Dobrý den, pane Konečný,
chápeme Vaše rozčarování a mrzí nás to, ale situace je letos extrémně složitá pro nás všechny. Jsme sice už zvyklí, že pracujeme s živým rostlinným materiálem, kde se můžeme celý rok snažit sebevíc (a skutečně se i snažíme udělat maximum), ale na výsledek naši práce mají výrazně vyšší vliv faktory, které ovlivnit nemůžeme. Ačkoliv na první pohled nic nenasvědčovalo tomu, že letošní
sezóna bude patřit mezi nejhorší za poslední roky, nyní po vytřízení materiálu zjišťujeme, že sadbového materiálu nebudeme mít zdaleka ani polovinu, než kolik jsme očekávali a především kolik jsme i my sami potřebovali.
Před lety jsme přišli s možností zadat na našem webu e-mailovou adresu, abychom zájemcům zaslali upozornění v případě, že zahájíme či obnovíme příjem objednávek, kam jste zřejmě (jak píšete) zadal svoji e-mailovou adresu. Jedná se však o pouhou pomůcku pro připomenutí, kterou nelze využít za všech okolností. Využít ji nelze např. v případě, že materiálu je nesrovnatelně méně, než kolik je zájemců. Ten případ nastal i nyní. Jestliže množství volných balení, které dáme do prodeje, je v řádu stovek, zatímco zájemců o upozornění je více než 10 tisíc, rozeslání upozornění by vedlo jen k zahlcení e-mailových schránek, česnek by byl vyprodán místo za 2 dny za 2 minuty, ale nic by to nezměnilo na
skutečnosti, že česneku je nedostatek a na více než 90 % zájemců se v dané situaci nedostane. Věřte prosím tomu, že naším záměrem není nikoho poškodit a že ze současné situace rozhodně nikdo klidné paní nemá. Za vzniklé komplikace se všem moc omlouváme. Snažíme se ale udělat vše, co je v našich silách, abychom minimalizovali problémy, které následkem této situace vznikají nejen nám, ale hlavně i našim zákazníkům.