Přihlášení

  • Pěstování
  • Popis česneku
  • Odrůdy
  • Choroby a škůdci
  • Články
  • Diskuse

    Naštvání

    1. 5. 2012 23:03 Zakladatel vlákna: david
    Hezký den, na objednání 2kg cesneku již vase stranky sleduji od ledna a ted zjistim že je již vyprodany,jen pro obchodníky ještě je jenže to bohužel nejsem:-( opravdu k nasr.......David
    1. 5. 2012 23:30 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Chápu, že Vás to nepotěšilo, rádi bychom Vám vyhověli, ale nemůžeme. Nemyslete si, obchodníci na tom nejsou kdovíjak lépe. Jak můžete zjistit, pokud byste se zařadil do jejich skupiny, systém je sice neomezuje v sortimenu, bude jim však uznáno pouze maximálně 30 % množství objednaného v minulých letech. Tuto drobnou výhodu mají proto, že v letech, kdy byl problém s odbytem česneku zboží odebírali, ačkoliv sami s ním pak měli problémy, na rozdíl od malo- a velkopěstitelů, kteří zkrátka vpravili do země jinou plodinu a po česneku ani nevzdechli. Plně chápu rozhořčení Vaše i všech dalších návštěvníků, kterým nemůžeme vyhovět. Zvažte však, zda je vhodné je „ventilovat“ právě tady. Uvědomte si prosím, že zatímco Vám chybí dva kilogramy, majitel tohoto webu má ztráty o mnoho řádů vyšší. Vy můžete zasadit to, co máte z minulých let nebo seženete něco příští rok. On však může vycházet pouze z těžce získaných materiálů, přičemž obnovení do původního množství jej bude stát několik let. Proto prosím případné naštvané pěstitele, aby byli umírnění ve svých úvahách.
    2. 5. 2012 9:06 mmm
    To víte,musíte být zřejmě drzý jak ti ostatní a nerespektovat zasílání objednávky v den zahájení,totiž nijak jinak si to nelza vysvětlit,než takto,že firma přijímá vesele objednávky i když termín nebyl zahájen..atd....
    2. 5. 2012 9:09 Jan Kozák ml.
    Budete muset zřejmě své doplnění doplnit, abych pochopil, co máte na mysli.
    2. 5. 2012 9:45 Jan Kozák ml.
    Za zvlášť odvážný čin považuji po neoprávněné kritice změnit své jméno z „Ing.Milan Drimaj“ na „mmm“. Tím jsme spolu skončili, sbohem.

    objednávka

    1. 5. 2012 22:22 Zakladatel vlákna: Milada Baronová
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat: objednávala jsem si česnek přez Vaši e-mailovou adresu, tak jestli je má objednávka platná. děkuji za odpověď. Hezký den M. Baronová

    sadba

    1. 5. 2012 22:15 Zakladatel vlákna: Hana Kopecká
    Dobrý večer, uff upřímně doufám že se mi zdařila objednávka, protože jinak mě asi trefí. Poslední měsíce sleduju zdejší stránky více než pravidelně, vše jsem si připravila, průběžně kontrolovala stav porostu a při představě že se na mě nedostane hned 1.května, protože ti přede mnou stihly objednat 50 kg množství je mi do breku. Jo na zahradnické latifundii halt nemám internet. Snad se dostane i na náš oddané česnekové zahrádkáře. JInak kontrola porostu, poslední déšt česneku krásně prospěl. Bjetin a Jovan, Dukát, Anton rostou krásně, Slavin, Benátčan a Lukan ještě něco odchází, ale už lezou i pacibulky.
    1. 5. 2012 23:14 Jan Kozák ml.
    Dobrý večer, máme od Vás uloženou objednávku na 4,6 kg.

    Objednávka

    1. 5. 2012 22:12 Zakladatel vlákna: David Gavelčík
    Dobrý den,
    špatně jsem uvedl jméno u fakturačních údajů..je možno opravit..
    Objednával jsem 2 odrůdy česneku po kg ..v emailové předobjednávce to, ale nevidím...můžete prosím ověřit, zda-li to tak je..a napsat které odrůdy to jsou...zapomněl jsem.
    Děkuji Vám.
    DG
    1. 5. 2012 22:48 Jan Kozák ml.
    Vidím u Vás pouze objednávku na 1 kg Japa II. Pozor na to, že změnou údajů ve formuláři se ty stávající nedoplňují, ale přepisují.
    2. 5. 2012 8:00 David Gavelčík
    Děkuji za info.
    Doplněn 1kg BJETINu.

    Sadba

    1. 5. 2012 21:37 Zakladatel vlákna: Pech Daniel
    Dobrý den měl bych zájem o 1000kg sadby česneku muže být Bjetin a nebo Vekan. Je mi jasný že to bude problém když mi to objednávku nebere ale i přesto se chci zeptat jestli je to možné. Děkuji Pech
    1. 5. 2012 22:36 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Bohužel takto velkou od Vás letos přijmout nemůžeme. Odhady sklizně byly zadány do objednávacího systému, takže co on odmítne přijmout, to nemůžeme přijmout mimo něj, neměli bychom čím takovou objednávku uspokojit. Snad bude mít nad námi příští rok počasí větší slitování.
    Jan Kozák

    Objednávka

    1. 5. 2012 21:11 Zakladatel vlákna: Zdeněk Jeřábek
    Dobrý Večer. Mám dotaz ohledně mé objednávky sadby Slavinu(50 kg) a Bjetinu(25 kg) zda-li byla přijatá v takovém množství ,když je problém s přezimováním česneku. Děkuji s Pozdravem Zdeněk Jeřábek.
    1. 5. 2012 21:29 Jan Kozák ml.
    Dobrý večer. Při přidání Vaší objednávky musel systém protestovat, že maximální součet objednaných odrůd nesmí být vyšší než 50 kg. Vyšší objednávku nejsme schopni vyřídit. Mohu ji upravit na 17 kg Bjetinu a 33 kg Slavinu?
    1. 5. 2012 22:08 Zdeněk Jeřábek
    Ano. Děkuji.

    Re.:

    1. 5. 2012 20:41 Zakladatel vlákna: Karel Motlík
    Tak ... ato je správně ... nějak jsem se do toho zamotal ... takže pravdu máte Vy ... Bjetin a Japo II je správně ... Díky

    Chyba v údaji v objednávce

    1. 5. 2012 20:34 Zakladatel vlákna: D. Rykr
    Dobrý večer provedl jsem u Vás objednávku na 10kg slavinu...
    Při zadávání do okenka pro jméno objednatele jse zadal jak své křestní jméno, tak i příjmení, avšak po potvrzení objednávky je ve výsledném formuláři jen příjmení, které se v minulosti zveřejňovalo v mých diskusích...Můj dotaz je, zda se dá objednávkový formulář dodatečně doplnit i o mé křestní jméno?...Za odpověď předem děkuji...S pozdravem Dušan Rykr
    1. 5. 2012 20:47 Jan Kozák ml.
    Dobrý večer. Všechny zadané hodnoty můžete upravit tak, že kliknete znovu na Objednání sadby. V jednotlivých krocích se Vám zobrazí hodnoty, které jste zadal. Můžete je upravit a formulář uložit. Tím se přepíšou údaje u uložené objednávky. Vaše jméno uložené u objednávky a jméno u zdejších příspěvků je jedinou hodnotou. Pokud změníte jméno u objednávky, změní se jména u všech Vašich příspěvků. A změna jmen u příspěvků způsobí změnu adresáta objednávky. Vidíte-li, že se Vám v diskusi zobrazuje správné jméno, máte jistotu, že je dobře vyplněno i u objednávky.
    1. 5. 2012 21:27 D. Rykr
    Děkuji za radu...Jelikož jsem svoji první objednávku po přihlášní pod žádným k tomu určeným tlačítkem nenašel...Otevřel jsem si nový objednávkový formulář a po jednotlivých krocích potvrdil...Zajímá mě, zda to byl správný postup a zda objednávka neude duplicitní?...Dolu jsem pro informaci připojil text kolik množství mi máte celkem na moji adresu poslat..Tak snad už to bude v pořádku ...S pozdravem D. Rykr
    1. 5. 2012 21:39 Jan Kozák ml.
    Editací zadaných hodnot se objednávka neduplikuje, nýbrž přepisuje. Potvrzuji, že množství, i odrůdy, které jste uvedl v poznámce, souhlasí s hodnotami zadanými ve formuláři. Takže Vaše objednávka je v pořádku.

    Odrůdy Re.:

    1. 5. 2012 19:54 Zakladatel vlákna: Karel Motlík
    Nechtěl bych aby došlo zbytečně k omylu nebo " zlé krvi " ... Při prvním přihlášení mi nad rámečkem objednávky vyskočilo " sadba vyprodána " ..., při druhém se mi objevila sadba Bjetinu a při třetím otevření i sadba Slavín ... jsetli jsem klikal jak o život někam jinam - moc se omlouvám ... v každém případě jsem si dovolil objednat jak Bjetin tak Slavín ... S pozdravem a omluvou K. Motlík - Plasy
    1. 5. 2012 20:31 Jan Kozák ml.
    Ke zlé krvi nedochází. Váš první příspěvek byl vložen dvakrát, proto jsem jeden smazal. Po chvíli jsem se díval, a nebyl tu ani jeden. Pak jsem si to vysvětlil tím, že táta ve stejném chvíli smazal druhou duplicitu. Čemu se však nyní divím více, je to, že se zmiňujete o objednání Bjetinu a Slavinu, ovšem vidím u Vás objednaný Bjetin a Japo II po kile od každého.
    1. 5. 2012 20:57 Tomáš Kohoutek
    Dobrý den, jen pro informaci uvádím, že jsem se setkal s podobným, možná i stejným problémem - po prvním přihlášení (v objednacím formuláři) mi systém hlásil, že sadbu už bohužel nejde objednat. Tak to bylo opakovaně, až později dopoledne při přihlášení z hlavní stránky (v levé části obrazovky) se jako dostupný objevil Bjetin a nyní, když jste promazal objednávky, i Slavin. Jsem moc rád, že se nakonec podařilo a neberte prosím můj přípis jako kritiku - snad to může být potenciálně užitečná informace pro odchytání případných "much" v systému.

    Možnost objednání

    1. 5. 2012 19:31 Zakladatel vlákna: Jan Kozák ml.
    Ne všichni návštěvníci těchto stránek mají dobré úmysly. Vymazal jsem několik desítek objednávek s rádoby vtipnými adresami či poznámkami. Podle všeho se zdá, že byly vloženy jedním člověkem. Pozitivní zpráva však je, že jejich vymazáním se ostatním uživatelům uvolnila možnost uskutečnit vlastní objednávku. Drobní odběratelé si mohou kromě Bjetinu zvolit také Slavin.
    1. 5. 2012 19:52 Petr KOZÁK
    Velice děkuji za vymazání "objednávek s rádoby vtipnými adresami či poznámkami", protože pravděpodobně díky tomu jsem mohl uskutečnit svou drobnou objednávku. I když jsem chtěl původně odrůdy jiné, jsem vděčný i za ty, co jsou k dispozici maloodběratelům. Děkuji.

    Bjetin

    1. 5. 2012 16:46 Zakladatel vlákna: Veronika
    Chtěla bych se zeptat jak mám objednat ten Bjetin, zobrazuje se mi že už nemužu.
    1. 5. 2012 16:51 Jan Kozák ml.
    Můžete mi sem prosím zkopírovat tu informaci o tom, že sadbu objednat nelze?

    Lukan

    1. 5. 2012 16:23 Zakladatel vlákna: Tomášek
    Nemohly byste mě poslat aspoň tři kila Lukanu ?
    1. 5. 2012 16:25 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Bohužel Vám vyhovět nemůžeme, ačkoliv bychom to rádi udělali. Lidí, kteří by měli stejně jako Vy o Lukan zájem, tu dnes prošly desítky. :-( Zatím ještě zbývá Bjetin, ostatní odrůdy jsou už rezervovány.

    Odrůdy Re.:

    1. 5. 2012 16:07 Zakladatel vlákna: Karel Motlík
    Nejsem velkopěstitel ... jen jsem si chtěl objednat cca po kile plácnu od třech odrůd ... abych zkusil co nám doma půjde :-) ( Plasy - Plzeň - sever ) ... ale díky
    1. 5. 2012 16:09 Jan Kozák ml.
    Drobný pěstitelé mohou dosud objednávat odrůdu Bjetin. Tvrdí Vám systém něco jiného?

    Uložena

    1. 5. 2012 15:38 Zakladatel vlákna: Pavlína Nováková
    Dobrý den. Jak prosímvás poznám že se moje objednávka byla uložna?
    1. 5. 2012 15:43 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Pokud se Vám na obrazovce vypíše text: „Vaše předběžná objednávka byla uložena. V srpnu, až budeme znát cenu česneku pro tento rok, Vás budeme kontaktovat na zadané e-mailové adrese. Děkujeme za pochopení,“ znamená to, že je Vaše objednávka úspěšně uložena. Přeji Vám hezký zbytek dne.

    Prodej

    1. 5. 2012 15:22 Zakladatel vlákna: Marcela Kolajová
    Loni jsem poprvé kupovala od Vás sadbový česnek a jsem s ním moc spokojená (v lokalitě kde jsem sadila, byl celou zimu sníh). Je mi líto, že letos máte s česnekem potíže, ale věřím, že další roky už bude jen lépe. A co se týče posledního posledního příspěvku na česnek od pěstitele: proč má pán z Liberce na stránkách napsáno, že jde o český česnek a na další straně, že nelze přesně určit původ česneku a on nezaručí zda jde o český česnek? Záleží na každém o jaký česnek má zájem a za jakou cenu. Já mám ráda kvalitu a za tu si klidně připlatím a kdyby bylo k dispozici více druhů česneku, tak neváhám i když nevím cenu.
    Přeji pěkný den, Marcela
    < Novější405406407408409Starší >

    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Ing. Jan Kozák
    Chvojenec 75, 534 01 Holice
    IČO: 05439710
    Kontakt

    cesnek@cesnek.cz
    E-mail není určen k poradenství.
    Rádi Vám poradíme v diskusi.

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář

    Šlechtění česnekové sadby Grafika zpracována Odemne