Prosil bych uživatele elektronického spojení, aby zvažovali cestu, kterou zvolí. Někdy dostávám E-mailem dotazy, jejichž odpověď by jistě zajímala spoustu dalších lidí, jindy se v této diskusi řeší pouze osobní problémy, které nikoho jiného nezajímají.
Tož k Vašemu dotazu: Podle naší evidence jste si zvolila platbu předem na účet, což je finančně výhodnější než dobírka. Třikrát jste byla vyzvána k zaplacení (20. 8., 2. 9., 16. 9.) na E-mailovou adresu, kterou jste uvedla v objednávce. Poslední výzva byla: Vážená paní Muthná, dovolujeme si Vás informovat, že Vaše objednávka česnekové sadby na webových stránkách www.k-cesnek.cz ze dne 10. 6. 2015 ještě nebyla uhrazena. Prosím, zašlete nám níže uvedenou částku v době splatnosti. V opačném případě budeme nuceni Vaši objednávku stornovat.
Tož nevím, kde je chyba.