedena. To snad ani nelze vysvětlit nedopatřením.

    Dotaz na odrůdy

    24. 7. 2017 17:43 Zakladatel vlákna: Hana Vojáčková
    Dobrý den,
    když si zadávám objednávku tak mám na výběr jen jednu odrůdu Slavin.
    Chtěla bych i jiné odrůdy, jak to mám provést?
    S pozdravem
    Hana Vojáčková
    24. 7. 2017 20:46 Jitka Toniniová
    Již několikrát tu pan Kozák odpovídal, že jsou k dispozici pouze odrůdy z aktuální nabídky. Ostatní jsou již vyčerpané. Rezervace je už od počátku května. Obraťte se na nějakého prodejce (zahrádkářství, na nějaké výstavě.....). Přeji hezký večer.

    havel

    18. 7. 2017 12:31 Zakladatel vlákna: václav komárek
    Dobrý den prosím kde najdu odrůdu havel na objednání.děkuji
    18. 7. 2017 19:48 Jan Kozák
    Objednávat je možné pouze z aktuální nabídky, předpokládaná zásoba ostatních odrůd je už vyčerpaná. (Tato odpověď se tu mnohokrát opakuje, prosím před položením dotazu o pečlivější přečtení alespoň několika posledních příspěvků)

    Kdy objednávat

    16. 7. 2017 8:28 Zakladatel vlákna: Bohumír Chvátal
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kdy je nejvhodnější termín poslat objednávku na sadbu podzim 2017.  A jestli lze objednat i samostatně jednotlivé odrůdy, které jsou uvedeny jako vzorky v krabičkách. Děkuji za upřesnění.
    16. 7. 2017 8:54 Pavel Trupl
    Nejvhodnější termín pro objednání sadby podzim 2017 byl 1. květen 2017...takže ste to malinko prošvihl. objednat lze to, co je v nabídce, letmý pohled napovídá, že příští rok u vás poroste jen Slavin. nebo zkuste osobní návštěvu, každým rokem na začátku podzimu je pár sobot, kdy lze dorazit a nakoupit, na vašem místě bych přijel tu první a pro jistotu se už teď občas pomodlil, aby bylo co kupovat
    16. 7. 2017 9:07 Bohumír Chvátal
    Děkuji za info, tak si alespoň objednám jednu krabičku vzorků na odzkoušení...

    objednávka

    15. 7. 2017 13:26 Zakladatel vlákna: Olga Šimková
    Dobrý den, objednala jsem česnek VEGAN, dnes ve 13,20. Proběhla registrace a pak? Nevím zda objednávka dorazila, nejsem machr na internet.
    ***
    Olga Šimková, ***
    Vegan 2kgna dobírku
    Můžet mi objednávku potvrdit?
    Děkuji
    Šimková Olga
    15.7.2017
    18. 7. 2017 0:14 Václav Kozák
    Vážená paní Šimková,
    Vaši objednávku v systému nemáme. Prosíme však, aby při řešení jednotlivých objednávek zákazníci využívali e-mail, nikoliv diskusi. Děkuji za pochopení

    Objednávka česneku: Havran

    13. 7. 2017 21:07 Zakladatel vlákna: Simona Juricová
    Dobrý večer měla bych zájem o česnek: Havran.
    děkuji Juricová
    14. 7. 2017 14:33 Zejda Ladislav
    Asi by bylo dobré zvýraznit tlačítko OBJEDNÁVKA nebo ho dát na nějaké lepší místo. Spousta lidí ho asi nevidí a zbytečně zapleveluje diskuzi. 
    26. 7. 2017 10:39 Jan Kozák ml.
    Děkuji Vám, pane Zejdo, za nápad, jak stránky zlepšit.
    Ze zpětné vazby ani z příspěvků zde na diskusi ale nemám pocit, že by uživatelé nemohli najít odkaz na formulář pro přijetí objednávky. Problém je v tom, že mnoho (potenciálních) zákazníků odmítá vzít na vědomí, že to, co není v nabídce, objednat nelze. Dříve bylo ve formuláři uvedeno, že ostatní odrůdy není možné objednat, protože odhady sklizně jsou už rezervované. Přesto každý rok přišlo několik stovek dotazů, zda by nebylo možné objednat ještě něco, co v nabídce není. Zpracovávání takových dotazů a neúplných objednávek zabere spoustu času a stojí hromadu peněz.
    14. 7. 2017 20:07 Jan Kozák
    Objednat je možné z aktuální nabídky. Předpokládaná zásoba odrůdy Havran je už vyčerpaná.

    přiobjednávka

    13. 7. 2017 9:13 Zakladatel vlákna: Ivana Pánková
    Dobrý den, ráda bych si ještě přiobjednala CLONOPLUS  a tyto odrůdy BENÁTČAN 12cibulí
    SLAVIN  12cibulí                                                          
    VEKAN 12 cibulí
    A jednu malou dárkovou krabičku.
    Připojíte mi to prosím k objednávce?
    s poděkováním a přáním hezkého dne Pánková Ivana
                                                                  
    14. 7. 2017 20:04 Jan Kozák
    Snad se povedlo.
    14. 7. 2017 20:33 Ivana Pánková
    Povedlo, ještě jednou děkuji☺

    VEKAN,STANIK,BJETIN

    11. 7. 2017 12:13 Zakladatel vlákna: jana čtveráčková
    Dobrý den, vyzkoušeli jsme od Vás sadbu česneků z velké sadbové krabičky. Nejvíc nám vyhovují odrůdy VEKAN,STANIK,BJETIN.Bylo by možné objednat si u vás tyto druhy na letošní sadbu? Pouze 4 cibule od každého druhu. Děkuji
    11. 7. 2017 20:16 Jan Kozák
    Objednat je možné pouze z aktuální nabídky na těchto stránkách. Z uvedených odrůd je k dispozici pouze Vekan.

    Osobní odběr

    9. 7. 2017 21:49 Zakladatel vlákna: Zdeněk Krajča
    Dobrý večer, chtěl jsem se zeptat, jestli je možné si v Vás objednat 5 kg Vekanu na sadbu s osobním odběrem 2-3.9.2017. Česnek si u Vás v tomto termínu kupují již 4 rokem, ale jak to tak sleduji, aby bez předchozího objednání vůbec zbylo. Děkuji za odpověď Zdeněk Krajča
    10. 7. 2017 13:53 Jan Kozák
    Na osobní odběr drobné objednávky nepřijímáme. Přijedete-li první sobotu v září, pak požadované zboží určitě bude k dispozici.

    Odrůda Havran

    2. 7. 2017 10:15 Zakladatel vlákna: Bohumil Čandrla
    Dobrý den. Bude v nabídce k objednání také odrůda Havran. Děkuji.
    2. 7. 2017 22:01 Jan Kozák
    Už ne, předpokládaná zásoba je vyčerpaná.
    4. 7. 2017 19:34 Alois Juráň
    Zdravím Vás pane Kozáku a jaké odrůdy budet mít v Buchlovicích?
    6. 7. 2017 6:52 Jan Kozák
    To ještě nevím, probíhají sklizně. Rádi bychom tam měli samozřejmě celý sortiment. Záleží však na skutečné zásobě - musíme především nechat sadbu na vyřízení přijatých objednávek.

    sadba česneku

    30. 6. 2017 21:33 Zakladatel vlákna: Alois Juráň
    Dobrý den..Sadbu odrůdy Mirka už nelze objednat?
    2. 7. 2017 21:47 Jan Kozák
    Objednat je možné jen to, co je v aktuální nabídce. Ostatní odrůdy zase až příští rok.

    Sadbový česnek

    30. 6. 2017 14:00 Zakladatel vlákna: Hana Zámišová
    Dobrý den,

    ráda bych se zeptala jestli bych si mohla opět u vás objednat sadbový česnek DUKÁT.  Nenašla jsem ji ve vaší nabídce. Sadba je pro naši rodinou spotřebu. Baví mě práce na zahradě, když se mi daří mám skutečnou radost. Tato odrůda se mi velmi osvědčila.
    S pozdravem Hana Zámišová
    30. 6. 2017 22:51 Radek Bohmalský
    Dobrý večer pí.Zámišová ,já si troufnu odpovědět za p.Kozáka.V nabídce pan Kozák česnek Dukát nenabízí.
    Mějte se pěkně.
    4. 7. 2017 23:32 Václav Kozák
    Vážená paní Zámišová,
    Dukát nepatří mezi naše odrůdy, nicméně v naší nabídce na www.cesnek.cz/objednavka naleznete ještě 4 odrůdy česneku - velkostroužkový  Jovan; Slavin, který má hluboký kořenový systém a díky tomu poměrně dobře snáší i sucho; pěstitelsky velmi spolehlivý krásně fialově zbarvený Vekan či Benátčan s nejdelší skladovatelností, který je možné sázet jak na podzim, tak i na jaře. Pokud Vás baví práce na zahradě, pak bych Vám určitě doporučil víceodrůdové krabičky, kde si můžete vyzkoušet 4 nebo 8 odrůd a zjistit tak, jaké jsou rozdíly mezi jednotlivými českými odrůdami česneku, a to nejen ve vzhledu, ale i v chuti a v dalších parametrech.
    12345Starší >

    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Ing. Jan Kozák
    Chvojenec 75, 534 01 Holice
    IČO: 05439710
    Kontakt

    cesnek@cesnek.cz
    E-mail není určen k poradenství.
    Rádi Vám poradíme v diskusi.

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář

    Šlechtění česnekové sadby Grafika zpracována Odemne