Přihlášení

  • Pěstování
  • Popis česneku
  • Odrůdy
  • Choroby a škůdci
  • Články
  • Diskuse: Prodej sadby Zpět na diskusi

    sadbový česnek SLAVIN

    24. 7. 2017 11:04 Zakladatel vlákna: Jaromír Kolařík
    Objednal jsem si sadbový česnek SLAVIN, je nějak namořen ?
    Děkuji za odpověď - Jaromír Kolařík
    24. 7. 2017 17:43 Jan Kozák
    Sadba česneku se dodává nemořená. To znamená, že přebytek sadby se dá normálně spotřebovat v kuchyni.

    sadba Benátčan

    9. 3. 2017 22:10 Zakladatel vlákna: Hanka Kopecka
    Kdo ještě shání jarní sadbu česneku, odrůdu Benátčan má prodejna Zahrádkář v Praze na Francouzské ulici.Dneska jsem tam byla pro semínka a všimla sem si, že tam ještě troška je.

    Objednání sadby

    19. 2. 2017 18:41 Zakladatel vlákna: Roman Kočenda
    Dobrý den, dlouhodobě se mi na vašich stránkách nedaří zadání objednání sadby. Dnes jsem provedl i zaregistrování na vašich stránkách a stále nic. Při výběru odrůdy se nic nezobrazuje. Mám dobrou zkušenost s vaší sadbou odrůdy Lukan a rád bych jí právě od vás. Děkuji za informaci.
    20. 2. 2017 7:06 Jan Kozák
    Protože v současné době už žádnou sadbu nemáme, nelze teď nic objednat. Objednávky sadby z letošní sklizně budeme přijímat od 1. května prostřednictvím formuláře na novém webu www.cesnek.cz.

    Sadba

    26. 10. 2016 20:41 Zakladatel vlákna: Jaroslav
    Dobrý den,
    pane ing. Kozáku bude k prodeji sadbový česnek Havran, nebo Jovan? Děkuji za odpověď.
    27. 10. 2016 20:50 Václav Kozák
    Dobrý den, bohužel ani jedna z těchto odrůd už letos k dispozici není. Aktuální nabídku naleznete v objednávkovém formuláři na webu www.cesnek.cz

    prodej sadbového česneku ve Věžkách.

    8. 10. 2016 18:25 Zakladatel vlákna: Filounek Jaroslav
    Dobrý podvečer. Můj zeť mně informoval, že ve Věžkách jste prodávali sadbový česnek Havel. Jak je to možné, když tato odrůda mě byla krácena z květnové objednávky? To jste si nechali česnek na takovéto akce??? Připadá mě to jako podraz na věrné zákazníky a hazardujete tak se svým dobrým jménem, nemyslíte? Děkuji za odpověď.
    8. 10. 2016 20:17 Jan Kozák
    Informace Vašeho zetě nebyla zcela přesná. Nebyli jsme to my, kdo ve Věžkách odrůdu Havel prodával. Rovněž tento prodejce byl krácen na své objednávce a to velmi výrazně. Vzhledem k tomu, že má blízký vztah k naší rodině, dovedl pochopit, že nedostane ani deset procent původního požadavku.

    Krabička 8 odrůd

    27. 9. 2016 11:08 Zakladatel vlákna: Miloš
    Ještě připojuju ten Slavín II.
    27. 9. 2016 20:14 Jan Kozák
    Je mi líto, pane Miloši, že jste dostal v zásilce také cibule, které by tam být neměly a moc se Vám i za své spolupracovníky omlouvám. Když už jste zvolil tento způsob reklamace, který není v souladu s obchodními podmínkami, s nimiž jste souhlasil, připojte také svou přesnou identifikaci, protože se mi nepodařilo dohledat, kdo vůbec jste. Proto se mohu vyjádřit pouze k přiloženému snímku k jednotlivým cibulím. Začínáme nahoře vlevo. První cibule poškozená drátovcem - pouze estetická vada, na druhé cibuli nic nevidím, třetí má jeden stroužek po mechanickém poškození. Ve druhém řádku první a třetí cibule má známky mechanického poškození, druhá by měla být bez problému, nic na ní nevidím. Na třetím řádku první a třetí cibule opět mechanicky poškozené, prostřední znehodnocená při pomalém sušení. Ani v jednom případě nejde o parazitální napadení, takže nemůže dojít k žádné nákaze ostatní sadby včetně nepoškozených stroužků.

    Krabička 8 odrůd

    27. 9. 2016 11:07 Zakladatel vlákna: Miloš
    Dobrý den,
    Taky připojuji zklamání z kvality dodané odrůdy Slavin II. Polovina hlávek byla poškozená a vevnitř nahnilá. Osobně mě ale zklamala krabička s osmi odrůdami, kde byly hlávky pomíchané. Chci se tedy zeptat, jak je poznám a otestuju chuť jednotlivých odrůd. Byl jsem na ně velice zvědavý. Nestálo by za to popsat je alespoň fixou?
    Přeju hodně česnekozdaru
    27. 9. 2016 19:55 Jan Kozák
    Víceodrůdové krabičky byl podle ohlasu dobrý nápad, realizace však má nedostatky, protože zacházení se zásilkou ze strany dopravce není vždy úplně ideální. Ale abych nepomlouval firmu DPD. Takovýchto směsí doručila okolo 1 % (možná o něco víc, ale zákazníci se neozvali). Aspoň víme, v čem se máme pro příští rok zlepšit.
    Cibule ve své krabičce jste dobře srovnal, takže jejich identifikace je jednoznačná. Vlevo nahoře je Havran, vlevo dole zleva Vekan, Stanik a Záhorský II, čtveřice vpravo nahoře zleva Anton, Benátčan, Havel a Bjetin.

    sadba

    25. 9. 2016 9:13 Zakladatel vlákna: Václav Holý
    Dobrý den, děkuji za zaslání sadby, bohužel v obou krabičkách u odrůdy Záhorský cibule měkké uvnitř plesnivé.
    25. 9. 2016 20:20 Jan Kozák
    Je m to líto, pane Holý, a moc se Vám za to omlouvám. Jde o fyziologickou poruchu, která se projevuje výrazně až po polovině září, takže v době plnění krabiček nebyla vůbec zřejmá. Samozřejmě je jasné, že jste byl, ač neúmyslně, poškozen. Určitě se s Vámi budeme chtít vyrovnat. Ale chtělo by to řešit asi v souladu s obchodními podmínkami individuálně, jak jsme se právě telefonicky domluvili.

    sadba

    24. 9. 2016 9:50 Zakladatel vlákna: Helena Malá
    Dobrý den, nedávno dorazila sadba a je moc pěkná, děkuji za tuto kvalitní zdravou sadbu.

    24. 9. 2016 9:14 Zakladatel vlákna: milan Jurča
    Dobrý den,děkuji za nabídku,ale těch špatných zase nebylo tolik.Velmi si cením Váš přístup,kéž by to tak bylo u všech jakoby podnikatelů.Děkuji a přeji dobrou úrodu.

    Kvalita dodané satby

    22. 9. 2016 21:25 Zakladatel vlákna: Petr
    Dobrý večer,

    dnes jsem rozbalil balení čtyř druhů česneku dodané od Vás. Mohu se zeptat jak se sadba kontroluje? Vyhodil jsem celou palivci Benátčanu, protože byl plesnivý. Spousta mechanického poškození cibulí a následně plíseň. Jovan obsahoval i nějaké dírky..... pošlu Vám email s fotkami. Nechápu jak se může takový česnek prezentovat jako sadbový....
    22. 9. 2016 21:40 Petr
    Další fotografie
    22. 9. 2016 21:43 Petr
    Slavin II, objednáno 8ks, z toho 3 palice domlácené
    22. 9. 2016 22:00 Jan Kozák
    Je mi líto, že se něco takového stalo a moc se Vám za to omlouvám. Problém je s tím, že už musíme dodávat česnek v konečném malém balení. To nám dělá externí firma, kterou zase my pobízíme k co největšímu výkonu. Se zvýšeným výkonem zase nejsou schopni jejich pracovníci zkontrolovat všechny cibule. Ale v tomto případě je toho opravdu hodně.

    Poškozená sadba

    21. 9. 2016 18:23 Zakladatel vlákna: Ladislav Horák
    Dobrý den.Dostal jsem od Vás sadbu Záhorský11. Co je na těchto stroužcích za chorobu a mohu toto sázet?
    23. 9. 2016 22:53 Václav Kozák
    Dobrý den,
    podle fotografie bohužel nejsme schopni problém jednoznačně identifikovat. Bylo by potřeba toto prokonzultovat telefonicky, ovšem podle Vašeho uživatelského jména není možné přiřadit Vaši objednávku. Napište nám prosím e-mailem tel. číslo nebo nás telefonicky kontaktujte.

    poskozena sadba

    20. 9. 2016 11:11 Zakladatel vlákna: Petra Sobkova
    Dobry den dnes mi byla dorucena od agri slatinice poskozena sadba muzu zdrave strouzky vysadit? pripadne o jakou chorobu ciskudce se jedna? dekuji,petra sobkova
    22. 9. 2016 21:41 Jan Kozák
    Tady jde o materiál jiné firmy, která nemá ráda, když se k němu vyjadřuji. Ale moje hodnocení by negativní nebylo.

    Dotaz

    20. 9. 2016 8:46 Zakladatel vlákna: milan Jurča
    15.9.2016 koupila moje žena na výstavě v Litoměřicích váš sadbový česnek odrůda Lukan.V sáčku bylo 8 hlaviček,v prostředku byly dvě hlavičky úplně hnědé jako kdyby to bylo sušené někde v troubě.Tak nevíme jestli se bude moci sázet.Jsme od Sokolova,být to blíž,tak bych vám ho vrátil,ale takto máme asi smůlu.Děkuji.
    22. 9. 2016 21:38 Jan Kozák
    Je mi líto, že se od nás dostane do oběhu sadba, která nemá patřičné parametry. Určitě není našim zájmem někoho poškodit. V letošní roce, mimochodem s výjimkou roku 2012 nejhorším v posledních třiceti letech, se v některých partiích nepaličáků vyskytla fyziologická porucha (která nemá české pojmenování), při níž dochází k odumření několika stroužků v cibuli. Příznaky se projevují až někdy kolem poloviny září, takže při expedici od nás ještě nebylo možné takto poškozené cibule vyřadit.
    Ale smůlu nemáte. Neodvolávám se na to, že se má reklamovat u prodejce. Když se mi přihlásíte na E-mail, můžeme se dohodnout na vyřešení této nepříjemné situace.

    vhodné ke sázení?

    17. 9. 2016 21:11 Zakladatel vlákna: Barbora Zdražilová
    Dobrý den,
    koupila jsem si Vaši krabičku se sadbou (velkou) a při rozdružování česneku Havel jsem narazila na tento stroužek.
    Dá se použít k výsadbě? A co zbytek stroužků ze stejné cibule?
    18. 9. 2016 21:36 Jan Kozák
    Primární příčina je fyziologického původu při pomalém sušení. Tento stroužek vyhoďte, ostatní normálně použijte.
    Je mi líto, že jsme Vám dodali česnek s touto vadou a moc se Vám za to omlouvám. Bohužel něco takového se dá zjistit až při rozdružování cibulí.

    14. 9. 2016 20:29 Zakladatel vlákna: Jitka Toniniová
    Dobrý večer. Děkuji za pěknou sadbu, která dnes dorazila. Už je rozloupaná a hned zítra se půjde vykoupat. Mám na Vás jeden dotaz. Dnes jsem si dokoupila na Zahradě Čech dvě balení Vekanu po osmi kusech. Je tam hodně stánků s Vaším česnekem. Ale balení jsou zadělána plastovou páskou a lísteček je uvnitř a je jiný než na sadbě přímo od Vás. Je to v pořádku? Fotografii přikládám. Moc děkuji za odpověď.
    14. 9. 2016 21:45 Tonda Anakonda
    Dobrý den, jsme rádi, že jste se zásilkou spokojen.
    Na fotografii je skutečně naše balení. Jedná se o nouzové řešení balení, které ovšem bylo dodáno pouze tomuto jednomu prodejci.

    14. 9. 2016 19:48 Zakladatel vlákna: Ladislav Holeček
    Dobrý večer,

    Pane ing. Kozáku, včera mě přišla vaše sadba, na první pohled pěkná, nevím jestli se tam něco špatného najde, ale já jsem spokojen, až na to krácení Havranu, ale to je život co se dá dělat. Chci se hlavně zeptat a vím že už to tu bylo řečeno ale přece. Nemohu vaši sadbu nechat celou a nerozdružovat? Bude v suchu, venku ve stodole kde nezaprší a když se pootvírá i větrno. Dělám to několik let a neměl jsem problém, takže mě zaráží proč rozdružovat ihned? Bojím se třeba při horším oschnutí plísně a tak. Vím jaký razíte názor ale...

    Děkuji za odpověď
    14. 9. 2016 19:58 Jiří
    Zdravím. ..,jak píše p.ing Kozák podle toho bych se držel. Moreni v září je základ,sadba bude probíhat listopad prosinec,jestli chcete riskovat tak nemorte. Myslím že v tuhle dobu ideální namorit, však to vidíte všude přemnožení hmyz. Moření je základ.Pěstu zdar. .
    14. 9. 2016 22:10 Ladislav Holeček
    A názor pana ing. Kozáka?
    17. 9. 2016 19:50 Jan Kozák
    Moření v Sulce je spolehlivé proto roztoči vlnovníku česnekovému. Loni byl přímo kalamitním škůdcem. Kdo mořil v srpnu nebo září, vyhrál. Letos je situace podstatně lepší, přesto toto nebezpečí nepodceňovat.

    dotaz a poděkování

    14. 9. 2016 8:06 Zakladatel vlákna: Petr
    Dobrý den pane Kozáku,
    děkuji za sadbu Antona a Benátčana, všechno v pořádku,
    cibule super.
    Chtěl jsem se zeptat, už jsem si mořil nějaké stroužky (cca 200) své sadby a jak už to tak bývá, když se dělá víc věcí najednou, zapomněl jsem na ně a nechal je v sulce dva dny. Má smysl je zkoušet vysadit co myslíte? Po vysušení vypadají normálně...
    Děkuji za odpověď
    14. 9. 2016 23:13 Václav Kozák
    Dobrý den, pane Petře.
    Podobné zkušenosti nemáme, proto Vám bohužel nemůžeme poradit. Je velké riziko, že sadba mohla být mořidlem popálena. Těžko říct, jak moc negativní vliv mohlo moření nyní mít, když je česnek ještě v dormanci. Na Vašem místě bych jej nevyhazoval a počkal do výsadby, pak by už mělo být zřejmé, zda je sadba v pořádku, nebo zda byla popálena.

    zásilka sadby

    13. 9. 2016 19:35 Zakladatel vlákna: Fiala petr
    Děkuji za zásilku sadbového česneku a za práci, kterou rodina Kozákových vykonává pro zákazníky. Myslím si však, že práce firmy je vcelku honorována podstatně lépe, když nezasíláte na váhu, ale na hlavičky.
    Při rozbalení dnešní zásilky jsem byl na rozpacích a jsem přesvědčen, že zásilkově už nikdy více. Pěstuji česnek leta s výbornými výsledky, jenže moje odrůda (ze Znojma) nemá dobrou skladovatelnost. Přestože je v chladnu a suchu, v březnu začíná klíčit a už to není ono. Proto jsem požádoval odrůdy Havran, Jovan, Mirka( přehodnoceno na Slavín, přestože jsem objednával 1. 5.),s nadějí na lepší skladovatelnost. Zklamáním byla odrůda Havran, kdy 2 z 8 hlaviček měly jen 2 stroučky, místo 6. Jestliže mě hlavička příjde na 20,-Kč (kilo na 370,-) bez dopravy, požadoval bych více zodpovědnosti těch co to chystají k expedici. Bylo to očividné už v síťce. V odrůdě Jovan z 8 hlaviček byla jedna výrazně odlišná - bílá se 14 stroučky. Teď jsem na vážkách, co to je za odrůdu?
    Vážím si každé poctivé práce a počkám, jak dopadli ostatní, co jsem Vás doporučil. Petr z Frýdku
    13. 9. 2016 21:17 Tonda Anakonda
    Dobrý den, pane Petře, děkujeme Vám za objednávku a za uznání.
    Kusově balený česnek nás finančně nevychází lépe, spíše naopak. Česnek určený na balení se totiž musí několikrát převážet, musíme platit externí firmě za balení nehledě na náklady, které nám vznikají kvůli čekání na nabalení potřebného množství.

    Pokud jste se svou zásilkou nespokojen, prosím, kontaktujte nás e-mailem a problém vyřešíme.
    13. 9. 2016 21:22 Jan Kozák
    Je mi líto, že se do Vaší zásilky dostaly cibule, které jednoznačně měly být vyřazeny a moc se Vám za sebe i své spolupracovníky omlouvám. Určitě není naším úmyslem jakkoliv zákazníky poškodit. Vždyť vyřizování reklamací je časově i finančně náročné. Dvoustroužkové cibule se neměly v dodávce od smluvního množitele vůbec vyskytnout, případně měly být odhaleny při přejímce nebo při balení. Podobně je to i s příměsí u Jovanu. Tuto reklamaci dořešíme v E-mailové poště. Ještě jednou se Vám omlouvám.
    14. 9. 2016 14:49 Miroslav
    Pane inženýre k otázce sadbových dvoustroužkových cibulí (já měl letos cca40-50%)také dvoustroužkovych cibulí, jsou na sadbu nevhodné jen kvůli výtěžnosti nebo je i jiný důvod?Je pravda že mi je také líto sázet takové velké stroužky. Ještě jedna otázka, může se použít před sadbou cererit s guánem? Děkuji Miroslav

    Objednávka

    13. 9. 2016 13:26 Zakladatel vlákna: Marika Šedivá
    Velice děkuji za objednávku, která dorazila v pořádku. Někteří lidé si zřejmě myslí, že jste stroje, či že vše se řídí strojově...pokazit se může tolik věcí (příroda, lidská chyba), člověk se s tím setkává přece běžně v životě, copak vždy jde vše podle plánů a našich představ? Stát se přece může kdykoliv cokoliv, člověk to kolikrát vůbec neovlivní, to by musel být naštvaný a protivný prakticky každý den, takových lidí je mi teda líto. Nemyslím si, že by česnek byl natolik životně důležitý, abych se musela kvůli zkrácené objednávce rozohňovat na někoho, kdo je evidentně profesionál, odpovídá na nekonečné dotazy, radí nám a žije tím. Asi není v zájmu takového člověka prodat málo sadby a mít naštvané zákazníky, prostě stane se, to ale není žádná katastrofa. Přeji Vám tedy spoustu spokojených zákazníků (těm letošním nespokojeným se stejně nezavděčíte, z těch si až tolik nedělejte) a mnoho pěstitelských úspěchů v příštím roce.
    13. 9. 2016 21:02 Tonda Anakonda
    Děkujeme Vám, paní Šedivá, za uznání a podporu. Ať se Vám příštím rokem česnek vydaří.

    Sadba

    11. 9. 2016 7:56 Zakladatel vlákna: Radek Krejčí
    Dobrý den, také chci poděkovat za sadbu, která dorazila tento týden.Jsem naprosto rozezlen nesmyslnou diskusí o krácení objednávek...Kdyby se každá firma věnovala svým zákazníkům jako ing.Kozák bylo by vše snažší.Krácení bylo oznámeno včas... na doplnění sadby zbylo dost času...Jinak obrovská pochvala za odrůdu Bjetin..jako rodina žlučníkářů můžeme opět česneku kolik hrdlo ráčí...Díky
    11. 9. 2016 23:19 Jan Kozák
    A já děkuji Vám. Člověk si rád přečte také pochvalu v této nevydařené sezóně. Děkuji.

    Rozdružování

    10. 9. 2016 8:06 Zakladatel vlákna: Petr Brychta
    Dobrý den, předem bych chtěl poděkovat, tento týden mi dorazila sadba vše v pořádku. Chtěl bych se zeptat při rozdružování se mi některé stroužky sloupnou snažím se to dělat co nejopatrněji ale neubráním se tomu. Když to těď namořím v sulce a nechám oschnout nestane se těmto stroužkům nic? Předem děkuji za odpověď.
    10. 9. 2016 11:46 Jan Kozák
    Nemusíte mít obavy, nic se jim nestane. Ony se Vám ještě některé sloupnou při manipulaci s mokrým materiálem.
    12345Starší >

    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Ing. Jan Kozák
    Chvojenec 75, 534 01 Holice
    IČO: 05439710
    Kontakt

    cesnek@cesnek.cz
    E-mail není určen k poradenství.
    Rádi Vám poradíme v diskusi.

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář

    Šlechtění česnekové sadby Grafika zpracována Odemne