Abychom si to shrnuli: Web icesnek.cz vznikl pouze ve snaze vydělat na reklamě ve vyhledavačích. Dokazuje to několik znaků: Úvodní stránka je tak silně optimalizována na výraz „česnek“, že toto slovo je na ní obsaženo jednapadesátkrát. Pro ukázku odcituji odstavec z jeho úvodní stránky: „Nebaví vás už shánění kvalitního českého česneku? Jedinou možností je vypěstovat si česnek doma na zahrádce nebo na balkóně. Pěstování česneku není zrovna nejjednodušší, ale není to ani úkol, který byste nemohli zvládnout. Stačí si koupit u zahrádkáře sadbový česnek, namořit česnek a začít s výsadbou česneku.“
Reklama na stránce zabírá podstatnou část, navíc je málo odlišená od okolí.
Ani jediný obrázek na uvedených stránkách není dílem autora webu. (Proč by se také tolik namáhal.)
Texty na jeho stránkách publikované jsou vykradené z tematicky zaměřených stránek. (Možná si vzpomenete, že jsme na naší úvodní stránce měli informaci o tom, že v EU je registrováno přes 90 odrůd česneku. Jde o hodnotu poměrně obtížně zjistitelnou, hlavně ale podivně zaokrouhlenou. Jen řekněte, zaokrouhlili byste číslo pohybující se mezi devadesátkou a stovkou nahoru, nebo na kulatější hodnotu nahoru? Ten člověk si bohužel nevšimnul, že jsme tuto hodnotu nedávno aktualizovali na číslo 112.) Je v pořádku, aby autor takového množství informací neodkázal na jediný svůj zdroj? Poslechněte si ale např. v Buchlovicích přednášku o česneku: odkazuje se na Ing. Roda a na pana Ing. Havránka. (Jistě si vzpomenete na výraznou zprávu o jeho úmrtí, kterou jsme měli hned na úvodní stránce, a to před jakýmikoliv informacemi o naší firmě. To, že jsem tuto informaci stáhnul teprve půl roku po jeho úmrtí, nebylo způsobeno tím, že bychom to nějak přehlíželi (tak výrazný objekt na tak důležitém místě se ani přehlížet nedá), nýbrž šlo o snahu prokázat úctu člověku, který má veliké zásluhy na tom, co v českém česneku je kladného.)
Dalším problémem webu icesnek.cz je to, že se jedná o linkfarmu. Podívejte na web cervena-repa.cz. Totožný web, stejně optimalizovaný, jiná klíčová slova. Ještě nic? A co trojka jahodove-recepty.cz, pizzarecept.cz a rebarborovy-kolac.cz? Totožná grafika, stejný obsah různě optimalizovaný na klíčová slova. Tyto weby jsou navzájem provázané odkazy, aby zvýšily svou pozici ve vyhledávačích. Tentýž autor, tatáž snaha oblafnout vyhledavač.