Přihlášení

  • Pěstování
  • Popis česneku
  • Odrůdy
  • Choroby a škůdci
  • Články
  • Diskuse: Prodej česneku Zpět na diskusi

    Potvrzení objednávky

    3. 5. 2012 10:18 Zakladatel vlákna: Fiala Zdenek
    Dobrý den p.Kozáku,
    V uterý sem si objednal celkem 50kg česneku (vekan 15kg,bjetin 15kg,blanin 10kg,slavin 10kg)jako drobný pěstitel.Chci se zeptat jestli moji objednávku máte uloženou a ste schopni objednaný česnek dodat byť třeba v menším množství než mám objednané?Reaguji na příspěvěk v diskusi ze dne 02.05.12 11:29 p.Roman Moc,kde pám píše že si objednal 50kg sadby a vy ste mu odepsali že mu ji nedodáte.
    Děkuji za odpověd S pozdravem Martin F.
    Zařazeno: Prodej česneku

    Výborně

    2. 5. 2012 21:41 Zakladatel vlákna: Václava Kopecká
    Smekám před vámi, pane inženýre, vychoval jste velice vzácného syna, na kterého můžete být právem hrdý. Tak vstřícného a ochotného obchodníka, nadto ze zemědělské rodiny, kde bych to rozhodně nečekala, jsem jakživa nepotkala.
    3. 5. 2012 19:50 Jan Kozák
    Děkuji za pochvalu, ale přišel jsem k ní "jak slepé k hóslim", tak se to říkalo v Morkovicích. Ona patří samozřejmě mému synovi, ale také mojí paní.

    Děkuji

    2. 5. 2012 19:32 Zakladatel vlákna: Zdeněk Veselý
    Děkuji mockrát. Přeji pevné nervy amnoho úspěchů s pěstováním. Veselý Zd.
    Zařazeno: Prodej česneku

    Sadba- Zdeněk Veselý

    2. 5. 2012 19:20 Zakladatel vlákna: Zdeněk Veselý
    Dobry den pane inženýre. Moc vás prosím o zkontrolování mé bjednávky. Kupoval jsem od Vás minulý rok a jsem s ním letos velmi spokojen. Jen se bojím, že množství, které jsem včera objednal asi nebudete moc vyhovět. Ale děkuji za ochotu. Zdeněk Veselý.
    2. 5. 2012 19:28 Jan Kozák ml.
    Dobrý večer. (Doufám, že nevadí, že Vás zdravím já, ačkoliv mi dotaz nebyl určen.) Máme od Vás uloženou objednávku obsahující dvě odrůdy s příznakem, že jste maloobchodníkem. Je-li to pravdivý údaj, výši objednávky, kterou bude možno vyhovět, bude možné určit až později, až bude k dispozici přesnější odhad úrody. Budete kontaktován telefonicky, nebo e-mailem. Přeji Vám hezký zbytek večera.

    Potvrzení objednávky

    2. 5. 2012 16:40 Zakladatel vlákna: Roman Soukup
    Dobrý den pro můj klid budete laskav a mohl byste potvrdit mou objednávku? děkuji za ochotu,hezký den.
    2. 5. 2012 16:50 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Vidím u Vás objednávku na 2 kg Bjetinu. Souhlasí to s Vaším předpokladem?
    2. 5. 2012 17:32 Roman Soukup
    Souhlasí 2 kg Bjetinu ale na druhý název česneku si nemohu vzpomenout také byl po 2 kg děkuji za odpověď.
    2. 5. 2012 17:54 Jan Kozák ml.
    Chybu, která by způsobovala zahazování dvoukilové objednávky, nemáme hlášenou. Pokud si vzpomenete, o jakou odrůdu šlo, přidám Vám ji (po ověření) k objednávce.
    2. 5. 2012 18:19 Roman Soukup
    Dávám 90% Slavin
    2. 5. 2012 18:30 Jan Kozák ml.
    Objednávku jsem doplnil o 2 kg Slavinu. Případnou nesrovnalost vyřešíme na e-mailu. Přeji Vám hezký zbytek dne.
    2. 5. 2012 18:34 Roman Soukup
    Děkuji za námahu a Vaší ochotu také přeji krásný den.

    smazání objednávky

    2. 5. 2012 15:09 Zakladatel vlákna: Martina Nová
    Dobrý den chtěla jsem včera odstranit svou objednávku ale nevím jestli jsem něco nepoklikala špatně aby jste mi neposlali česnek když jsem si to rozmyslela
    2. 5. 2012 15:15 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Potvrzuji, že od Vás v tuto chvíli neevidujeme žádnou předběžnou objednávku. Přeji Vám hezký zbytek dne.
    2. 5. 2012 15:25 Martina Nová
    Děkuji za kontrolu
    2. 5. 2012 15:28 Jan Kozák ml.
    Rádo se stalo. Budeme se na Vaši objednávku těšit příští rok.

    Opravdu je vyprodáno?

    2. 5. 2012 14:31 Zakladatel vlákna: Jana Hlaváčová
    Dobrý den, bohužel nám včera nefungoval internet a nedostala jsem se k obejdnávkám včas a dnes jsem úplně v šoku, že už nemohu objednat. Opravdu už je vše zamluveno? :-( Měla jsem zájem o 25kg Havranu a 25kg Bjetinu. Budete mít sadbu k prodeji i na Česnekovém veletrhu? Nebo dodatečně po sklizni budeme moct ještě něco koupit?
    2. 5. 2012 14:55 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Letos jsme předpokládali ještě větší zájem než loni, čemuž bylo přizpůsobeno množství množeného česneku určeného do oběhu. Výsledkem počasí je to, že máme česneku mnohem méně než v jiných letech. Na získání naší sadby jinou cestou se spolehnout nedá. Na festivalu česneku v Buchlovicích bude česneku méně, na všechny se určitě nedostane. I tak ten festival bude stát za zhlédnutí. Já bych se třeba rád podíval na ty stroje, na které tu na stránkách máme inzerát. Pokud tam ovšem letos budou.

    Nemožnost si objednat?

    2. 5. 2012 13:47 Zakladatel vlákna: Filounek Jaroslav
    Dobrý den,patřím mezi ty postižené, kteří si nemohli objednat. Systém mě oznámil, že je vše vyprodáno. Byl 1 máj cca 9.30 dopoledne. Chtěl jsem jako malopěstitel objednat jen 3kg Slavinu a 2 kg Vekanu. Při pročítání diskuzí však zjišťuji, že např. pan Bartoněk si mohl objednat malé množství Havranu ještě v 11:25. Kde se stala chyba?
    2. 5. 2012 14:23 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Systém jsme mnohokrát testovali, byl podroben i zátěžovým testům, ovšem jak se říká, neexistuje žádný program, který by neobsahoval alespoň jednu chybu. Pokud Vám systém nepřijal objednávku (toto platí pro všechny uživatele), která byla zaslána do 1. 5. do 16.00, uveďte prosím svou objednávku na mou e-mailovou adresu cesnek@jenikkozak.cz. Včetně přibližné hodiny, kdy došlo k chybě. Pokud zjistím, že chyba byla způsobena systémem (což budu moci zjistit z logů webu, k nimž se však dostanu až za dva dny), objednávku Vám uznám. Jestli se však někdo pokusí této možnosti zneužít, budu si u něj pamatovat černý puntík.
    2. 5. 2012 14:34 Jan Kozák ml.
    Ještě upřesním, co je nutné, aby reklamace přijetí objednávky byla uznána:
    - Musíte patřit mezi drobné odběratele (jak spotřebitele, tak podnikatele).
    - Je nutné napsat z e-mailové adresy, na kterou je na tomto webu zaregistrován účet. (Tento účet musí být vytvořen i aktivován před 1. 5. 2012 16:00.)
    - Je nezbytně nutné, abyste v době před 16. hodinou (1. května) vstoupili přihlášeni na stránku s výběrem odrůd a aby Vám systém nahlásil, že sadbu není možné objednat. V případě, že tyto podmínky nesplňujete, nemůže být stížnost uznána.
    2. 5. 2012 14:37 Jan Mackových
    Dobrý den,
    já bohužel na základě Vašeho příspěvku z 01.05.12 07:58,
    kde píšete, že už je vyprodáno se ani nepokoušel v cca 10:30 objednávat. Tomu říkám pech :-(
    2. 5. 2012 14:48 Jan Kozák ml.
    To mne opravdu mrzí. Má odpověď se vztahovala na velkopěstitele, těm jsme totiž nemohli vyhovět ani ráno.
    2. 5. 2012 14:56 Jan Mackových
    Asi už se s tím nic dělat nedá, že ?
    2. 5. 2012 15:05 Jan Kozák ml.
    Je mi to líto, ale bohužel Vám nemohu pomoci, ačkoliv bych to udělal rád. Letos jsme schopni vyhovět pouze nepatrné hrstce šťastných.

    ověření objednávky

    2. 5. 2012 12:21 Zakladatel vlákna: Jana Pilková
    Prosím o ověření mé včerejší objednávky, zda ji registrujete. Udělala jsem chybu stejnou jako pán níže. Neuvedla jsem své příjmení. Po přečtení Vašeho potvrzovacího mailu, tak jsem upravila své přihlašovací údaje. Podle toho, jak píšete mi objednávka zmizela???Nebo to špatně chápu. Objednávka byla 4 kg Slavin, 4 kg Vekan, 1 kg Japo II (pokud si to dobře pamatuji). Psala jsem i mail, zatím jste mi neodpověděli na k-cesnek@k-cesnek.cz Moc se omlouvám a pokud objednávku registrujete prosím o doplnění přijmení: Pašková:-) Moc děkuji.
    2. 5. 2012 13:22 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Zřejmě jsem se špatně vyjádřil, čímž mohlo dojít k nedorozumění. K duplikování a mazání informací nedochází. Vaše jméno u objednávek i u příspěvků je jedna a táž hodnota. Pokud tedy vidíte u svých příspěvků správně uvedené jméno, máte jistotu, že Vaši objednávku nepošleme někomu jinému. Úpravy objednávek fungují tak, že pokud se znovu proklikáte do formuláře na výběr odrůd a dříve uloženou informaci (která se Vám v tom formuláři předepíše) 4 kg Slavinu přepíšete na 3 kg Slavinu a dáte uložit, bude Vaše objednávka obsahovat jen 3 kg, ne 7 (součet původní a nové verze). Pro Váš klid však uvádím, že Vaše objednávka obsahuje celou Vaši adresu a odrůdy, které jste výše uvedla - 4 kg Slavinu, 4 kg Vekanu a 1 kg Japa II.
    2. 5. 2012 14:01 Jana Pilková
    Jste úžasní:-) Klobouk dolů:-)
    2. 5. 2012 19:11 Honzík Novák (ml.)
    Takže pokud Ti co měli velké oči sníží objednávky, je možné že třeba za týden uvidím potřebné množství k objednání?
    Dik za dobrý systém, i když na první moji návštěvu nějak nezbylo už potřebné množství. Ještěže mám dost vlastních porostů bez potřeby zrovna letos nakoupit část sadby pro obnovu bezvirźního stavu.
    2. 5. 2012 19:19 Jan Kozák ml.
    Systém má uložené předpokládané sklizené množství česneku. Celkové objednané množství dané skupiny zákazníků nemůže přesáhnout přidělenou mez, pokud se někdo objednávky vzdá (či ji sníží), standardně by systém dovolil jinému zákazníkovi z téže skupiny si objednanou odrůdu zvýšit. K tomu však zřejmě tento rok vůbec nedojde, protože kromě objednávek, které systém bez problémů přijal, jsou do něj přidávány navíc uznané objednávky od těch zákazníků, které odmítl chybou, kterou obsahoval.
    5. 5. 2012 15:58 Honzík Novák (ml.)
    Zkouknul jsem porosty a bude lepší, když pro letošek nechám nakoupit jiné, kteří to nezbytně potřebují.
    Úspěšným přeji, aby jste nemuseli přistoupit k poměrnému krácení či vykrytí náhradními odrůdami.

    OBDIV! :o)

    2. 5. 2012 12:18 Zakladatel vlákna: Hana Tandlerova
    Dobrý den, nedá mi to, abych nereagovala...koukám jako blázen, jaký cvrkot je kolem objednávek!!!(Taky jsem se o jednu mini pokusila,tak uvidím...)Netušila jsem, že se vše strhne během 1 dne!!! Musím vyjádřit OBDIV pánům Kozákům!!! Trpělivost s opravami objednávek, fundované odpovědi, vysvětlování, technické porady se správným objednáním atd...Oceňuji velice zdvořilé zacházení s námi - zákazníky. To se už dnes skoro nepotká, proto je nutné na to ukázat. Obdivuji taky úroveň odpovědí,na některé ne úplně milé příspěvky, viz zákazník "mmm"...žasnu a děkuji! Přeju všechno dobré :o))) Hana
    2. 5. 2012 13:36 Jan Kozák
    Děkujeme za uznání. Váš obdiv patří především mému synovi (Jan Kozák ml.), největší tíha teď spadá právě na něho. Také jsem netušil, že to nebude trvat ani celý den, aby se objednalo celé nabízené množství.
    2. 5. 2012 14:12 Jan Kozák ml.
    Můj odhad byl poměrně přesný. Hádal jsem dobu přijímání objednávek na 18 hodin. Že tu formulář vydržel brát objednávky, mohou být uživatelé vděčni vtipálkovi, který si ukládal objednávky do „Tramtárie“, do ulice „V háji zeleném“. Problém je ale v tom, že než jsem tyto objednávky objevil a smazal, zužoval systém ostatním uživatelům možnost volby odrůd.

    Objednávka

    2. 5. 2012 11:29 Zakladatel vlákna: Moc Roman
    Dobrý den.Včera jsem u vás objednal sadbu odrůdy Bjetin 50kg omlouvám se,ale špatně jsem vyplnil odběratele místo drobný odběratel sadbu mám pro své podnikání,jsem vyplnil velkoobchodník pro zboží si přijedu.Lze to ještě změnit.Za vyřizení předem děkuji.
    2. 5. 2012 13:33 Jan Kozák
    Vzhledem k letošnímu nedostatku sadby jsme se rozhodli nepřijímat objednávky od velkopěstitelů, kam byste se svým požadavkem patřil. Obchodníky, kterým jsme dosud nedodávali, si prověříme, aby se za ně neschovávali velkopěstitelé. Je mi líto, ale s dodávkou sadby od nás nepočítejte. V příštím roce by měla být situace opět normální co se týče celkového množství nabízené sadby, sortiment však může být zúžený.

    ověření objednávky

    2. 5. 2012 11:28 Zakladatel vlákna: Jana Kopecká
    Dobrý den, omlouvám se, že vás obtěžuji kontrolním dotazem, ale chci se zeptat, jestli v pořádku prošla má objednávka na 3 kg Vekanu, 3 kg Bjetinu a 0,6 kg JapoII. Objednávala jsem večer v tom šrumci a psala to jen do poznámky. Moc děkuji za potvrzení a přeji pěkný den
    2. 5. 2012 12:56 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Již včera večer jsem Vám psal, že Vaši objednávku evidujeme. Hodnoty z poznámky jsem už včera zadal do formuláře tak, aby s nimi náš systém počítal. Mate mě však to, že jsem uvedl, že od Vás vedeme objednávku na 4,6 kg, nicméně jsem ji nyní přepsal na výše zadanou hodnotu.
    2. 5. 2012 17:54 Jana Kopecká
    Dobrý den, upřesnila jsem vám objedávku včetně vysvětlení objednávku mailem, odpovídal jste mé sestře.

    prosba

    2. 5. 2012 11:14 Zakladatel vlákna: Hana Růžičková
    Dobrý den, jsem bohužel malopěstitel a tedy nemám letos možnost si u Vás cesnek objednat. Byla bych moc ráda, kdybych mohla získat od Vás jakýkoliv odkaz, na některého Vašeho odběratele, který se zabývá prodejem Vašeho česneku. S Vaší sadbou jsem byla v minulosti maximálně spokojená. Děkuji a přeji hezký den Hana Růžičková
    2. 5. 2012 13:25 Jan Kozák
    Rovněž obchodníci letos od nás dostanou zboží velmi málo, takže se dá předpokládat, že ho nebudou zasílat, ale že ho budou prodávat pouze ve svých prodejnách. Zopakujte, prosím, svůj dotaz asi tak za měsíc na E-mail a my Vám sdělíme, která prodejna ve Vašem okolí bude našim česnekem zásobena a kdy. Bez jejich souhlasu nemůžeme takovou informaci na těchto stránkách zveřejnit.

    sadba

    2. 5. 2012 6:25 Zakladatel vlákna: Petr Dragoun
    Dobrý den,Chtěl jsem se zeptat jestli byla přijata moje objednávka na dané odrůdy.Blanin-10kg,Slavin-20kg a Vekan-7kg.Objednávku jsem odesílal 1.5 v raních hodinách doufám tedy,že byla přijata.Potvrzení objednávky přišlo jen se chci ujistit,že je vše v pořádku.Omlovám se neudal jsem tam celé jméno je to tedy na Petr Dragoun.Jarpice 70.Doplnte si tam tedy příjmení.Děkuji s pozdravem Dragoun.
    2. 5. 2012 8:34 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, Vaši objednávku uloženou máme, Vaše příjmení jsem k ní doplnil.

    dotaz k objednávce

    2. 5. 2012 1:18 Zakladatel vlákna: Tomáš Kohoutek
    Dobrý večer, když kontroluji objednávku, je v pořádku, pokud se mi v záložce "výběr odrůd" sice zobrazuje počet kilogramů pro každou odrůdu, ale "celkem" je to 0, stejně tak cena podle loňského roku? Údaj o odrůdách a množství není ani v emailovém potvrzení objednávky. Nebo jsem něco udělal špatně? Chápu, že dneska se Vás opravdu naotravujeme nad obvyklou míru, a děkuji za trpělivost!
    2. 5. 2012 8:31 Jan Kozák ml.
    Dobrý den.
    Rozhodující hodnoty jsou ty uvedené u jednotlivých odrůd. Že se součty aktualizovaly až po změně některé hodnoty, byla jedna z much, které bylo potřeba opravit. Proto Vám děkuji za nahlášení chyby. Ta sice neměla žádný vliv na Vaši objednávku, mohla však zbytečně mátnout.

    Naštvání

    1. 5. 2012 23:03 Zakladatel vlákna: david
    Hezký den, na objednání 2kg cesneku již vase stranky sleduji od ledna a ted zjistim že je již vyprodany,jen pro obchodníky ještě je jenže to bohužel nejsem:-( opravdu k nasr.......David
    1. 5. 2012 23:30 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Chápu, že Vás to nepotěšilo, rádi bychom Vám vyhověli, ale nemůžeme. Nemyslete si, obchodníci na tom nejsou kdovíjak lépe. Jak můžete zjistit, pokud byste se zařadil do jejich skupiny, systém je sice neomezuje v sortimenu, bude jim však uznáno pouze maximálně 30 % množství objednaného v minulých letech. Tuto drobnou výhodu mají proto, že v letech, kdy byl problém s odbytem česneku zboží odebírali, ačkoliv sami s ním pak měli problémy, na rozdíl od malo- a velkopěstitelů, kteří zkrátka vpravili do země jinou plodinu a po česneku ani nevzdechli. Plně chápu rozhořčení Vaše i všech dalších návštěvníků, kterým nemůžeme vyhovět. Zvažte však, zda je vhodné je „ventilovat“ právě tady. Uvědomte si prosím, že zatímco Vám chybí dva kilogramy, majitel tohoto webu má ztráty o mnoho řádů vyšší. Vy můžete zasadit to, co máte z minulých let nebo seženete něco příští rok. On však může vycházet pouze z těžce získaných materiálů, přičemž obnovení do původního množství jej bude stát několik let. Proto prosím případné naštvané pěstitele, aby byli umírnění ve svých úvahách.
    2. 5. 2012 9:06 mmm
    To víte,musíte být zřejmě drzý jak ti ostatní a nerespektovat zasílání objednávky v den zahájení,totiž nijak jinak si to nelza vysvětlit,než takto,že firma přijímá vesele objednávky i když termín nebyl zahájen..atd....
    2. 5. 2012 9:09 Jan Kozák ml.
    Budete muset zřejmě své doplnění doplnit, abych pochopil, co máte na mysli.
    2. 5. 2012 9:45 Jan Kozák ml.
    Za zvlášť odvážný čin považuji po neoprávněné kritice změnit své jméno z „Ing.Milan Drimaj“ na „mmm“. Tím jsme spolu skončili, sbohem.

    sadba

    1. 5. 2012 22:15 Zakladatel vlákna: Hana Kopecká
    Dobrý večer, uff upřímně doufám že se mi zdařila objednávka, protože jinak mě asi trefí. Poslední měsíce sleduju zdejší stránky více než pravidelně, vše jsem si připravila, průběžně kontrolovala stav porostu a při představě že se na mě nedostane hned 1.května, protože ti přede mnou stihly objednat 50 kg množství je mi do breku. Jo na zahradnické latifundii halt nemám internet. Snad se dostane i na náš oddané česnekové zahrádkáře. JInak kontrola porostu, poslední déšt česneku krásně prospěl. Bjetin a Jovan, Dukát, Anton rostou krásně, Slavin, Benátčan a Lukan ještě něco odchází, ale už lezou i pacibulky.
    1. 5. 2012 23:14 Jan Kozák ml.
    Dobrý večer, máme od Vás uloženou objednávku na 4,6 kg.

    Objednávka

    1. 5. 2012 22:12 Zakladatel vlákna: David Gavelčík
    Dobrý den,
    špatně jsem uvedl jméno u fakturačních údajů..je možno opravit..
    Objednával jsem 2 odrůdy česneku po kg ..v emailové předobjednávce to, ale nevidím...můžete prosím ověřit, zda-li to tak je..a napsat které odrůdy to jsou...zapomněl jsem.
    Děkuji Vám.
    DG
    1. 5. 2012 22:48 Jan Kozák ml.
    Vidím u Vás pouze objednávku na 1 kg Japa II. Pozor na to, že změnou údajů ve formuláři se ty stávající nedoplňují, ale přepisují.
    2. 5. 2012 8:00 David Gavelčík
    Děkuji za info.
    Doplněn 1kg BJETINu.

    Sadba

    1. 5. 2012 21:37 Zakladatel vlákna: Pech Daniel
    Dobrý den měl bych zájem o 1000kg sadby česneku muže být Bjetin a nebo Vekan. Je mi jasný že to bude problém když mi to objednávku nebere ale i přesto se chci zeptat jestli je to možné. Děkuji Pech
    1. 5. 2012 22:36 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Bohužel takto velkou od Vás letos přijmout nemůžeme. Odhady sklizně byly zadány do objednávacího systému, takže co on odmítne přijmout, to nemůžeme přijmout mimo něj, neměli bychom čím takovou objednávku uspokojit. Snad bude mít nad námi příští rok počasí větší slitování.
    Jan Kozák

    Objednávka

    1. 5. 2012 21:11 Zakladatel vlákna: Zdeněk Jeřábek
    Dobrý Večer. Mám dotaz ohledně mé objednávky sadby Slavinu(50 kg) a Bjetinu(25 kg) zda-li byla přijatá v takovém množství ,když je problém s přezimováním česneku. Děkuji s Pozdravem Zdeněk Jeřábek.
    1. 5. 2012 21:29 Jan Kozák ml.
    Dobrý večer. Při přidání Vaší objednávky musel systém protestovat, že maximální součet objednaných odrůd nesmí být vyšší než 50 kg. Vyšší objednávku nejsme schopni vyřídit. Mohu ji upravit na 17 kg Bjetinu a 33 kg Slavinu?
    1. 5. 2012 22:08 Zdeněk Jeřábek
    Ano. Děkuji.

    Re.:

    1. 5. 2012 20:41 Zakladatel vlákna: Karel Motlík
    Tak ... ato je správně ... nějak jsem se do toho zamotal ... takže pravdu máte Vy ... Bjetin a Japo II je správně ... Díky

    Chyba v údaji v objednávce

    1. 5. 2012 20:34 Zakladatel vlákna: D. Rykr
    Dobrý večer provedl jsem u Vás objednávku na 10kg slavinu...
    Při zadávání do okenka pro jméno objednatele jse zadal jak své křestní jméno, tak i příjmení, avšak po potvrzení objednávky je ve výsledném formuláři jen příjmení, které se v minulosti zveřejňovalo v mých diskusích...Můj dotaz je, zda se dá objednávkový formulář dodatečně doplnit i o mé křestní jméno?...Za odpověď předem děkuji...S pozdravem Dušan Rykr
    1. 5. 2012 20:47 Jan Kozák ml.
    Dobrý večer. Všechny zadané hodnoty můžete upravit tak, že kliknete znovu na Objednání sadby. V jednotlivých krocích se Vám zobrazí hodnoty, které jste zadal. Můžete je upravit a formulář uložit. Tím se přepíšou údaje u uložené objednávky. Vaše jméno uložené u objednávky a jméno u zdejších příspěvků je jedinou hodnotou. Pokud změníte jméno u objednávky, změní se jména u všech Vašich příspěvků. A změna jmen u příspěvků způsobí změnu adresáta objednávky. Vidíte-li, že se Vám v diskusi zobrazuje správné jméno, máte jistotu, že je dobře vyplněno i u objednávky.
    1. 5. 2012 21:27 D. Rykr
    Děkuji za radu...Jelikož jsem svoji první objednávku po přihlášní pod žádným k tomu určeným tlačítkem nenašel...Otevřel jsem si nový objednávkový formulář a po jednotlivých krocích potvrdil...Zajímá mě, zda to byl správný postup a zda objednávka neude duplicitní?...Dolu jsem pro informaci připojil text kolik množství mi máte celkem na moji adresu poslat..Tak snad už to bude v pořádku ...S pozdravem D. Rykr
    1. 5. 2012 21:39 Jan Kozák ml.
    Editací zadaných hodnot se objednávka neduplikuje, nýbrž přepisuje. Potvrzuji, že množství, i odrůdy, které jste uvedl v poznámce, souhlasí s hodnotami zadanými ve formuláři. Takže Vaše objednávka je v pořádku.

    Odrůdy Re.:

    1. 5. 2012 19:54 Zakladatel vlákna: Karel Motlík
    Nechtěl bych aby došlo zbytečně k omylu nebo " zlé krvi " ... Při prvním přihlášení mi nad rámečkem objednávky vyskočilo " sadba vyprodána " ..., při druhém se mi objevila sadba Bjetinu a při třetím otevření i sadba Slavín ... jsetli jsem klikal jak o život někam jinam - moc se omlouvám ... v každém případě jsem si dovolil objednat jak Bjetin tak Slavín ... S pozdravem a omluvou K. Motlík - Plasy
    1. 5. 2012 20:31 Jan Kozák ml.
    Ke zlé krvi nedochází. Váš první příspěvek byl vložen dvakrát, proto jsem jeden smazal. Po chvíli jsem se díval, a nebyl tu ani jeden. Pak jsem si to vysvětlil tím, že táta ve stejném chvíli smazal druhou duplicitu. Čemu se však nyní divím více, je to, že se zmiňujete o objednání Bjetinu a Slavinu, ovšem vidím u Vás objednaný Bjetin a Japo II po kile od každého.
    1. 5. 2012 20:57 Tomáš Kohoutek
    Dobrý den, jen pro informaci uvádím, že jsem se setkal s podobným, možná i stejným problémem - po prvním přihlášení (v objednacím formuláři) mi systém hlásil, že sadbu už bohužel nejde objednat. Tak to bylo opakovaně, až později dopoledne při přihlášení z hlavní stránky (v levé části obrazovky) se jako dostupný objevil Bjetin a nyní, když jste promazal objednávky, i Slavin. Jsem moc rád, že se nakonec podařilo a neberte prosím můj přípis jako kritiku - snad to může být potenciálně užitečná informace pro odchytání případných "much" v systému.

    Možnost objednání

    1. 5. 2012 19:31 Zakladatel vlákna: Jan Kozák ml.
    Ne všichni návštěvníci těchto stránek mají dobré úmysly. Vymazal jsem několik desítek objednávek s rádoby vtipnými adresami či poznámkami. Podle všeho se zdá, že byly vloženy jedním člověkem. Pozitivní zpráva však je, že jejich vymazáním se ostatním uživatelům uvolnila možnost uskutečnit vlastní objednávku. Drobní odběratelé si mohou kromě Bjetinu zvolit také Slavin.
    1. 5. 2012 19:52 Petr KOZÁK
    Velice děkuji za vymazání "objednávek s rádoby vtipnými adresami či poznámkami", protože pravděpodobně díky tomu jsem mohl uskutečnit svou drobnou objednávku. I když jsem chtěl původně odrůdy jiné, jsem vděčný i za ty, co jsou k dispozici maloodběratelům. Děkuji.

    Bjetin

    1. 5. 2012 16:46 Zakladatel vlákna: Veronika
    Chtěla bych se zeptat jak mám objednat ten Bjetin, zobrazuje se mi že už nemužu.
    1. 5. 2012 16:51 Jan Kozák ml.
    Můžete mi sem prosím zkopírovat tu informaci o tom, že sadbu objednat nelze?

    Lukan

    1. 5. 2012 16:23 Zakladatel vlákna: Tomášek
    Nemohly byste mě poslat aspoň tři kila Lukanu ?
    1. 5. 2012 16:25 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Bohužel Vám vyhovět nemůžeme, ačkoliv bychom to rádi udělali. Lidí, kteří by měli stejně jako Vy o Lukan zájem, tu dnes prošly desítky. :-( Zatím ještě zbývá Bjetin, ostatní odrůdy jsou už rezervovány.

    Odrůdy Re.:

    1. 5. 2012 16:07 Zakladatel vlákna: Karel Motlík
    Nejsem velkopěstitel ... jen jsem si chtěl objednat cca po kile plácnu od třech odrůd ... abych zkusil co nám doma půjde :-) ( Plasy - Plzeň - sever ) ... ale díky
    1. 5. 2012 16:09 Jan Kozák ml.
    Drobný pěstitelé mohou dosud objednávat odrůdu Bjetin. Tvrdí Vám systém něco jiného?

    Uložena

    1. 5. 2012 15:38 Zakladatel vlákna: Pavlína Nováková
    Dobrý den. Jak prosímvás poznám že se moje objednávka byla uložna?
    1. 5. 2012 15:43 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Pokud se Vám na obrazovce vypíše text: „Vaše předběžná objednávka byla uložena. V srpnu, až budeme znát cenu česneku pro tento rok, Vás budeme kontaktovat na zadané e-mailové adrese. Děkujeme za pochopení,“ znamená to, že je Vaše objednávka úspěšně uložena. Přeji Vám hezký zbytek dne.

    Prodej

    1. 5. 2012 15:22 Zakladatel vlákna: Marcela Kolajová
    Loni jsem poprvé kupovala od Vás sadbový česnek a jsem s ním moc spokojená (v lokalitě kde jsem sadila, byl celou zimu sníh). Je mi líto, že letos máte s česnekem potíže, ale věřím, že další roky už bude jen lépe. A co se týče posledního posledního příspěvku na česnek od pěstitele: proč má pán z Liberce na stránkách napsáno, že jde o český česnek a na další straně, že nelze přesně určit původ česneku a on nezaručí zda jde o český česnek? Záleží na každém o jaký česnek má zájem a za jakou cenu. Já mám ráda kvalitu a za tu si klidně připlatím a kdyby bylo k dispozici více druhů česneku, tak neváhám i když nevím cenu.
    Přeji pěkný den, Marcela

    objednávka

    1. 5. 2012 13:06 Zakladatel vlákna: Miroslava
    Proč se mě zobrazuje,že už není možné objednávku přijmout,to už je dlouho?nebo máte tolik objednávek,Mirka
    1. 5. 2012 13:32 Jan Kozák ml.
    Množství sadby, kterou můžeme nabídnout, v negativním měřítku předčilo veškeré špatné sny. Pokud jste velkopěstitelkou, bohužel Vám vyhovět nemůžeme. Ačkoliv bychom to udělali rádi.
    6. 5. 2012 6:06 Miroslava
    Děkuji Vám za odpověd,nejsem velkopěstitelkou,chtěla jsem jen 2kg na zahrádku,ale vím,že se letos čenek nevydařil,podařilo se mě sehnat jinde a doufám,že příští rok se zadaří a budu si moci objednat u Vás,přeji ,aby příští rok to bylo lepší hezký den Miri

    Změna objednávky

    1. 5. 2012 12:21 Zakladatel vlákna: Lukáš Bahounek
    Dobrý den, nedopatřením jsem zadal jinou odrůdu než jsem chtěl a proto jsem vyplnil svou předobjednávku znovu, doufám že jsem Vám nenadělal příliš problémů.
    Děkuji a omlouvám se.
    1. 5. 2012 12:30 Jan Kozák ml.
    Děkujeme za Vaši předběžnou objednávku. Můžete ji libovolně upravovat, dokud Vám to systém umožňuje. (Jakmile bude u dané odrůdy součet objednaných kilogramů shodný s předpokládaným množstvím, které máme k dispozici, systém nedovolí objednané množství zvýšit.) Když zadané hodnoty ve formuláři změníte a uložíte, zachová se pouze poslední verze.

    objednávka česneku

    1. 5. 2012 12:04 Zakladatel vlákna: Eva Hartmanová
    Dobrý den,zaregistrovala jsem se pro objednávku česneku,vše bylo správně přijato s tím,že mi přijde ne E-mail.adresu č. účtu.Zatím nic nepřišlo,trochu jsem znervozněla,když jsem se v diskusi dočetla,že česnek už není.Děkuji za odpověď.
    1. 5. 2012 12:12 Jan Kozák ml.
    Tento účet, ze kterého píšete, je funkční, zadejte prosím objednávku z něj. (Váš druhý účet - dnes vytvořený - obsahuje chybně uvedenou e-mailovou adresu.)
    < Novější2021222324Starší >

    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Ing. Jan Kozák
    Chvojenec 75, 534 01 Holice
    IČO: 05439710
    Kontakt

    cesnek@cesnek.cz
    E-mail není určen k poradenství.
    Rádi Vám poradíme v diskusi.

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář

    Šlechtění česnekové sadby Grafika zpracována Odemne