Přihlášení

  • Pěstování
  • Popis česneku
  • Odrůdy
  • Choroby a škůdci
  • Články
  • Diskuse: Cena Zpět na diskusi

    Výprodej česnekové sadby

    25. 11. 2019 8:54 Zakladatel vlákna: Václav Kozák
    V e-shopu jsme zlevnili balení sadby pro pěstitele:

    4cibulové balení nakoupíte za 55 Kč místo 79 Kč, se slevou 30 %
    8cibulové balení za 109 Kč místo 149 Kč, se slevou 27 %
    16cibulové balení za 169 Kč místo 249 Kč, se slevou 33 %
    10kg balení za 1819 Kč místo 2599 Kč, se slevou 30 %
    20kg balení za 3499 Kč místo 2010 Kč, se slevou 30 %

    Slevu jsme zpětně přidali i nevyřízeným objednávkám uloženým během víkendu.
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku

    cena česneku

    8. 10. 2019 16:42 Zakladatel vlákna: Trčka miroslav
    Může mi někdo objasnit proč neprodáváte česnek na kila ale na počet cibulí,Cena neůměrně vzrostla,proč?
    8. 10. 2019 17:28 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, balení zůstavají stejná, jako byla loni, pouze bylo zrušeno 2kilové balení, protože o něj byl malý zájem a vzhledem k použité technologii bylo nejsložitější na vytvoření. Cena cibulových balení sadby se v porovnání s loňskem neměnila.
    Cibulová balení byla zavedena kvůli legislativě, která posledních několik let vyžaduje, aby se sadba česneku prodávala v uzavřených označených obalech, nikoliv volně vážená. Tím se výrazně navýšila náročnost vytvoření balení, co se týká pracovní síly, prostorové a časové náročnosti. Vzhledem k velkému množství expedovaných malých balení, by navažování těchto balení bylo nemožné.
    Malá balení jsou pro zákazníky výhodnější v tom, že v případě velkých i malých cibulí obdrží požadované množství jedinců. Při nákupu na hmotnost se počet jedinců může několikanásobně lišit. U větších balení se díky vyššímu počtu cibulí tyto rozdíly více blíží průměru.
    Velikosti balení se stanovovaly v roce, kdy byl česnek větší než letos. Balení jsou tedy letos lehčí, ale obsahují stejný počet cibulí. V porovnání s loňskem se průměrná hmotnost balení zvýšila.

    Cena

    10. 7. 2018 18:36 Zakladatel vlákna: Štěpán
    Dobrý večer, pane ing. Kozáku chci se zeptat jaká bude letos cena konzumního česneku? Samozřejmě vím že záleží na odrůdách, ale ptám se z důvodu letošního roku, menší česneku...
    11. 7. 2018 21:18 Jan Kozák
    Těžká otázka. Více nám napoví Buchlovice za 14 dní. Já bych to viděl 10 - 20 Kč za kilo navíc proti loňskému roku. Bez ohledu na to, že bude letos menší.
    11. 7. 2018 21:40 Štěpán
    Samozřejmě vím že je to těžká otázka, ale proto se ptám vás s ohledem na to že letos bude česnek asi i ohledem na lokality menší. V čem vidíte zásadní problém? Vy říkáte trochu víc i když je menší, ale logika říká že když je menší tak za míň peněz a věřím tomu že dost lidí temu bude přikládat...Myslím i prodejci. Proč si myslíte že i když je menší vzrůstově tak se bude navyšovat cena?
    Děkuji
    12. 7. 2018 9:27 Stanislav Pabyška
    Je to jednoduché... menší česnek, menší hmotnost, menší zisk  =  vyšší cena... pěstitel musí vydělat.
    14. 7. 2018 9:21 Jan Kozák
    Vzhledem k tomu, že skutečného českého česneku bude málo, soudím, že i zákazník bude ochoten zaplatit o  něco víc. S tím výdělkem pěstitele bych byl dost opatrný.

    Dodatek k článku v Zahrádkáři pro říjen 2017.

    25. 9. 2017 18:20 Zakladatel vlákna: Filounek Jaroslav
    Dobrý den pane inženýre. Se zájmem jsem si přečetl Váš článek , moc se mě líbil. Zvláště pak pasáž o chuti česneku a českém zákazníkovi. Chtěl bych však dodat, proč nikdo nic nedělá ( vláda, ministr zemědělství ) proti dovozu a nabízení v obchodě sadbového česneku francouzského původu vypěstovaný v Holandsku???? Na požádání zašlu firmu, která jej nabízí. Myslím si, že je to přinejmenším znevažování lidí a firem, a Vaší práce především, kteří šlechtí a pěstují kvalitní český česnek. Nakonec Vám chci poděkovat za sadbový česnek Havran, který dnes dorazil. Nemohu si stěžovat. Držím Vám palce a přeji hodně dalších úspěchů jak v osobním tak i pěstitelském životě. S pozdravem Česneku zdar.
    1. 10. 2017 10:45 Václav Kozák
    Vážený pane Filounku,
    v EU je volný trh, tudíž nemůže nikdo zakázat dovoz zboží z ostatních členských zemí. Je jen na obchodnících, zda dají přednost tuzemské sadbě a tím i podpoří české zemědělce a další pracovníky, kteří se podílí na produkci sadby, nebo jestli dají přednost levnému dovozu, kde si mohou dát výrazně vyšší marži. Hlavní vliv na tom však mají zákazníci, kteří často hledí jen na cenu zboží. Bohužel podmínky v zemědělství nemají všichni stejné. V některých státech získávají zemědělci  vysoké dotace a plně mechanizovanou mají nejen výsadbu a sklizeň česneku, ale i posklizňové opracování, tudíž podíl lidské práce je na jejich produktu minimální. Z toho důvodu jsou schopni vyvážet hotový produkt za cenu, za kterou by nebyli čeští zemědělci schopni česnek často ani sklidit. Tento problém se však netýká jen česneku.

    Cena sadby

    19. 9. 2017 12:26 Zakladatel vlákna: Petra Auerová
    Dobrý den.
    Jsem velice zaskočena cenou sadby,která narostla téměř o sto procent.V loňském roce jsem nakoupila 5kg odrůdy bjetin za 989.-kč a letos mně vyšlo 10kg na cenu 4500.-kč jsem .Jsem Naštvaná a zároveň velmi sklamaná!Proč najednou udáváte cenu za počet cibulí!Kdo se má v tom vyznat?Myslela jsem,že za tu cenu budu mít česneku 20kg!Holt smůla!A peníze v tahu!To se pak ten český česnek vážně nevyplatí ani si vypěstovat pro svou potřebu.Nebo to bude jako s máslem?Jen pro bohaté?
    19. 9. 2017 13:07 Aleš Panocha
    Jestli nechcete, tak bych si od Vás cca 5kg koupil. 
    19. 9. 2017 13:25 Petra Auerová
    To se domluvte u pana Kozáka ve firmě.Česnek zasílám zpět.
    19. 9. 2017 21:13 Jan Kozák
    Je mi líto, že jste byla zklamaná naším zbožím, respektive jeho cenou. Zákon o oběhu osiva a sadby nám dává povinnost prodávat česnekovou sadbu v konečných baleních. Ty jsme měli 4, 8, 16 cibulí, dále 2, 5, 10 a 20 kg. V době, kdy jste si sadbu objednávala, byla k dispozici už jenom malá balení. Objednala jste si proto 20 x 16 cibulí, s cenou jste byla seznámena už při objednávání. Letošní rok nebyl pro pěstitele česneku příliš příznivý, proto byly cibule menší, než býváme zvyklí. Ale počet stroužků je víceméně zachován. V souladu s českou legislativou a samozřejmě i našimi obchodními podmínkami můžete zásilku poslat bez udání důvodu zpět.
    27. 9. 2017 18:23 Jan Kozák ml.
    Abychom zbytečně neděsili další zákazníky, dovolím si situaci uvést na pravou míru:
    Loni jste Bjetin koupila za 940 Kč (včetně daně) místo 989 Kč z toho důvodu, že jste měla započítanou množstevní slevu.
    Letos byste za stejné množství zaplatila 1135 Kč (také včetně daně) se stejně velkým nákupem.

    Nárůst (rozhodně ne stoprocentní, jak uvádíte), je dán tím, že malá balení jsou dražší (je tam větší objem ruční práce a obalu) než velká, dále tím, že Bjetin byl zařazen do cenové kategorie velkostroužkových paličáků (jde o jedinou odrůdu, jejíž cena byla letos takto upravena), a tím, že došlo k úpravě množstevních slev, aby to bylo férovější a větší zákazníci nedopláceli na malé.

    Tvrdíte, že letos vám 10 kg vyšlo na 4500 Kč. To však nemůže být pravda. I kdybyste to kupovala v nevýhodných 1kilogramových baleních, byla by cena 2271 Kč.

    Způsob uvádění cen se od loňska nezměnil. Do 1 kg jsou balení podle počtu cibulí, nad 1 kg podle hmotnosti.
    Chápu, že se vám nelíbí nutnost balení česneku. Avšak pláčete nad špatným hrobem. Tato firma věnovala velké úsilí tomu, aby se tento nevýhodný předpis neprosadil. Jak u ÚKZÚZu, tak u MZe. Bohužel neúspěšně.

    Kromě toho, že jste cenu při objednávání několikrát viděla (výrazná s daní, méně výrazná bez daně), vám systém zaslal 5 e-mailů, kde byla cena také uvedena. To snad ani nelze vysvětlit nedopatřením.

    Stanoveni ceny

    15. 12. 2013 14:57 Zakladatel vlákna: Robin Pecha
    Dobry den, v sekci "Česnek v otázkách" na dotaz "Česnek v otázkách » Jaká je cena česneku pro tento rok?" odpovídáte že se cena se stanovuje až v závislosti na ceně konzumního česneku.
    Jak zjišťujete aktuální cenu česneku.
    Budu příští rok sklízet a prodávat poprvé tak se snažím zjistit jaká cena je reálná.
    Dále by mě zajímalo, jak dlouho po sklizni se začíná česnek prodávat. Jak dlouho se musí sušit. A je stejná cena za česnek sušený týden a za česnek po 3 měsících? To by pak přece nebylo objektivní, po vyschnutí bude mít menší hustotu, stejný objem ale menší váha.
    Děkuji za informace.
    Zdravím R.Pecha
    18. 12. 2013 19:38 Jan Kozák
    Aktuální cenu česneku zjistíte v obchodní síti, u trhovců atd. Česnek můžete prodávat jako čerstvý přímo z pole. Je zajímavé, že letošní cena čerstvého česneku byla podstatě vyšší, než cena česneku suchého o dva měsíce později. A stále šla dolů. Bylo by dobře, kdyby se už jakž takž ustálila, aby pěstitel měl nějaký reálný předpoklad tržeb. Ale to může trvat ještě několik let. Určitě to nebudu já, kdo tyto ceny ovlivní.
    Délka sušení po sklizni může být v dva týdny, ale i dva měsíce. Záleží na správném načasování sklizně a způsobu sušení.

    cena sadbového česnekuu

    23. 10. 2013 17:16 Zakladatel vlákna: Martin
    Dobrý den,
    můžete mi prosím sdělit, kde je cena sadbového česneku?jedná se o paličák

    Předem děkuji za odpověď.

    Martin
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    23. 10. 2013 17:43 Jan Kozák ml.
    Dobrý den,
    zlevněná cena sadbového česneku je 240 Kč s DPH za kilogram. U každé odrůdy je uvedeno, zda se jedná o paličák, nebo nepaličák.

    Cena

    30. 9. 2013 22:08 Zakladatel vlákna: Josef
    Dobrý den, na úvodní stránce uvádíte že nejste plátcen DPH a tady v diskuzi píšete že cena za sadbový česnek je 300 Kč s DPH, v tom případě musíte být plátce DPH. U přesněte tuto informaci, jde mi o to zda by se mi snížila cena sadby odpočtem, či nikoliv.
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    30. 9. 2013 23:58 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Na úvodní stránce je uvedena cena za konzumní česnek, jehož prodejce není plátcem DPH.
    Cena sadby je od minulého týdne o 10 % snížená, tedy 270 Kč s DPH. U sadby prodejce plátcem DPH je.

    cena česneku

    24. 9. 2013 22:46 Zakladatel vlákna: Ivo Bartoň
    Dobrý den, měl bych zájem o odrudy Havran a Dzambue. Můžete mi prosím sdělit ceny za 1 kg a nákladů na přepravu.
    Předem dík za odpověď.
    25. 9. 2013 9:05 Jan Kozák ml.
    Právě cenu česneku snižujeme o 10 %.
    Nová cena za kilogram sadby je 270 Kč. Přeprava do 3 kg stojí 95 Kč, do 5 kg 125 Kč, do 10 kg pak 135 Kč a do 20 kg 145 Kč.
    Havran už bohužel nemáme, Džambul na trh několik příštích let vůbec nebudeme dodávat. Místo Džambulu bych Vám nabídl odrůdu Slavin. A Havran by výborně nahradila s přehledem nejžádanější odrůda Bjetin.
    25. 9. 2013 20:13 Jitka Toniniová
    Dobrý den.
    Co se stalo s Džambulem, že ho několik let nebudete mít k prodeji? Je to snad vymrznutím v loňském roce?
    Děkuji

    cena

    19. 9. 2013 21:03 Zakladatel vlákna: Nina Dyčenková
    Jak zjistím cenu,pokud si chci objednat česnek k sadbě? Je pro mne podivné vyplňovat adresu a odesílat objednávku,když neznám cenu.
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    19. 9. 2013 21:07 Jan Kozák ml.
    Cena za sadbu je 300 Kč / kg s DPH.

    Sadbový česnek Karel IV.

    17. 9. 2013 13:09 Zakladatel vlákna: Filounek Jaroslav
    Dobrý den. Pane inženýre, dostal jsem objednanou sadbu česneku Karel IV s poměrně vysokou cenou. Napsal jsem mail do fy SEMO a Vám jsem si dovolil poslat kopii. Nevím jak ostatní diskutující, ale 451 kč/kg se mi zdá opravdu moc.
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    17. 9. 2013 13:11 Filounek Jaroslav
    Sadbu jsem obdržel od fy SEMO Smržice.
    17. 9. 2013 20:42 Hana Kopecká
    Já Karla také viděla v obchodech a nabízí obvykle 3ks cibulí asi za 150-190 kč... V  jedné pražské prodejně mě majitel jako česnekového nadšence upozornil, že i jemu nabídlo Semo ca 6 cibulí za ca 200 kč v nákupu, váhu odhadoval tak na 300g. Semo prostě zkouší prodat novinku za pro mě dost přemrštěnou cenu. Řekla bych že ještě nemají moc velké množství a předpokládají že se všichni vrhnem na žhavou novinku...
    18. 9. 2013 11:48 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Bohužel nevím, co bylo obsahem poslaného e-mailu, ale pokud Semo prodává to, co inzeruje, splňuje, co požaduje zákon, a nesnaží se hledat „díry“ v právním systému, pak v takovém případě v jejich podnikání nevidím žádný problém.
    Nás může jen mrzet, že jsme Vás nedokázali svou nabídkou zaujmout natolik, abyste se nemusel obracet na dražší konkurenci.
    18. 9. 2013 19:14 Filounek Jaroslav
    Dobrý podvečer,opravdu velmi mne zamrzelo, že mne neprávem oslovujete, že jste mně nezaujali Vaší nabídkou. Pokud se podíváte do vašich záznamů, tak jste mi poslali objednaných celkem 7 kg sadbového česneku a v sobotu odpoledne jsem u paní Elišky kupoval novošlechtění LAN. Mimochodem a Vy jste nabízeli odrůdu Karel IV? Znovu jsem Vám tedy poslal e-mail, který jsem poslal do fy SEMO. Píšete, že tato firma dělá vše podle zákona, ale pokud vím celou dobu se snažíte, aby zákazník dostával jen kvalitní česnek za přijatelnou cenu. Fy SEMO, podle mne toto vše boří, protože i když nabízí kvalitní česnek, pak s cenou kterou jsem zaplatil ( 916 kč za 2Kg s DPH, bez poštovného ) a tak vlastně zákazníka žene do náruče laciných prodejců, kteří prodávají sadbový česnek za 190 i méně, bez ohledu na původ. V jednom máte pravdu, nemusel jsem toto zboží kupovat, ale chtěl jsem získat novinku. Ujišťuji Vás, že jsem v tomto směru s fy SEMO skončil.
    18. 9. 2013 21:11 Jan Kozák
    Já to vidím trochu jinak než můj syn. (On patrně Vaši objednávku u nás neobjevil a to z toho důvodu, že my řadíme jméno před příjmení a vy to máte v objednávce opačně.) Každá firma má svou obchodní strategii (je to hrozný výraz, ale používá se). Já vím, že bychom novinky v prvním roce mohli prodávat za vyšší cenu, řekněme o dvacet korun na kile, ale pro nás je pohodlnější prodávat všechno za stejnou cenu. Ona ta dvacka v malém množství by nás stejně nevytrhla a jenom by mohla být příčinou zbytečných chyb. Já se také někdy odvolávám na zákony (nebo se na ně vymlouvám?), ale důležitější než zákony je srdce a láska k bližnímu. A kdo tomuto nerozumí, stejně nebude spokojený ani bude-li sedět na hromadě zlata.

    Cena

    14. 9. 2013 10:13 Zakladatel vlákna: vladimir
    Jaka je cena česneku?
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    14. 9. 2013 11:08 Jan Kozák ml.
    Cena za sadbu je 300 Kč. Konzumní česnek stojí od 140 po 190 Kč. Pokud si k nám přijedete o zářiové sobotě, dá se konzumní česnek koupit i levněji.

    cena

    9. 9. 2013 16:55 Zakladatel vlákna: Jan Wojtyla
    Dobry den chci se zeptat na kolik kč me vyjde 5 kg sadbového česneku LUKAN i s dobírkou? dekuji
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    10. 9. 2013 7:58 Jan Kozák ml.
    1 kg sadbového česneku stojí 300 Kč. Poštovné a balné do 3 kg činí 95 Kč (bez dobírky), do 5 kg 135 Kč (s dobírkou), do 10 kg stojí 145 Kč, do 20 kg 165 Kč, do 30 kg pak 180 Kč, do 32 kg 195 Kč a od 32,01 do 40 je doprava zdarma.

    5 kg sadby i s dopravou tedy stojí 1500 Kč + 135 Kč, celkem 1635 Kč s DPH.

    dotaz

    1. 9. 2013 20:32 Zakladatel vlákna: Peřinová F.
    Nemužu najit ceník a jak to objednat měla bych zajem o odrudu česneku vekan a kdy by asi došel bydlím v ostravě děkuji:-)
    1. 9. 2013 22:04 Jan Kozák
    Pokud jste v kategorii maloodběratel, pak je cena 300 Kč/kg, dojít by to mělo do poloviny září.

    Cena Bjetinu a Vekanu

    27. 8. 2013 9:47 Zakladatel vlákna: Simona
    Dobrý den, nikde se mi nepodařilo najít cenu za kilo bjatinu a vekanu předem moc děkuji za odpověď. Spozdravem Simona
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    27. 8. 2013 10:17 Jan Kozák ml.
    Cena za 1 kg česneku zasílaného na dobírku je 300 Kč / kg. Je pro všechny odrůdy stejná.

    Kolik a objednat a jaká je cena?

    11. 8. 2013 22:17 Zakladatel vlákna: Andrea Kršňáková
    Dobrý den,
    jsem v pěstování česneku úplný začátečník,letos jsme získaly zahrádku a já bych si ráda chtěla na podzim vysadit česnek a když už tak ať jsem pak pyšná na svou úrodu :)
    Proto Vás chci poprosit,jakou odrůdu by jste mi poradil,kolik bych si měla objednat,kolik by to stálo a zda si můžu vůbec u vás objednat v menším množství? Moc děkuji předem za odpověď
    12. 8. 2013 8:55 Jan Kozák ml.

    ceník česneku

    25. 7. 2013 23:58 Zakladatel vlákna: Marcela Zacpalová
    Mam zajem o tyto odrudy:anton nepaličák japo 2 nepaličák lukan nepaličák bjťiň paličak havran paličák jovan paličak prosím o zaslání ceníku předem děkuji p.zacpalová
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    26. 7. 2013 15:28 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, cena za sadbový česnek bude letos (s největší pravděpodobností 300 Kč / kg) a bude u všech odrůd shodná. U nás si nyní můžete objednat pouze Bjetin (viz příspěvek níže), pokud máte zájem o osobní odběr, můžete naše odrůdy nakoupit zítra na Festivalu česneku v Buchlovicích (tam ale nebudeme mít Jovan) nebo každou sobotu v září u nás v Poběžovicích u Holic. Tam budeme prodávat každou sobotu v září. Jovan tam ale zřejmě také nebude všechny soboty.

    cena za kilo

    21. 7. 2013 14:06 Zakladatel vlákna: Petr Dobrovolný
    Kolik bude stát sadba česneku v roce 2013
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    21. 7. 2013 19:49 Jan Kozák
    Pro drobné odběratele bude cena 300 Kč/kg.

    Česnek za 155 kč

    18. 7. 2013 15:29 Zakladatel vlákna: Stanislava Moravčíková
    V Praze se prý sežene český česnek za 155kč/kg. Je to možné?
    18. 7. 2013 22:20 Jan Kozák
    Myslím, že česnek český nebude, podvodník ano.

    dotaz

    16. 7. 2013 20:26 Zakladatel vlákna: Babor Josef
    Mam u Vaší firmy objednanou sadbu česneku pro rok 2013(2kg),ale zapomněl jsem jakou odrůdu můžete mi pomoci a napsat mi o jakou odrůdu jde a kdy budete sadbu zasílat a jaká je cena?Babor Josef Cheb
    16. 7. 2013 23:20 Jan Kozák ml.
    Dobrý den,
    na Vaše jméno jsme bohužel žádnou objednávku neobdrželi.
    Sadbu budeme posílat začátkem září, cena bude pravděpodobně 300 Kč / kg + poštovné a krabice.

    Objednání sadby

    15. 7. 2013 23:33 Zakladatel vlákna: Jan
    Dobrý večer chci se zeptat kolik si učtujete poštovného za dodání sadbového česneku .děkuji Jan
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    16. 7. 2013 8:50 Martin Peterek
    Dobrý den, také by mě zajímalo, na kolik vlastně sadba ve finále přijde?
    16. 7. 2013 12:20 Jan Kozák
    K ceně sadby (pravděpodobně 300 Kč/kg) účtujeme cenu krabice (podle velikosti 10 - 30 Kč) a cenu přepravy podle tarifu přepravce (pravděpodobně PDP, cena je přibližně stejná jako u České pošty).

    kupa sadzby

    17. 6. 2013 10:23 Zakladatel vlákna: Korenko
    Dobrý deň pán Kozák
    Chcem si u Vás zakúpiť 10 kg sadzby cesnaku.Potreboval by som vedieť ceny ponukaných odôd za 1kg a taktiež koľko bude stáť doprava na Slovensko. Chcem sa opýtať aj na odrodu dukát, prečo ju neponukate na predaj.Som malopästovateľ a chcem si konečne kúpiť Váš kvalitný certifikovaný cesnak
    Ďakujem
    ďakujem
    17. 6. 2013 21:55 Jan Kozák
    Předpokládáme pro malopěstitele cenu 300 Kč/kg. Na Slovensko letos posílat ještě nebudeme.
    24. 6. 2013 14:03 Korenko
    Už aj minulý rok ste mi to povedal. Nemôžte urobiť výnimku a poslať mi aspoň niečo pod Tatry? Rád by som chcel konečne Vašu kvalitnú sadzbu. Pekve Vás o to prosím
    24. 6. 2013 17:36 JOZEF CHŇUPKA.
    Příspěvek byl smazán, protože porušoval pravidla diskuse.
    3. 7. 2013 13:04 Korenko
    Chcem si kúpiť sadzbu cesnaku od pána Kozáka.Som spod tatier a hladám vhodnú sadzbu.

    Cena

    13. 3. 2013 22:23 Zakladatel vlákna: Ivan Švec
    Prosím alespoň o přibližnou cenu za sadbový česnek na r. 2013, popř. cenu v r.2012. Děkuji.
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    14. 3. 2013 8:34 Jan Kozák
    Naše konečná cena (tedy včetně DPH 15 %) bude maximálně 300 Kč/kg. Určitě nebude vyšší, spíš trochu nižší.

    Ceny česneku v okr.Přerov

    8. 3. 2013 8:26 Zakladatel vlákna: PavelSpunar
    Dobrý den všem poctivým pěstitelům česneku.V diskuzi se pohybují návrhy ceny česneku přímo od pana pěstitele.Vážení vnašem okrese se pohybují ceny okolo 249.kč za konzum vekan.A pochybní prodejci španěl v copu o váze 48gramů za 140.kč A pochybné francouzké taky okolo 270-300kč zakg -takže česnek od pana kozáka určitě není drahý a určitě se budu ucházet od něj česnek zakoupit -protože tam bude určitě kvalita.Všem hezký den .A vysázený česnek at následující počasí všem přežije.
    8. 3. 2013 20:36 Jan Kozák
    Prosím Vás, pokud je Vaše informace stále aktuální, pošlete podnět ke kontrole na ÚKZÚZ v případě označení Vekan sadba nebo k sázení apod. nebo na SZPI v případě, že se jedná o konzumní Vekan. Ono totiž to určitě Vekan není, ale podvodník takto označuje konzumní česnek z dovozu, pravděpodobně ze Španělska.

    Návrhy na zlepšení

    7. 3. 2013 9:37 Zakladatel vlákna: Jan Kozák ml.
    S předstihem se chystáme na další sezónu, uvítáme proto Vaše návrhy, co oproti předchozím rokům zlepšit, co by Vám nejvíce pomohlo, jaké změny byste uvítali a čeho bychom se naopak měli vyvarovat. Můžete uvést více návrhů. Nemohu slíbit, že se nám všechny podaří letos realizovat, ale zkusíme nad nimi aspoň pouvažovat a zařídit se podle nich v následujících letech.
    7. 3. 2013 12:14 Bc. Pavel Novotný
    Líbila by se mi nišší cena. Kdybyste ji zveřejnili dřív, než jedu v srpnu do Buchlovic. A tady na stránkách by prospělo, kdybyste přestali hrát tu hru s panem Novákem. Chápu, že ho platíte, aby vám zvyšoval návštěvnost, což se vám hodí. Nasírá tady ale hodně lidí a myslím, že zcela zbytečně. Dokážete si reklamu dělat sami lépe.
    7. 3. 2013 12:33 Honza Novák (ml.)
    Osobně si myslím, že cena kopíruje evropské ceny standardního rozmnožovacího materiálu.
    Zrovna minulý týden jsem viděl v jednom nejmenovaném hobbymarketu sadbu jarního nepaličáku (dovoz francie) přepočteno z ceny za kus na cenu 650 Kč/kg (a nápisem akce 30% sleva).
    7. 3. 2013 16:48 Bc. Pavel Novotný
    Přesně tohle jsem měl namysli. Proč tenhle člověk musí komentovat úplně všechno?
    7. 3. 2013 14:39 Jan Kozák ml.
    Děkuji, pane Novotný, za Vaši reakci.
    Pokud nedojde k nějakému nečekanému zásadnímu problému, neměla by být letos cena vyšší než loni.
    Myslím si, že by cena pro tento rok mohla být určena a zveřejněna už v době příjmu objednávek 1. května.
    Nad „Novákem“ bychom se měli vážně zamyslet, v tom s Vámi souhlasím.
    7. 3. 2013 14:56 Petr Balaštík
    Dobrý den pane kozáku,
    můžu se zeptat jaká byla loni cena za sadbu?
    Děkuji za odpověď
    7. 3. 2013 17:42 Jan Kozák ml.
    Pokud se nemýlím, byla v loňském roce maloobchodní cena 300 Kč / kg. Je to z mé strany jen spekulace, ale myslím, že jde o strop, přes který se už ani v následujících letech nepůjde.
    7. 3. 2013 19:01 Jan Kozák
    Já bych nižší ceně také rozuměl, ale cena sadby se odvozuje od ceny konzumního česneku a tu nedokážeme ovlivnit.
    7. 3. 2013 12:16 Honza Novák (ml.)
    Příspěvek byl smazán, protože porušoval pravidla diskuse.

    21. 9. 2012 17:12 Zakladatel vlákna: roman shapoval
    Dobry den pane ing.Kozaku,chtel bych se zeptat za kolik budete prodavat zitra cesnek?
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    21. 9. 2012 19:39 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, pane Shapovale, česnek můžete zítra u nás nakoupit za 300 Kč / kg. Cena zůstává přes celé září stejná.

    Český česnek na Aukru

    18. 9. 2012 12:54 Zakladatel vlákna: Lucie Jirásková
    Dobrý den,
    ráda bych si koupila konzumní český česnek, osobně ho však nemám možnost sehnat (za přijatelnou cenu), tak jsem začala pátrat po internetu.
    Na Aukru mě nejvíc zaujal tento inzerát:
    http://aukro.cz/cesky-cesnek-tradicni-modry-palicak-z-vysociny-i2635648031.html
    Tento česnek má spoustu pozitivních ohlasů, ale zarazil mě dodatek (ohledně sadby), před kterým zde varujete, úplně na konci inzerátu. Tak nevím, jestli se jedná o důvěryhodného prodejce a opravdu český česnek. Mohl byste mi prosím poradit? Popřípadě vyjádřit názor, pokud budete mít čas se podívat, který prodejce na Aukru nabízí český česnek?
    Předem děkuji za odpověď.
    19. 9. 2012 14:25 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, paní Jirásková,
    tento tradiční modrý česnek má tradici přibližně od roku 2011, kdy byl do Česka přivezen. Jedná se jednoznačně o podvod, u konzumního česneku nesmí být nijak uvedeno, že je ho možné sázet. Napovídá tomu ještě jedna věc - v březnu u nás nebyl nikdo, kdo by byl schopen konzumní česnek prodávat, protože ho všichni prodali na podzim, byla velmi příznivá cena a českého česneku na trhu nedostatek. Myslím si, že nyní na internetu nenajdete jedinou poctivou nabídku na nabídku českého česneku z české odrůdy, kde by Vám nabízeli jeho poslání na dobírku.
    19. 9. 2012 17:04 Lucie Jirásková
    Děkuji za informaci. Pokud tomu dobře rozumím, pojem český česnek v inzerátech znamená, že byl česnek "možná" vypěstován v ČR, ale každopádně se nejedná o českou odrůdu.
    Mně by koneckonců nevadila ani cizí odrůda vypěstovaná u nás, hlavně se chci vyhnout dovozu z Číny - ta gumová hmota bez chuti nemá s česnekem nic společného.
    Ale jsem dost rozčarovaná skutečností, jak je koncový zákazník v tomto případě klamán a laik nemá možnost poznat rozdíl. Takže jsem nucena nadále kupovat dovozový česnek, protože český na trhu prostě není, je to tak?
    19. 9. 2012 17:47 Hana Kopecká
    Paní Jirásková, pokud se dostanete v Praze na Havelské tržiště, tak u několika stánků prodávají český konzumní česnek. Příští týden vám napíší i číslo stánku. Letos mají česnek za stejnou cenu jako loni 180 kč za kilo. Nabízí krásný vekan, dukát a rusáka-obvykle mají pod názvem modrý paličák, protože pod tím to názvem to laická veřejnost žádá. U toho stánku nakupuji již několik let kvalitní ovoce zeleninu, jedná se o prodejce z oblasti Nového Jičína. Pokud je to nepovolená reklama tak mě smázněte pane Kozáku. Například vím že na Kubánských farmářských trzích nabízí "český česnek" podvodník od června nabízel čerstvý džambul a Violetu co neexistuje...
    19. 9. 2012 18:45 Lucie Jirásková
    Moc děkuju, paní Kopecká. Vidíte, na Havelák mě nikdy nenapadlo zajít. Zrovna zítra v Praze budu, tak to snad zvládnu i bez čísla stánku. V sobotu pak budu projíždět Lotoušem u Slaného, tam prodávají ovoce a zeleninu od nich z farmy a údajně i česnek přímo od pěstitelů, tak to taky zkusím.
    21. 9. 2012 15:13 Jan Kozák
    Česnek na fotografiích byl vypěstován ve Španělsku. Možná tam také mají Vysočinu. Podíval jsem se tam i na ohlasy - kdyby tito zákazníci někdy okusili český česnek, asi by byli k chuti kritičtější. A k doporučené ceně certifikované sadby: španělský česnek se dá (údajně) v Polsku koupit za 45 Kč. Kdybychom i my dávali marži přes 200 %, pak by musela být sadba za 500.

    cena

    8. 8. 2012 22:43 Zakladatel vlákna: roman
    Dobrý den Pane Kozáku jaká je cena vekanu a dukatu. Nemohu najít ceny na vašich stránkách, děkuji
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    11. 8. 2012 21:13 Jan Kozák
    Cenu Vekanu ještě nevíme, bude stanovena koncem srpna. Dukát není náš.

    Cena česneku

    31. 7. 2012 0:06 Zakladatel vlákna: Hana Kopecká
    Ano nikdo nikoho nenutí si sadbu od pana Kozáka kupovat,můžete si nasadit co chcete a klidně i konzumní česnek, když se nebojíte čím si znehodnotíte česnek. Ani mě letošní cena netěší, ale postoj pana Kozáka chápu. V Praze na tržíštích slušní pěstitelé prodávají konzumní česnek za ca 160 KčKg a další za víc jak 220 kč a tvrdí o něm už měsíc že je to Džambul.. Jsem ráda že se na mě nějaká sadba od Kozáku dostane a budu věřit že letošní zima mě prověřila pečlivě. Sama česnek pěstuju jen pár let a je to pro mě svým způsobem velká zahradnická škola a uvědomuju si kolik je s tím "práce" a jak vrtkavá je štěstěna počasí. Mě pomrzl porost ca z 40 procent. Zbytek narostl překvapivě slušně. Jsem přesvědčena, že za to vděčím svému strachu, protože pozemek mám v mrazové kotlině sadila jsem opravdu hluboko, česnek jsem dolovala z ca 13-15cm hloubky a díky tomu přežil. Tam kde jsem byla už líná a unavená jsem sadila ca jen do 8 cm hloubky a tyhle řádky česneku při sklizni vykazovaly největší poškození mrazem na kořenovém systému. Zatím mám sklizeno ca 90%, a když jsem viděla jak krásný veliký, přímo mega stroužky mi narostl Havran úplně mě to dojalo. Bjetin má krásné rovnoměrné cibule, některé měli i  přes 100g, lokální odrůda asi Rusák měla i 120g á cibule. Lukan měl skoro u všech stroužů vytažené středové stroužky mimo cibuli, ale i tak se osvědčil. JOvan mě nadchl, krásné cibude se suveréně nejsilnějším kořenovým systémem a chutově NAM. Jediný slabší byl Slavin a Benátčan, ale vzhledem k tomu že Benátčanu jsem přesto že je to nepaličák vylamovala palice buhví co nám prodali ve vyhlášeném pražském zahrádkářství loni za sadbu z pytle označeného jako Benátčan. Další co se mi velice osvědčilo bylo pravidelné hnojení lignohumátem. Takže vím že letos budu sadit stejně hluboko, čert vem práci s dolováním při sklizni hlavně že bude CO sklízet
    31. 7. 2012 8:07 Jan Kozák
    Benátčan skutečně v letošních extrémních podmínkách udělal pacibulky v nevídané frekvenci. Vyrůstaly však podstatně později než u paličáků.
    31. 7. 2012 17:46 Hana Kopecká
    Děkuji za vysvětlení, opravdu Benátčan nasazoval pacibulky tak aspon o 14 dnu pozdějí než paličáky

    Cena česneku

    30. 7. 2012 22:49 Zakladatel vlákna: Robert Fleischmann
    Vážení, nikdo Vás přece nenutí kupovat česnek za 320,-Kč/Kg.
    V sobotu jsme byli v Buchlovicích, dobrovolně jsem si postál cca 1 hod. v řadě na sluníčku a koupil jsem si sadbu Bjetin, Blanin II a Vekan. HAVRAN byl už bohužel vyprodaný... :(
    Vloni se tam prodával za 260,-Kč/Kg. Upřímně, po letošní neúrodě, jsem čekal cenu přes 300,- Kč/Kg. Kdo ne? Jinak hned vedle stánku Ing. Kozáka byli prodejci a prodávali údajně Vekan za 220,-Kč/Kg. Podle mě to byl Dukát, ale to je teď asi jedno...
    Mimochodem, koupím Havran za 350,-Kč/Kg.

    Cena česneku

    30. 7. 2012 12:47 Zakladatel vlákna: Josef 1
    Pane Kozáku, nezašel jste za hranici lidskosti, když jste prodával v Buchlovicích česnek za 320,-Kč/Kg ?
    Pěstitelé, kteří Vám ho pěstují tvrdí, že ho od nich vykupujete cca. kolem 100,-Kč/Kg.
    Vážený pane prosím o vyjádření.

    Kadlček
    30. 7. 2012 20:45 Jan Kozák
    Na toto nelze nereagovat. Už několik let nejsem ten, kdo v ČR určuje cenu sadby. Jestliže se v Buchlovicích prodával konzumní česnek za 250 Kč, stanovil jsem tam jeho cenu na uvedených 320 Kč. Náš česnek totiž není určený do kuchyně, kam by se při nižší ceně jistě dostal. Škoda, že jste tam nepřesvědči prodejce konzumního česneku, aby stovku slevili, my bychom pak byli na 190 Kč. Pokud jste slyšel v rádiu relaci z festivalu (kolem tři čtvrtě na jedenáct), tak byste mě slyšel, že jsem říkal, že bych považoval za přiměřenou cenu nižší. Od mých smluvních množitelů jste mohl získat informaci o výkupní ceně, ale ta Vámi uvedená byla platná před několika lety. Už několik let je podstatně vyšší. Jsme v ČR tři producenti sadby a moje výkupní ceny jsou výrazně nejvyšší. Navíc letos dodávám smluvním množitelům sadbu za stejnou cenu, za kterou ji vykoupím. Možná nebude pro Vás bez zajímavosti informace, že kilo sadby z udržovacího šlechtění, což je základ pro další množení mě stojí asi 1.200 Kč, přičemž tuto sadbu dodávám smluvním množitelům za cenu skoro desetkrát nižší. Jistě jste si v Buchlovicích všimnul, jakým jezdím autem a kdo jsou mí spolupracovníci - jsou to moje děti. A určitě jste podle toho poznal, že to nejsme my, kdo na česneku v tomto státě zbohatl. A letos zase nezbohatneme. A ještě jedna drobnost: kdyby měli mí smluvní množitelé pocit, že jednám za hranicí lidskosti (to je Váš výraz), asi by se mnou nespolupracovali.
    30. 7. 2012 21:43 Martin Harasim
    Souhlasím s panem Kozákem

    Uvažovat o nelidských cenách lze pouze tam, kde není konkurence.
    Cena obecně je dána množstvím práce potřebné k vyprodukování věci. Pokud si producenti/prodejci konkurují, sníží si navzájem zisky na takové minimum, za které jsou ochotni ještě produkovat. Naprosto přirozený jev. Když koupíte kilo česneku u pana Kozáka, koupil jste si dejme tomu 3 hodiny práce. Za basu piv v obchodě dáte 250, koupil jste si 2 hodiny práce - přesně tolik času bylo třeba pro výrobu a obchod. Zkuste si česnek vypěstovat/ namnožit sám. Stihnete vyprodukovat kilo sadby za 2 hodiny? Hrubě přes 5 hodin! Jestlipak příjdete na to proč?
    30. 7. 2012 22:03 Martin Zemanov
    Není potřeba, stačí se zamyslet proč jinde jde sehnat certifikovanou sadbu i za několikanásobně nižší ceny? Stejně přirozený jev je hrabivost.
    1. 8. 2012 21:56 200cesneku
    Pane Zemanove, o tom posledním Vašem příspěvku si myslím že je zvláště směšný. nicméně máte právo na takový názor. Předpokládejme na chvíli, že máte pravdu, kkdyž tvrdíte, že "jinde jde sehnat certifikovanou sadbu i za několikanásobně!!! nižší ceny".
    V tom případě si ani Vy, ani ti, kdo s Vámi souhlasí nemohou nic lepšího přát ! Mohou si za stejný obnos koupit několikanásobně!!! větší množství >certifikované sadby< od (jak píšete)"jinde", čímžto pádem mohou osázet bez vyšších nákladů několikanásobně!!! větší plochy - a česneku budou mít pro své účely jistě dostatek až nadbytek. Také dodavatelé od "jinde" budou snadněji moci své dodávky prodat, když mají (srovnatelně kvalitní?) sadbu nekolikanásobně !!! levnější. Hodně štěstí ve Vašem skutečném počínání
    30. 7. 2012 21:55 Martin Zemanov
    Škoda je že sadby není dostatek. Není to o prodejcích, ti si marže udrží, je to o Vaší politice - která povede k tomu že český česnek si lidé nebudou moci a nebudou ani chtít dovolit - škoda že jste nepřesvědčil množitele a další...Jste tři producenti, je pochopitelné že se ceny udrží. To že jezdíte a jakým autem..pche...další argumenty mimo. Kde kdo má barák za miliony a jezdí v teplákách a využívá koho může, jen aby ušetřil každou korunu a vydělal co nejvíce. A ti tři smluvní množitelé? To jsou staří známí z podkrkonoší, pche.....
    31. 7. 2012 8:02 Jan Kozák
    Škoda času na nesmysly. Pane Zemanove, pročtěte si znovu pořádně můj příspěvek. Ale k tomu majetku, který Vás tak bolí: jsme příjemci sociální dávky přídavek na dítě a kdybychom nedělali ještě údržbu zeleně, tak bychom si šlechtění česneku nemohli dovolit. A ten dům za miliony? Asi máte na mysli ten svůj. Ale nějak jste si to i dále popletl, se žádnými Vašimi starými známými z podkrkonoší nespolupracuji, mám smluvní množitele v jiných lokalitách.
    31. 7. 2012 13:24 Tomáš Pščolka
    Cena 320Kč za Kg. Popravdě jsem čekal víc. Vystál jsem si v Buchlovicích frontu a byl rád že mám sadbu na příští rok. Sadím jen cca do 2Kg každý rok (pro vlastní potřebu a potřebu rodiny)a i tak vím, co je kolem práce. A když si selským rozumem spočítám, kolik by musel stát česnek, aby na něm člověk zbohatl, tak se dostanu hrubě nad oněch 320Kč za kilogram.
    Pan Zemanov mi příjde jako závistivý kluk, který závidi hračku svému kamarádovi...
    A na závěr děkuji panu Kozákovi za kvalitní sadbu jsem sní náramně spokojen.
    30. 7. 2012 21:49 Martin Zemanov
    S tímto souhlasí více než polovina republiky, protože přestože se dle této firmy jedná o pokus o záchranu českého česneku. A to nemluvě o ždímání penez z lidí přes certifikáty, reklamu atd atd.
    31. 7. 2012 7:47 Jan Kozák ml.
    Zatím s tím souhlasíte jen Vy sám. Čtenářům diskuse připomenu, že pan Martin Zemanov je náš „konkurent“ z Bramka, které v České republice prodává česnek zahraničních odrůd. Jen si hraje na hlas lidu. Ve skutečnosti se jen snaží na nás házet špínu.

    sadba

    7. 7. 2012 18:53 Zakladatel vlákna: Alena Stachová
    Dobrý den,
    nikde jsem nenašla ceník jednotlivých odrůd sadby. Můžete mi jej poslat?
    Děkuji
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    7. 7. 2012 21:49 Jan Kozák
    Nemůžeme, ceny budou stanoveny okolo poloviny srpna.

    přihnojení, "květy"...?

    10. 6. 2012 14:04 Zakladatel vlákna: Jozef Mitro
    Dobrý den, pane inženýre.
    Má význam ještě přihnojení česneku (např.NPK, nebo podoně)?
    Na některých odrůdach (bjetin a havran) se vytvářejí jakoby květy (nebo nevím přesně, jak bych to nazval - obrázek). Mají je nějakým způsobem odstránit, nebo ponechat?
    předem děkuji a přeji hodně zdaru
    apropós, byla již stanovena cena pro sadbový česnek (nemohu to nikde najít).
    ještě jednou děkuji,
    J. Mitro
    10. 6. 2012 14:23 Jan Kozák
    Odpovědi na své otázky byste na tomto webu našel. Ale stejně Vám odpovím. Květenství odstraňte, zvláště u Bjetinu jste už v prodlení, bude to mít za následek snížení výnosu. Ještě můžete použít pro přihnojení ledek vápenatý. NPK nemá v této době žádný význam to se zapravuje do půdy před výsadbou, ale lepší je Cererit. Cena bude stanovena okolo poloviny srpna.

    1. 5. 2012 14:46 Zakladatel vlákna: cena
    Muzete mi laskave vysvetlit proc delate s cenou takovy cirkus kdyz vase konkurence http://www.cesnekodpestitele.cz/ je schopena nejen cenu stanovit jasne ale taky dodavat censek v libovolnem mnozstvi cely rok??
    1. 5. 2012 14:53 Jan Kozák ml.
    Zřejmě největší rozdíl bude v tom, že náš český česnek neputuje přes Pyreneje, což bohužel znamená, že jsme omezeni shovívavostí místního počasí.

    Festival Buchlovice

    1. 5. 2012 8:44 Zakladatel vlákna: Fiala Zdenek
    Dobrý den,
    můžete mi prosím napsat kdy se bude konat festival česneku v buchlovicích, a jakou předpokládáte cenu sadby pro letošní rok?
    1. 5. 2012 9:56 Helena Vybíralová
    Festival česneku v Buchlovicích (XI. ročník) se uskuteční v sobotu 28. července 2012 od 10.00 - 18.00 hodin (Státní zámek a městečko Buchlovice).
    1. 5. 2012 10:44 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, doplním odpověď na druhou otázku. Cena česneku pro tento rok známá není a ještě čtvrt roku známa nebude. Zveřejňování odhadů, které v tuto dobu mohou být ještě naprosto mimo skutečnou hodnotu, by vedlo pouze k mrzutostem, proto se na tento tenký led raději pouštět nebudeme. Děkuji za pochopení a přeji hezký sváteční den.

    odborné prohlášení

    26. 3. 2012 23:10 Zakladatel vlákna: zabojnik
    Pane Ing.Kozáku,uvažujete o odborném prohlášení: Jaké jsou důvody obrovských škod česneku po letošní zimě? Bude opět málo česneku? Cena bude stejně vysoká,nebo dokonce se zvýší? Zajímal by nás Váš názor. Děkuji
    27. 3. 2012 20:38 Jan Kozák
    Soudím, že v neobvykle teplém lednu začal česnek růst, takže silné holomrazy ho zastihly při vegetaci. Tím se stalo že některé porosty zmrzly úplně, jiné byly více či méně poškozeny. Zcela nepoškozených je málo. Zatím zjišťuji rozsah poškození. Nejlépe dopadly česneky ve vyšších polohách, kde byla alespoň malá sněhová pokrývka. K ceně se zatím neumím vyjádřit.

    Dotaz na pěstování

    29. 2. 2012 9:25 Zakladatel vlákna: Kateřina Dobrovská
    Dobrý den,
    máme malé pole cca 1500m2.Chtěli bychom vysázet česnek,kolik jsou cca náklady na takové pěstování včetně dobrého hnojení a ochrany proti škůdcům.Vyplatí se potom česnek z takové plochy prodat?Nepřekročí náklady příjem?(samozřejmě při předpokladu dobré sklizně).Děkuji za informace.Kateřina D.
    1. 3. 2012 19:57 Jan Kozák
    Česnek se vyplatilo pěstovat při jeho realizační ceně 60 Kč/kg, dnes je jeho cena až čtyřnásobná, takže je to jedna z nejjistějších plodin. Kompletní kalkulaci nemám k dispozici.

    Cena sadby

    19. 2. 2012 10:42 Zakladatel vlákna: Josef
    Dobrý den, lze přibližně určit jaká bude cena sadbového česneku pro rok 2012, případně jaká byla cena sadby za rok 2011. Všechny odrůdy sadbového česneku mají stajnou cenu, nebo je cena různá. Děkuji
    20. 2. 2012 20:38 Jan Kozák
    Loni jsme prodávali všechny odrůdy za stejnou cenu. Pro velké pěstitele s uzavřením licenční smlouvy 210 Kč/kg + DPH, pro drobné pěstitele při osobním odběru 270 Kč/kg včetně DPH, při posílání poštou o 10 Kč/kg více. Letos se budou asi ceny pohybovat podobně, možná budou nějaké odrůdové rozdíly.

    a co my (rychlí)?

    13. 8. 2011 16:49 Zakladatel vlákna: Mareš Stanislav
    No to je dobře, že mám objednávku (č.10) platnou, ale stále nevím cenu.Musím ale připustit, že i podstatně vyšší cenu oproti loňské budu akceptovat, protože výnos u Vašich odrůd Džambul a DHV (nyní Havran)takovou cenu plně odůvodňuje. Za 42 let po které česnek pěstuji, jsem takovou úrodu neměl. Nepřeháním! Výnos z pěti kg sadby byl 42,96 kg.Písněte mi prosím cenu třeba mejlíkem, abych na to měl, protože baba mi na to nic nedá. Děkuji
    13. 8. 2011 17:20 Jan Kozák ml.
    Cena byla pro tento rok stanovena na 280 Kč/kg (včetně DPH).
    13. 8. 2011 18:44 Mareš Stanislav
    Cenu akceptuji a těším se na zásilku. Děkuji za rychlou odpověď.

    objednávka

    13. 8. 2011 14:58 Zakladatel vlákna: Krausová
    Dobrý den, rozesílali jste již mailík všem objednavatelům?? Stále mi nic nedošlo, tak jen abych něco neprošvihla.Děkuji. Zdravím a přeji hezký víkend. Krausová
    13. 8. 2011 15:36 Jan Kozák ml.
    Hezký den, e-maily byly odeslány všem, kteří svou objednávku uskutečnili pomocí formuláře na těchto stránkách. Tito musejí kliknout v e-mailu na uvedený odkaz, v opačném případě je jejich objednávka brána za neplatnou. (Toto opatření je z toho důvodu, že v době, kdy byla objednávka vyplňována, nebyla známá cena česneku.)

    Opačná situace je u lidí, kteří objednávku uskutečnili pomocí původní knihy návštěv, e-mailu či telefonu. Protože na ně nemáme kontakt, jsou jejich objednávky brány jako platné. Tito dostali číslo objednávky, pomocí kterého mohou objednávku zrušit v případě, že o sadbu již nemají zájem.
    13. 8. 2011 19:33 zdeněk jaroš
    Tak tomu nějak nerozumím - nemáte kontakt na lidi, kteří objednávku udělali před změnou vašich stránek?! Takže zřejmě předpokládáte, že všichni budou denně sledovat tuto diskuzi, aby se dozvěděli, jak se věci mají? To se na mě nezlobte, ale to je dost svérázný přístup!
    13. 8. 2011 20:16 Jan Kozák
    Cena je výrazně uvedena na úvodní stránce. Nemusíte hledat v diskusi.
    14. 8. 2011 8:43 Zdeněk Jaroš
    To si nerozumíme - mě nejde o zjištění ceny, jde o to, že jsem předpokládal, že pokud u Vás udělám objednávku, tak že Vy se ozvete až bude zboží připraveno - myslím, že tak to funguje u všech obchodníků. Ale situace, kdy mám připravené pozemky a vlastně nevím, jestli do nich budu mít co zasadit, mě mírně řečeno zneklidňuje. Proto opakuji - nechápu,proč je problém obeslat i zákazníky staršího data? Množství dotazů tohoto typu jen dokazuje, že tento problém nevidím jenom já!
    14. 8. 2011 9:35 Jan Kozák ml.
    U starších objednávek nemáme k dispozici e-maily a mnohdy ani telefonní kontakty. Potvrzení objednávek by proto stálo velké množství času, jehož cena by se musela promítnout do ceny česneku. Cena nemohla být v zimě stanovena, a proto lidé, kteří uskutečnili objednávku, byli informováni, že cena bude v srpnu na těchto stránkách. Pokud se Vám na tom cokoliv nelíbí, není žádný problém Vaši objednávku stornovat. To, že se nyní lidé ptají, v jakém stavu je jejich objednávka, je naprosto v pořádku a nám to, jak můžete vidět, nečiní žádné potíže.
    13. 8. 2011 20:16 Krausová
    Dobře, děkuji za zprávu. Posílala jsem ji přes původní knihu návštěv, byla zde zvěřejněná, ale pak to všechno zmizelo. Mám jen 4kg sadby, ale je pro mě docela důležitá, proto se zajímám. Tak budu počítat s tím, že ji u Vás mám. Děkuji a přeji hezký večer. Krausová
    13. 8. 2011 20:19 Jan Kozák
    Se svou objednávkou můžete počítat.
    13. 8. 2011 20:52 Jan Kozák ml.
    Knihu návštěv jsme odstranili až 3 měsíce po Vaší objednávce. Tu jsem dohledal, má číslo 22, obsahuje po jednom kile od Jovanu, Blaninu, Benátčanu, Elinu a Džambulu.
    14. 8. 2011 7:52 Krausová
    To jste zlatý. Já zapomněla na ten jeden pro známého, ještě, že jste to takto ochotně dohledal, abych s tím finančně počítala. Opravdu moc a moc díky. Kr.
    22. 8. 2011 11:14 Jiří Vávra
    6,3,2011 jsem u Vás objednal sadbu česneku. V červenci jste mi potvrdili, že objednávka platí,ale dosud jsem nedostal mail s potvrzením a cenou. Prosím o odpověď. Děkuji Vávra
    22. 8. 2011 13:48 Jan Kozák ml.
    V příspěvku na který jste napsal svou reakci, je uvedeno, že e-maily byly posílány těm uživatelům, kteří objednávali prostřednictvím formuláře na těchto stránkách. Ti, kteří objednávali starou knihou návštěv, e-mailem (do 10. března) či telefonicky e-mailem informováni nebyli, protože na ně ve většině případů e-mail vůbec nemáme. Ti však mají přiděleno číslo objednávky, pomocí kterého pak mohou s objednávkou u nás manipulovat

    Vaše číslo objednávky je 185

    Cena je u všech těchto objednávek 280 Kč / kg (včetně DPH).
    22. 8. 2011 17:02 Jiří Vávra
    Teď jsem na rozpacích. V odpovědi p. Marešovi 13,8,2011 píšete, že cena je 280.- a mě 22,8,2011 že cena je 180.- Co tedy platí?
    Dík Vávra
    22. 8. 2011 19:32 Jan Kozák ml.
    Omlouvám se, cena je 280 Kč.

    Cena

    9. 8. 2011 21:14 Zakladatel vlákna: cerna ludmila
    Dobrý večer,už znáte cenu,za kolik letos budete prodávat?děkuji za odp.černá
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    9. 8. 2011 21:57 Standa
    Mně by se líbila cena z roku 2007 , ale protože budu jen nakupovat vzorky pro hodnocení, tak předběžně počítám s loňskou +20% = tedy lehce pod 200,-Kč/kg
    ... njn taky jsem napnutý jak luk a koukám sem třikrát denně ...
    9. 8. 2011 22:29 Jan Kozák ml.
    Cenu se dovíte, až se zítra vrátí Ing. Jan Kozák. Ale asi Vás zklame, Váš odhad nevidím jako reálný. Zdůvodnění vyšší ceny najdete v kompletní diskusi. Jak jistě víte, v průběhu prodeje se cena konzumního česneku zvyšuje, naše cena sadbového česneku však musí být po celou dobu expedice neměnná. V Buchlovicích jste mohli vidět konzumní česnek za 200 Kč. (A věřte tomu, že v září budou jeho ceny ještě výš.) Nemůžeme si dovolit prodávat sadbu, která je kvalitou úplně někde jinde, za cenu nižší.
    9. 8. 2011 22:57 náhodný.host
    Francouzský sadbový stojí 150,- a tak jej spekulanti přesáčkují jako Váš a zkazí Vám jméno. Kdo měl vážný zájem, hlásil se včas ...
    10. 8. 2011 8:48 Lukáš
    Již nyní se v Brně na Zelném trhu prodává konzumní česnek - s výjimkou maďarského a zjevně podřadné vlastní produkce - za 200 Kč, přesněji za 199,90 Kč. Za posledních 14 dní to narostlo o nějakých 50 Kč. Počítám, že kvalitní sadba bude nutně dražší, jinak by se snědla namísto česneku konzumního.
    10. 8. 2011 9:31 Standa
    Argumentovat nejvyšší cenou konzumního česneku a nebrat v potaz běžné ceny a průměrnou je zvěrstvo. Ano, ti co mají předraženo na Zeláku stojí celé dny, ti co chtějí prodat a ne rýžovat zlato, prodávají tak že v 9 hodin jdou domů. Pokud opravdu pan Ing. Kozák chtěl prodávat nejvyšší nabídce, neměl uzavírat příjem objednávek k určitému datu ale postupovat aukčním způsobem, že součástí objednávky bude i nabídková cena. Pak se seřadí nabídky podle ceny a udělá se čára pod nabídkou na kterou už není pokrytí produkcí smluvních pěstitelů. Připomínám, že Buchlovice byl festival kam lidé jeli nakupovat konzumní česnek a tam je argument ceny pro volný prodej správně, ale pro nasmlouvané objednávky, kdy máte naplánovaný osenvní postup podle podané objednávky = pak prostě pokud cena přeleze 200,- budou někteří radši nakupovat sadbu na slovensku nebo v maďarsku
    10. 8. 2011 10:25 Jan Kozák ml.
    Nasmlouvané objednávky závazné nejsou. Zítra budou rozeslány e-maily lidem, kteří nezávaznou objednávku udělali, s cenou, aby se mohli rozhodnout, zda ji akceptují, nebo ne.
    Aukce je metoda, kterou používá ten, kdo chce prodat s největším ziskem. Věřte tomu, že pokud by ten žebříček byl veřejný, cena by se vyšplhala daleko výš, než bude ta naše letošní cena. Viz třeba ten pokus s česnekem za 420 Kč. A to se prosím jednalo o česnek z naprosto neznámého zdroje.
    10. 8. 2011 12:32 Peregrinová
    Pokud Vám někdo objednávky odřekne , bylo by možno si u vás 2 kg česneku objednat?
    10. 8. 2011 12:48 Jan Kozák ml.
    Bohužel ne. Už ze zimy máme rezervu v podobě objednávek, u kterých zadavatelé věděli, že jsou „náhradníci“. I v případě, že by nebyla akceptována ani jediná objednávka, vzhledem k tomu, že už pátý měsíc objednávky nebereme, bylo by to vůči ostatním nefér.
    10. 8. 2011 10:27 Jan Kozák ml.
    Vážně si myslíte, že kdybychom přišli s cenou 50 Kč / kg, že by se nenašli spekulanti, kteří by nekupovali sadbový francouzský za 150 Kč a pod názvem „český česnek“ ho neprodávali za 200? Česká produkce není zdaleka schopna pokrýt poptávku způsobenou letošním poblázněním (viz ten článek Česnekománie), to je ten problém.
    10. 8. 2011 11:18 Standa
    Po sdělení Vašeho otce z 07.08.11 14:44 že za plesnivý česnek si mohou říci i 190-200 stouply ceny na tržnici u tesca v HK z 130 na 180 Kč/Kg pro volně vážený česnek.
    Pro adjustovaný česnek do copů nebo v síťkách je cena za kus a blbě se přepočítává na farmářskou cenu.
    10. 8. 2011 12:13 Jan Kozák ml.
    Trochu jste to převrátil. Cena se nevztahovala na plesnivý česnek (ten totiž skončil v popelnicích). Ta cena, kterou táta uvedl se týkala vzhledově nezávadných cibulí. To jsou přesně ty, které se prodávají přes inzeráty na internetu a na všech možných trzích. Jak můžete bez laboratorního vyšetření zjistit, že třeba právě ten Váš porost není nakažen? Poznáte to až zpětně. Proto se takový česnek nesmí prodávat jako sadba (nebo pod označením „vhodný k sázení“).

    Nevěřil bych tomu, že se cena čínského česneku může vrátit zpět na 26 Kč/kg, jak píšete níže, protože bez ohledu na to, jak pod cenou dokážou za zvláštních okolností česnek produkovat, musejí platit clo při obchodování v EU, což před deseti lety nemuseli.

    7. 8. 2011 12:28 Zakladatel vlákna: Lojza
    Dobrý den pne kozáku..Prosím o radu..Když jsem měl porost napaden sklerotiem ,všechny viditelně nemocné jsem vyházel do popelnic a ostatní dobře usuším,můžu je s klidným svědomím prodat lidem jako konzumní??nebude se kazit???kolik myslíte že bude přiměřená cena??150???děkuji za opověd.Tento dotaz jsem už na diskuzi pokládal ale nikdo mi nedokázal odpovědět
    7. 8. 2011 14:44 Jan Kozák
    Prodávat můžete s klidným svědomím. U suchého materiálu nedojde k žádnému znehodnocení. Je-li vzhledově pěkný, nemusí být přehnaná cena 190 - 200 Kč. Za tuto cenu se teď prodává ve Věžkách.
    7. 8. 2011 23:24 Standa
    Njn známým co ode mne kupovali za 70,- když byl čínský za 40,- letos budu prodávat za 120,- ....
    8. 8. 2011 0:03 Standa
    Ano, vždy budou v našem okolí lidé, kteří dostanou od nás něco zdarma, protože přátelství je k nezaplacení.
    8. 8. 2011 8:31 Jan Kozák ml.
    To nemělo s přátelstvím absolutně nic společného. Nejdřív jsem platil učitelům česnek ze svého, aby mě pustili ze školy, teď bych tím chtěl podpořit to, aby mě tam nedotáhli zpět.
    8. 8. 2011 20:17 Standa
    08.08.11 00:03

    česnek Flavor

    1. 8. 2011 23:16 Zakladatel vlákna: Václav Bártl
    Dobrý den, chci se podělit o zkušenosti a zároveň posbírat nějaké nové poznatky...Na jaře jsem zasadil 10 kg odrůdy Flavor (dovoz Francie, jarní modrý nepaličák, velké palice, 10-16 stroužků).Byla na poli, kde nikdy před tím žádná cibulovina nebyla, předplodina ozimá pšenice, na podzim zasetý ozimý mák, který vyzimoval.Pod mák bylo hnojeno v září kompostovaným hnojem(20t/ha), na jaře po likvidaci máku mělkou podnmítkou ještě cererit (asi 5 kg na osázenou plochu), potom rotavátor a výsadba asi v polovině dubna.Během vegetace 3x plečkování, mírné přihnojení LAD 27% N + 3% Mg. Dnes jsme sklízeli, s výsledkem jsem velmi spokojen. Porost byl bez chorob, sklizené množství pro hrubou představu bohatě plný přívěs za os. auto (celé rostliny vč. natě).Suším na půdě nad stájí, přes den zde teplota přesahuje 40°C (je to správně?) Chtěl bych si ponechat nějakou sadbu na příští jaro, mám trochu obavy z tak dlouhého skladování, prosím o doporučení jak uskladnit...Mám u Vás objednanou sadbu Lukan, obj. tuším 42V. Kdy bude sadba dodána, jaká bude cena? Děkuji, zdravím Bártl
    3. 8. 2011 21:33 Jan Kozák
    Změřte teplotu v místě sušeného česneku. Nad 40 stupňů je hodně. Odrůdu Flavor neznám, pouze vím, že existuje. Na Festivalu česneku v Buchlovicích byl stánek, v němž probíhal košt česneku. Vedle všech českých odrůd bylo i několik francouzkých a polských. Není bez zajímavosti, že účastníkům chuťově víc vyhovovaly naše odrůdy. Takže si myslím, že cesta k českému česneku nevede přes Francii.
    Objednaná sadba bude dodána v první polovině září, cenu stanovíme příští týden.

    Cena

    31. 7. 2011 10:36 Zakladatel vlákna: anonym
    Jste normální prodávat česnek za tak příšernou cneu? Baví vás takto likvidovat český česnek? Pak hodně štěstí.
    31. 7. 2011 11:11 náhodný.host
    Nějak jste zapoměl uvést kontext. Ale podle mne pan Kozák nepatří mezi ty co prodávají nejvyšší nabídce, ale k těm čestným lidem, co uzavřou seznam objednávek dřív tak, aby prodávali za cenu danou výrobními náklady. Já pěstuji česnek pouze pro svou potřebu a potřebu příbuzenstva a jsem nškde na 70 Kč za kg, když k tomu připočítáte naše české daně tak jsme na 150 Kč/kg a jsme stále ještě bez zisku. ... sadba bude dražší, protože máte více práce s prohlídkami porostů, ztráty vyřazením podezdřelých rostlin, více úřadování, ... Zkuste tedy říci která cena se Vám nelíbí.
    31. 7. 2011 11:40 Jan Kozák ml.
    Dobré dopoledne, pane anonyme z Jižních Čech. Cena sadbového česneku je úměrná výši ceny česneku konzumního. Podívejte se sám, jak si česnek určený k okamžité spotřebě vede. Budeme-li prodávat sadbový česnek za cenu nižší, budou jej lidé kupovat místo konzumního a kvalitní sadbu takto zlikvidují.

    Podívejte, anonymní příspěvky už psát zvládáte. To umím také, a zvládají to úplně všichni, se kterými se zde na diskusi můžete potkat. Ale zkuste udělat něco víc. Vezměte česnek, vyšlechtěte novou odrůdu, financujte její ozdravování a rozmnožte ji na patřičné množství. Pokud poté dokážete cenu stlačit až do řádu set korun za kilo, přestanu Vás považovat za nevychovaného anonyma, kterého baví křičet do tmy.
    31. 7. 2011 11:50 Ludmila
    Nevážený anonyme, český česnek v ohrožení není, zásluhou právě Ing. Kozáka a dalších, kteří se šlechtění a udržování česneku věnují. Zlikvidovaní jsou pouze jeho pěstitelé - čeští výrobci zeleniny, kteří přišli na buben zásluhou těch, kteří kupují levný česnek z dovozu a jediným kritériem pro ně byla a je nízká cena. Soudě podle Vašeho příspěvku, Vy k nim očividně patříte také. Nejsmutnější je, že tohle platí pro skoro veškerou zeleninu, dříve u nás pěstovanou.
    31. 7. 2011 20:00 Jan Kozák
    Škoda, že jste nezasáhl účinně hned v Buchlovicích. Mohl jste přesvědčit prodejce konzumního česneku, aby snížili cenu, my bychom pak udělali totéž. Možná jste si všimnul, že jsme byli poslední, kdo svou cenu stanovil. Smyslem naší práce je dodávat do oběhu sadbu česneku. Kdyby její cena byla stejná jako u konzumního česneku, pak by její velká část neskončila v zahradách, ale v kuchyni. To se stalo vloni, kdy jsme stanovili cenu už v červnu a na konci expedice jsme prodávali za nižší cenu než se běžně prodával česnek konzumní. Kde pak asi naše sadba skončila?
    8. 8. 2011 10:46 Jara
    Dobrý den pane Kozák
    letos jsem se sice Vašeho festivalu nezúčastnil ale věřím že byl úspěšný stejně tak jako v letech dřívějších. To co se Vám podařilo s česnekem by potřebovalo každé odvětví našeho zemědělství. Z vlastní zkušenosti vím že nejvíc křičí ti kteří toho nejvíc zneužijí. mám tím na mysli toho anonima který sice letos nadává na Vaši cenu česneku ale za rok bude stát před bránou zámku s česnekem za190. Loni jsem se tam potkal s kolegou ze zaměstnání kterému bylo moc 160 u vás tak si koupil před bránou za 120. Já mám od Vás a zdravý česnek on ušetřil a úroda mizerná ,česnek plesnivý ,pole na deset let zamořené. Ušetřil. Za sebe a mnohé jiné kteří nečekají něco z Vašich úspěchů zadarmo Vám děkuji. P.s. poraďte nějaký tah jak oživit české králíky i zde je čína monopolním likvidátorem našich chovů:-)
    1. 8. 2011 14:56 Pavlína F.
    Můj dotaz směřuje možná spíše na Jana mladšího. Proč jste tu ten nesmyslný příspěvek vůbec nechával? Pochybuji, že by to firmě prospívalo.
    1. 8. 2011 21:13 Jan Kozák
    Snad nám to ani neuškodilo a vyvolalo to odezvu. Od toho vlastně diskuse je. Po nějaké době to však vyřadíme, protože to nic poučného nepřináší.
    2. 8. 2011 0:05 Jan Kozák ml.
    V oblasti internetu se pohybuji asi devět let. Za celou dobu jsem neměl potřebu svou historii jakýmkoliv způsobem retušovat. A dělat to nebudu ani teď. Cena oproti loňskému roku vyšší je. Že se to nějakým lidem nebude líbit, se dalo předpokládat. Nemá smysl tvářit se, že tomu tak není.

    Táta níže naráží na to, že chystám rozdělení této diskuse na dvě části, kdy se v té standardní budou zobrazovat jen příspěvky označené jako přínosné a ve druhé části bude možné zobrazit si diskusi kompletní. Nechci totiž dělat stránkování, protože mi je jasné, že nikdo by řešení svého problému nehledal na druhé stránce, což by vedlo ještě k častějšímu opakování dotazů.
    2. 8. 2011 12:15 náhodný.host
    Pokud je někdo morálně nad věcí, nemusí se uchylovat k cenzuře. Když si přečtete celou diskuzi, zjistíte, že Kozákovi jsou vítězi a firmě to neškodí. Cenzuru potřebuje v této republice jen Vodráčková starší.
    3. 8. 2011 17:27 Frantík R
    TAk si ho nekupuj a vypěstuj si ho doma. Je to jednoduché, vždyť to roste samo!
    6. 8. 2011 20:04 Alena
    Příspěvek byl smazán, protože porušoval pravidla diskuse.

    Cena

    20. 7. 2011 15:28 Zakladatel vlákna: Adam J.
    Dobry den pane inženýre. Rad bych se dozvěděl za kolik prodáváte váš česnek? Za kolik máte kilo? Děkuji Předem.
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    20. 7. 2011 18:24 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, dovolím si odpovědět, ačkoliv inženýrem nejsem. Česnek se zatím neprodává, jeho cena dosud nebyla stanovena. Jakmile se tak stane, upozorníme Vás na těchto stránkách a zákazníkům zašleme e-mail.

    Cena konzumního a sadbového česneku

    19. 7. 2011 20:30 Zakladatel vlákna: Filounek Jaroslav
    Dobrý den,za jakou cenu u Vás se bude prodávat konzumní česnek a jakou cenu bude mít sadbový? Děkuji za odpověď.
    19. 7. 2011 20:38 Jan Kozák
    Konzumního česneku nebude moc, naším produktem je česneková sadba. Ale její cenu si ještě netroufám odhadnout.

    třídění česneku.

    10. 7. 2011 21:38 Zakladatel vlákna: Lojza
    Dobrý den.Jak by měl vypadat vytříděný česnek na prodej jako konzumní???myslím tím velikost a celistvost..Za kolik by jste letos prodával konečnému spotřebiteli na konzum????? je 150 moc???? děkuji...
    10. 7. 2011 22:28 Jan Kozák
    Měl by vypadat lákavě pro spotřebitele, ale k ceně se zatím neumím vyjádřit.

    Proč je nevýhodné pěstovat český česnek?

    1. 2. 2011 16:34 Zakladatel vlákna: Martin Budil
    Dobrý den, pane Kozáku,
    jsem absolutní laik, ale také trpím tzv. čínským čenekem. :o)
    Koukal jsem po internetu ale zjistil jsem že českého česneku se spíše pěstuje stále méně a přitom je cena česneku je relativně vysoká (když vezmete cibuli atd.).
    Prosím, můžete mi velmi stručně vysvětlit proč je pěstování českého česneku tak "nevýhodné" a jaký má cca hektarový výnos (nevím zda je to stejné u palič. a nepalič.)?
    Děkuji moc
    Martin
    2. 2. 2011 16:35 Jan Kozák
    Naopak. Pěstování česneku je v současné době velmi výnosným odvětvím. Problémem je nedostatek kvalitní sadby. Proto mnozí začínající pěstiteleé nakupují konzumní česnek, který vysazují. Takové zamoření háďátkem jako v loňském roce, jsem ještě neviděl. Takový pěstitel skkončil s pěstováním česneku vlastně ještě dřív, než pořádně začal. Protože na počátku množení sadby je udržovací šlechtění, dá se produkce z roku na rok zvýšit o desítky procent, nikoliv o násobky, jak by žádal trh. Výnos je závislý na množství jedinců na ploše a na odrůdě. Ve srovnání paličáků a nepaličáků vychází trochu lépe nepaličák. Velmi dobrý výnos je asi 10 tun z hektaru, 5 tun lze považovat za nedostatečný. Mnozí začínající pěstitelé začínají s poměrně velkou plochou, protože nevědí do čeho jdou a bývají zklamáni. Oni vlastně draze nakoupenou sadbu nevyužijí, ale spíš znehodnotí.

    Ceny na Aukru

    4. 2. 2011 21:36 Zakladatel vlákna: Anna
    Pane Kozáku,viděl jste ty ceny česneku na Aukru?Co tomu říkáte?Jsem také pěstitelka,sice ne až tak velká,ale tohle se mi zdá hodně přehnané.Až nekřesťanské.Jak znám Vaše ceny,tak toto určitě nebyli Vaši smluvní.Nebo se pletu?
    5. 2. 2011 20:55 Jan Kozák
    Na aukru jsem byl poprvé - do dneška jsem ani nevěděl, že něco takového existuje. Že se česnek za takové ceny prodává, vím už od podzimu. Proto zatím nemáme představu o našich letošních cenách. Na jednu stranu by bylo špatné prodávat sadbu levněji, než se prodává konzumní česnek, protože by tak sadba skončila na talíři místo v zemi. Na druhou stranu považuji současné ceny konzumního česneku za nepřiměřené.

    Cena

    2. 2. 2011 11:40 Zakladatel vlákna: Červenák Dušan
    Dobrý den,rád bych se zeptal jak se u Vás pohybují ceny česneku?Děkuji Červenák
    9. 2. 2011 23:40 Jan Kozák
    Cenu ještě neznáme. Orientační ceny zveřejníme na našich stránkách www.k-cesnek.cz někdy v červnu, konečné pak v polovině srpna.

    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Ing. Jan Kozák
    Chvojenec 75, 534 01 Holice
    IČO: 05439710
    Kontakt

    cesnek@cesnek.cz
    E-mail není určen k poradenství.
    Rádi Vám poradíme v diskusi.

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář

    Šlechtění česnekové sadby Grafika zpracována Odemne