Přihlášení

  • Pěstování
  • Popis česneku
  • Odrůdy
  • Choroby a škůdci
  • Články
  • Diskuse: Objednávkový systém Zpět na diskusi

    Náhled objednávky

    26. 7. 11:16 Zakladatel vlákna: Jan Kozák ml.
    Po přihlášení máte nově k dispozici seznam svých objednávek.

    Máte možnost k ní přidat balení přípravku Rizocore, který byl do e-shopu přidán teprve nedávno, když už většina zákazníků měla objednáno. Podrobnosti o tomto biologickém přípravku najdete v samostatném článku.
    30. 7. 11:50 Petr Šindelář
    Dobrý den, je možné přidat v minulosti provedenou objednávku bez registrace k nově vytvořené registraci? Rizocore mne zaujalo a tak bych jej chtěl přiřadit. Mailem kdyžtak můžu poslat číslo objednávky pod kterou jsem objednal sadbu. Děkuji.
    30. 7. 13:49 Jan Kozák ml.
    Děkujeme za zájem i za upřesňující dotaz.
    K propojení objednávky a uživatelského účtu využíváme e-mailovou adresu. Proto po přihlášení svou objednávku uvidíte bez ohledu na pořadí objednání a registrace. K propojení dojde i v případě, že uživatel nebyl při objednávání přihlášen.

    Bjetin - Blanin?

    17. 6. 2018 14:41 Zakladatel vlákna: J. Bajerová
    Dobrý den, mám dotaz : celou dobu čekám na spuštění e-shopu a když konečně dostanu 15. 6. zprávu o možnosti objednávek, není už v nabídce žádný velký výběr odrůd - konkrétně se mi jedná o "Bjetin" a "Blanin II"... Znamená to, že tyto dvě odrůdy už pro příští sezónu nebudou k mání? Pokud ano, bylo by možné si udělat nějakou "rezervační" objednávku?
    Děkuji za odpověď
    Jana
    20. 6. 2018 16:10 Jan Kozák ml.
    Zboží, které není v nabídce, bohužel není možné žádným způsobem rezervovat.

    Sadba

    15. 6. 2018 18:35 Zakladatel vlákna: Martin Tichý
    Dobrý den pane Kozáku.Koukám že již první den spuštění objednávek sadba rychle ubývá a postupně není možné objednat některé odrůdy.Budete ještě uvolňovat další sadbu k prodeji?A kdy približně?Děkuji Tichý
    15. 6. 2018 22:32 Václav Kozák
    Vážený pane Tichý,
    děkujeme Vám za Váš zájem. V této době není ještě možné odhadnout celkové množství dostupné sadby. Záleží na mnoha faktorech, hlavně jak se bude vyvíjet počasí v následujících týdnech. V letošním roce se chceme snažit nevystavit zákazníky riziku, kdy si objednají zboží, které bychom nebyli schopni dodat. V minulých letech nám někteří zákazníci vyčítali (a byli často až velice nepříjemní), že jsme dopustili, aby si objednali více, než se nakonec urodilo a museli jsme nabídnout jako náhradu odrůdu jinou. Proto si nyní necháváme rezervy, které musí být kvůli šíři našeho sortimentu ještě o to větší. Bližší informace o množství budeme získávat postupně během sklizně a následného opracování, konečná čísla samozřejmě až v září.
    Je pravděpodobné, že některé odrůdy, které nyní již nejsou k dispozici, budou postupně opět uvolňovány.

    Sucho

    6. 5. 2018 18:59 Zakladatel vlákna: Karel Pokorný
    Dobrý den pane inženýre, jak velký vliv na výnos česneku bude mít dle Vašeho názoru letošní katastrofální sucho? Souvisí s tím také zpoždění v objednávání Vaší satby? Děkuji Karel P.
    9. 5. 2018 21:04 Jan Kozák
    No, s tím suchem je to už na pováženou. Kdo má možnost, ať zalévá. Ale jak to dopadne, si netroufám odhadovat. Žiju pořád v optimismu, že i u nás někdy zaprší.
    Jinak máte pravdu, i tato situace měla jistý vliv na změnu termínu objednávek.

    Cena sadby

    19. 9. 2017 12:26 Zakladatel vlákna: Petra Auerová
    Dobrý den.
    Jsem velice zaskočena cenou sadby,která narostla téměř o sto procent.V loňském roce jsem nakoupila 5kg odrůdy bjetin za 989.-kč a letos mně vyšlo 10kg na cenu 4500.-kč jsem .Jsem Naštvaná a zároveň velmi sklamaná!Proč najednou udáváte cenu za počet cibulí!Kdo se má v tom vyznat?Myslela jsem,že za tu cenu budu mít česneku 20kg!Holt smůla!A peníze v tahu!To se pak ten český česnek vážně nevyplatí ani si vypěstovat pro svou potřebu.Nebo to bude jako s máslem?Jen pro bohaté?
    19. 9. 2017 13:07 Aleš Panocha
    Jestli nechcete, tak bych si od Vás cca 5kg koupil. 
    19. 9. 2017 13:25 Petra Auerová
    To se domluvte u pana Kozáka ve firmě.Česnek zasílám zpět.
    19. 9. 2017 21:13 Jan Kozák
    Je mi líto, že jste byla zklamaná naším zbožím, respektive jeho cenou. Zákon o oběhu osiva a sadby nám dává povinnost prodávat česnekovou sadbu v konečných baleních. Ty jsme měli 4, 8, 16 cibulí, dále 2, 5, 10 a 20 kg. V době, kdy jste si sadbu objednávala, byla k dispozici už jenom malá balení. Objednala jste si proto 20 x 16 cibulí, s cenou jste byla seznámena už při objednávání. Letošní rok nebyl pro pěstitele česneku příliš příznivý, proto byly cibule menší, než býváme zvyklí. Ale počet stroužků je víceméně zachován. V souladu s českou legislativou a samozřejmě i našimi obchodními podmínkami můžete zásilku poslat bez udání důvodu zpět.
    27. 9. 2017 18:23 Jan Kozák ml.
    Abychom zbytečně neděsili další zákazníky, dovolím si situaci uvést na pravou míru:
    Loni jste Bjetin koupila za 940 Kč (včetně daně) místo 989 Kč z toho důvodu, že jste měla započítanou množstevní slevu.
    Letos byste za stejné množství zaplatila 1135 Kč (také včetně daně) se stejně velkým nákupem.

    Nárůst (rozhodně ne stoprocentní, jak uvádíte), je dán tím, že malá balení jsou dražší (je tam větší objem ruční práce a obalu) než velká, dále tím, že Bjetin byl zařazen do cenové kategorie velkostroužkových paličáků (jde o jedinou odrůdu, jejíž cena byla letos takto upravena), a tím, že došlo k úpravě množstevních slev, aby to bylo férovější a větší zákazníci nedopláceli na malé.

    Tvrdíte, že letos vám 10 kg vyšlo na 4500 Kč. To však nemůže být pravda. I kdybyste to kupovala v nevýhodných 1kilogramových baleních, byla by cena 2271 Kč.

    Způsob uvádění cen se od loňska nezměnil. Do 1 kg jsou balení podle počtu cibulí, nad 1 kg podle hmotnosti.
    Chápu, že se vám nelíbí nutnost balení česneku. Avšak pláčete nad špatným hrobem. Tato firma věnovala velké úsilí tomu, aby se tento nevýhodný předpis neprosadil. Jak u ÚKZÚZu, tak u MZe. Bohužel neúspěšně.

    Kromě toho, že jste cenu při objednávání několikrát viděla (výrazná s daní, méně výrazná bez daně), vám systém zaslal 5 e-mailů, kde byla cena také uvedena. To snad ani nelze vysvětlit nedopatřením.

    přístupový kód

    18. 7. 2017 11:05 Zakladatel vlákna: Šárka Urbánková
    Dobrý den,prosím chtěla bych si u vás objednat zboží jako obchodník,ale nemám přístupový kód. Objednala jsem si zatím jako pěstitel  chtěla jsem se zeptat jest-li už je opravdu jen Slavin. Vloni jsem od vás brala 7 odrůd. Děkuji Urbánková tel. 606552619
    18. 7. 2017 19:43 Jan Kozák
    Tato otázka nepatří do veřejné diskuse, ale do elektronické pošty. Telefon máte bohužel nedostupný, nelze Vám zavolat.

    Kdy objednávat

    16. 7. 2017 8:28 Zakladatel vlákna: Bohumír Chvátal
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kdy je nejvhodnější termín poslat objednávku na sadbu podzim 2017.  A jestli lze objednat i samostatně jednotlivé odrůdy, které jsou uvedeny jako vzorky v krabičkách. Děkuji za upřesnění.
    16. 7. 2017 8:54 Pavel Trupl
    Nejvhodnější termín pro objednání sadby podzim 2017 byl 1. květen 2017...takže ste to malinko prošvihl. objednat lze to, co je v nabídce, letmý pohled napovídá, že příští rok u vás poroste jen Slavin. nebo zkuste osobní návštěvu, každým rokem na začátku podzimu je pár sobot, kdy lze dorazit a nakoupit, na vašem místě bych přijel tu první a pro jistotu se už teď občas pomodlil, aby bylo co kupovat
    16. 7. 2017 9:07 Bohumír Chvátal
    Děkuji za info, tak si alespoň objednám jednu krabičku vzorků na odzkoušení...

    Jak zaplatit předem?

    14. 7. 2017 15:12 Zakladatel vlákna: Ivana Plačková
    Dobrý den, nevím jak mám zaplatit předem, když u potvrzovacího emailu není žádná faktura ani platební údaje. Děkuji za odpověď. Ivana Plačková
    14. 7. 2017 20:11 Jan Kozák
    K platbě předem budete vyzvána krátce před odesláním zboží. Zatím si s tím nedělejte starosti.

    Bjetin

    4. 7. 2017 8:37 Zakladatel vlákna: Jitka Jorová
    Dobrý den, bude ještě v nabídce sadba odrůdy Bjetin, nebo je již vyprodána? Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
    5. 7. 2017 14:21 Miroslav Čivrný
    Pan Kozák 2.7.v 21:47 odpovídal:
    Objednat je možné jen to, co je v aktuální nabídce. Ostatní odrůdy zase až příští rok.

    sadba česneku

    30. 6. 2017 21:33 Zakladatel vlákna: Alois Juráň
    Dobrý den..Sadbu odrůdy Mirka už nelze objednat?
    2. 7. 2017 21:47 Jan Kozák
    Objednat je možné jen to, co je v aktuální nabídce. Ostatní odrůdy zase až příští rok.

    dotaz

    2. 10. 2015 17:15 Zakladatel vlákna: Marie Muthná
    Dobrý den, objednala jsem si u vás sadbu česneku již v červnu, bohužel přesně nevím,které datum.Objednávku jste mi potvrdili s tím,že sadba dojde během září. Nevím,zda se stala chyba, neboť zatím žádná zásilka nedošla.Mohli byste se prosím podívat do vaší evidence,ať vím,zda mám ještě šanci. Děkuji Muthná,Znojmo
    2. 10. 2015 20:48 Jan Kozák
    Prosil bych uživatele elektronického spojení, aby zvažovali cestu, kterou zvolí. Někdy dostávám E-mailem dotazy, jejichž odpověď by jistě zajímala spoustu dalších lidí, jindy se v této diskusi řeší pouze osobní problémy, které nikoho jiného nezajímají.
    Tož k Vašemu dotazu: Podle naší evidence jste si zvolila platbu předem na účet, což je finančně výhodnější než dobírka. Třikrát jste byla vyzvána k zaplacení (20. 8., 2. 9., 16. 9.) na E-mailovou adresu, kterou jste uvedla v objednávce. Poslední výzva byla: Vážená paní Muthná, dovolujeme si Vás informovat, že Vaše objednávka česnekové sadby na webových stránkách www.k-cesnek.cz ze dne 10. 6. 2015 ještě nebyla uhrazena. Prosím, zašlete nám níže uvedenou částku v době splatnosti. V opačném případě budeme nuceni Vaši objednávku stornovat.
    Tož nevím, kde je chyba.

    objednávka

    13. 9. 2015 9:02 Zakladatel vlákna: Jaroslav Dutko
    Vážený pán Kozák, 11.7.2015 som si u vás vyplnením formulára vytvoril objednávku na 5 kg Bjetinu a 5kg Havranu, ktorá mi bola aj spätne z vašej strany potvrdená. Teraz na konci augusta sa mi ozval nejaký pán zo Slovenska, že má moju objednávku a že mi pošle 1kg Bjetínu, nič iné, že vraj takto mu to prišlo od vás, chcem sa spýtať kde sa stala chyba, pretože cesnak som si už inde neobjednával a teraz som zostal bez cesnaku.
    13. 9. 2015 19:56 Jan Kozák
    Tady jsme se dostali do podivné situace. V obchodních podmínkách je uvedeno: 1. Místem dodání sadby je adresa v České republice uvedená kupujícím v rámci objednávky,... Náš systém nepozná, odkud objednávka je, ale počítá s uvedenou podmínkou. Zkuste se dohodnout s naším obchodním zástupcem na Slovensku, s panem Krošlákem, jestli by Vám nemohl nějak vyhovět.
    Jan Kozák
    14. 9. 2015 8:02 Jaroslav Dutko
    Objednávky zo Slovenska teda vybavuje pán Krošlák, otázka stoji, prečo sa k tomuto pánovi dostala objednávka na 1kg Bjetinu a nie pôvodná objednávka na 5kg sadby Bjetin a 5kg sadby Havran. Pán Krošlák mi povedal, že mi nemôže nijako vyhovieť, že mu to takto prišlo od vás. Vyzerá to, že sa s tým už nič nedá robiť, som dosť sklamaný.
    14. 9. 2015 21:25 Jan Kozák
    Asi to bylo proto, že náš objednávkový systém nepočítal s přeposíláním objednávek od obchodníků na Slovensko. Obchodníci totiž na rozdíl od konečných spotřebitelů objednávají počty konkrétních balení, takže u Vás se objevily jedničky ve sloupci balení 5 kg, ale při přeposlání se poslala pouze ta jednička.

    Stornovaná objednávka

    24. 9. 2013 9:41 Zakladatel vlákna: Michaela
    Dobrý den, objednávku 1kg Lukanu jsem večer potvrdila, ale asi se vyskytla někde chyba a vy jste mi objednávku stornoval. Bylo by možné to nějak napravit a objednávku aktivovat? Děkuji Javorová
    24. 9. 2013 9:49 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, Vaši objednávku jsme nestornovali. Zřejmě čekala na doplnění Vašeho celého jména. To je nyní doplněné, a proto Vám budeme moci ve čtvrtek balíček poslat. (Pokud Vám to bude vyhovovat.)
    Objednávku nyní nevidíte, protože jste přihlášená pod jiným uživatelským jménem.

    Dotaz

    19. 9. 2013 11:21 Zakladatel vlákna: Mgr.Petr Bukovský
    Chci si objednat u Vás česnek,i když jsem řádně přihlášen a registrován stále mě systém odmítá objednávku realizovat,kde je chyba?
    19. 9. 2013 16:54 Jan Kozák ml.
    Prosím, popište blíže, jak se chyba projevuje.

    Je také možné mi objednávku, doručovací adresu a telefonní číslo napsat na e-mailovou adresu ***@k-cesnek.cz, údaje do systému zadám.

    Objednávka

    24. 8. 2013 21:27 Zakladatel vlákna: Szymon Kadlubiec
    Dobrý den, chci se zeptat jestli ještě můžu měnit objednávku? Objednával jsem ještě když jste neměli na výběr a byl jenom bjetin. Děkuji za odpověď
    Kadlubiec
    24. 8. 2013 23:31 Jan Kozák ml.
    Ano, objednávku můžete měnit tak dlouho, dokud Vám to systém umožní. Upravit ji dokonce musíte, chybí u ní adresa.

    Blanka Nedzelská

    21. 8. 2013 18:37 Zakladatel vlákna: Jaroslava Průchová
    Dobrý den, máte ještě sadbu Antom a Vekan a Stanik měla bych o ně zájem. Je možné u vás objednat zároveň i konzumní česnek ?Jaké odrůdy nabízíte.Jedná se o malý objem jsem malá zahrádkářka.Je možné spojit objednávky do jednoho balíčku ? Děkuji
    21. 8. 2013 21:45 Jan Kozák
    Při pohledu do rubriky objednání sadby vidím, že si můžete objednat všechny tři odrůdy. Jako konzumní česnek jsou nabízeny odrůdy Bjetin a Japo II.
    22. 8. 2013 7:44 Jaroslava Průchová
    Dobrý den,píšete, že můžu objednat všechny 3 odrůdy , ale v objednávce česnek Anton není , je tedy možné ho ješdtě objednat a jak ??? Děkuji
    22. 8. 2013 12:25 Jan Kozák ml.
    Dobrý den,
    neustále vyřazuji stornované objednávky, takže se do systému vracejí i odrůdy, na které nějakou dobu systém další objednávky nepřijímal. Momentálně jsou k dispozici odrůdy Anton, Benátčan, Bjetin, Blanin II, Japo II, Jovan, Lukan, Matin, novošlechtění Zah, Slavin, Stanik a Vekan.
    21. 8. 2013 22:18 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, sloučení zásilky konzumního česneku a sadby do jednoho balíčku určitě nedoporučuji.

    změna objednávky

    13. 8. 2013 16:48 Zakladatel vlákna: svoma jiri
    Dobrý den,
    pane Kozák přišel mi email s objednávkou a chci odebrat menší množství. Mám nejdříve změnit objednávku na Vašich stránkách a čekat na nový email nebo mám potvrdit stávající objednávku, která mi přišla?
    Děkuji za odpověď
    13. 8. 2013 18:18 Jan Kozák ml.
    Dobrý den,
    objednávku stačí potvrdit jednou. Jde vlastně o vyjádření souhlasu s cenou, kterou jsme v době, kdy jsme objednávky začali přijímat, neznali.

    Potvrzení předběžné objednávky

    11. 8. 2013 17:56 Zakladatel vlákna: Jan Kozák ml.
    Vážení zákazníci,
    dnes a v následujících 2 dnech Vám bude doručena automaticky vygenerovaná zpráva s odkazem na potvrzení Vaší předběžné objednávky.
    Prosím, věnujte pozornost tomu, zda jste v objednávce vyplnili správně svou úplnou poštovní adresu. Překontrolujte si prosím zadané jméno, ulici a č. p., název pošty a PSČ. Na neúplné adresy česnek posílat nebudeme. Loni jsme ve snaze vyhovět posílali balíčky i na adresu s chybějícím příjmením, ulicí nebo poštou, ale ve velké míře se nám vracely. Pak je škoda peněz za poštovné, obal, zbytečnou práci a hlavně se česnek každou manipulací znehodnocuje.
    Děkuji za pochopení
    16. 8. 2013 9:51 Ing. Dušan Jančarek
    Dobrý den, objednala sem si 0.5 kg, ale rada by sem zmenila objednavku na 1 kg...proto sem automaticky vygenerovanou zprávu nepotvrdila, ale vyplnila novou objednávku...proto se chci zeptat kdy mi prijde znovu vygenerovaná zpráva pro potvrzení objednávky a jestli byl tento postup správný. Za odpoveď dekuju.
    16. 8. 2013 13:55 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, paní Jurigová,
    pro zjednodušení objednávání může mít každý účet jen jednu objednávku a každou objednávku stačí potvrdit jen jednou. I po schválení ceny je možné objednávku upravit. (Přičemž nezáleží na tom, jestli objednávku nejprve změníte, nebo potvrdíte.) Těm zákazníkům, kteří do 25. srpna svou objednávku nepotvrdí, pošleme ještě jeden e-mail. Pokud objednávka potvrzena nebude ani potom, automaticky zanikne.

    informace o zaslání sadby

    5. 8. 2013 18:01 Zakladatel vlákna: Ivana Havlová
    Dobrý den, v květnu jsem si objednala sadbový česnek. Budete mě prosím informovat zda s tím mohu počítat? Zmátl mě dotaz pána, který uvádí,že si česnek objednal ale neví jaký a vy mu píšete, že u vás objednávka není. Jak zjistím, že s mojí objednávkou počítáte? Děkuji Ivana Havlová
    5. 8. 2013 18:54 Jan Kozák ml.
    Dobrý den,
    jestli máme uloženou Vaši objednávku, poznáte velmi snadno třemi způsoby:
    1) Pamatujete si, že Vám systém napsal, že objednávku uložil. V takovém případě je 100% jistota, že objednávku máme.
    2) Máte v e-mailové schránce uložený e-mail se shrnutím objednávky. Pokud byl tento e-mail vygenerován, je 100%, že objednávku máme uloženou.
    3) Pokud vstoupíte na stránku Objednání sadby, ve formuláři se objeví Vámi dříve vyplněná objednávka. Opět, pokud ji systém vyplňuje, je 100% jistota, že ji máme uloženou.

    Sadbové odrůdy

    11. 7. 2013 9:20 Zakladatel vlákna: Jiří Janeček
    Dobrý den,
    budou se moci objednat i sadbové odrůdy "Havran", případně "Jovan" - případně kdy (zatím máte k dispozici Bjetin, Slavín a Blanin).
    Děkuji za odpověď, Jiří Janeček.
    11. 7. 2013 12:34 Jan Kozák ml.
    Dobrý den,
    nyní jsou pro drobné odběratele k dispozici pouze odrůdy Bjetin a Slavin, ostatní jsou již zarezervovány (objednávky přijímáme od 1. května). Občas některý ze zájemců svou objednávku sníží či zruší, pak systém umožní ostatním uživatelům objednání i jiné odrůdy.

    Koupě Česneku

    5. 3. 2013 11:40 Zakladatel vlákna: Martin Pelisek
    Přeji Vám dobrý den, pane inženýre.
    Potřeboval bych se zeptat, jestli by bylo možné od Vás koupit dva druhy českého česneku? Šlo by o 3kg odrůdy Džambul a 3 kg odrůdy Havran(DHV). Dále bych se chtěl zeptat, jestli by bylo možné již teď objednat letošní sadbu těchto dvou druhů.
    Předem děkuji za odpověď
    Pelíšek
    5. 3. 2013 19:33 Jan Kozák
    1. května si můžete objednat minimálně z 10 odrůd. Ale Džambul určitě nebude, Slavin je velmi dobrou alternativou.
    6. 3. 2013 12:08 Petr Balaštík
    Dobrý den, zajímalo by mě, za jak dlouho je sadba rozprodaná po zveřejnění objednávkového formuláře? Nerad bych sadbu prospal :-). V diskuzi níže jsem se dočetl, že je to docela rychlost.
    Děkuji za odpověď
    6. 3. 2013 16:36 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, pane Balaštíku,
    udělat odhad si netroufáme, aby se někdo nezlobil, kdybychom se sekli. Letos nás čeká teprve druhý rok, kdy přijímáme objednávky tímto způsobem. Loni nám objednávkový formulář nevydržel ani celý den, ale to bylo v době, kdy už lidé zjistili, že jim vlastní česnek zmrzl, a my jsme ho sami moc neměli. V tomto směru by měla být letos situace lepší. Myslím, že tak rychlé zarezervování předpokládané produkce jako loni už nenastane.
    12Starší >

    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Ing. Jan Kozák
    Chvojenec 75, 534 01 Holice
    IČO: 05439710
    Kontakt

    cesnek@cesnek.cz
    E-mail není určen k poradenství.
    Rádi Vám poradíme v diskusi.

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář

    Šlechtění česnekové sadby Grafika zpracována Odemne