Z Vašich příspěvků vyplývá, že by bylo dobré něco trochu lépe vysvětlit. Tato firma je v porovnání s ostatními producenty česnekové sadby maličká. Není poloviční nebo čtvrtinová. Je téměř padesátkrát menší. Česnek pro ni není jeden z dlouhé řady produktů; nýbrž jediný, na který se stoprocentně soustředí. Z toho pro zákazníky pramení dvě výhody: toto pracoviště je tahounem a průkopníkem ve svém oboru (vydává více materiálů než všichni ostatní producenti a prodejci česneku dohromady, zefektivňuje tradiční postupy pěstování atd.) a také má zákazník jistotu, že se podnik snaží dělat všechno pro to, aby byl produkt, na kterém je zcela závislý, co nejlepší.
Je tam ale i řada nevýhod. Tato firma je mnohem více odkázána na počasí. Když úroda nevychází, nemůže si říct, že méně vzhledný (menší nebo pozdě sklizený) materiál vyveze na východ, ať s v Česku nekazí trh; ztrátu nemá čím překlenout a přišla by o zákazníky, z nichž mnozí si česnek kupují i dvacet let. Musí pracovat s tím, co má. Nedosáhne u dodavatelů na takové množstevní slevy, nemůže si leccos dovolit automatizovat, protože stroje by měly návratnost nekonečnou, má velký podíl drahé manuální práce.
Objevuje se tak spousta představ zákazníků, které bohužel nejde realizovat. Namátkou výběr z hromady přepravců, přednostní vyřizování objednávky, odběry o nedělích, telefonické poradenství atd. (Třeba u toho telefonu je to tak, že pracovník, který ho bere, nesedí v kanceláři, ale pracuje v hlučném prostřední nebo spolupracuje s hromadou brigádníků).
Tato diskuse je založená na dobrovolnosti, všichni tu odpovídají ve svém volném čase. Reagují na to, na co chtějí. A dělají tak proto, že to považují za užitečné nebo třeba proto, že je baví si s lidmi povídat o česneku. Za tím, že některé příspěvky zůstávají bez odpovědi, není žádné spiknutí. Ale prostý fakt, že se to zkrátka nestíhá.