Dobrý den, paní Hadrabová,
moc se omlouváme za komplikace, letošní sezóna je však jednou z
nejnáročnějších jak pro nás, tak pro naše smluvní pěstitele. Způsobily
je nejprve nadměrné srážky v průběhu podzimu a zimy, kdy někteří naši
partneři v důsledku rozbahněného pole nemohli česnek v řádném termínu
vysadit a sázeli až na jaře. Srážky přišly i v kritickém období na jaře,
kdy bylo zapotřebí odplevelovat, ale na přemokřené půdě nebylo možné
použít plečky. Někteří pěstitelé to i tak s velkým úsilím zvládli,
někteří se dostaly do velkých problémů s kterými se potýkali až do
sklizně. A nadměrné srážky přišly i právě do sklizně. S tímto vším se
naši partneři museli popasovat a intenzivně na tom pracují doteď. Děláme
vše proto, abychom byli schopni co nejdříve zhodnotit stav, množství a
především kvalitu sklizeného materiálu, nicméně v tomto jsme zcela
závislí na jednotlivých našich partnerech, jak zvládají česnek
zpracovávat. Věřili jsme, že se to podaří v druhé polovině července,
nyní se snažíme alespoň odhadnout nejdřívější možný termín, kdy bude
možné stav materiálu skutečně zhodnotit, abychom mohli na webu uvést
konkrétní datum, kdy budeme schopni objednávky znovu spustit. V této
oblasti se snažíme chovat co nejzodpovědněji, abychom zákazníkům
nenaslibovali zboží, které pak nebudeme schopni dodat. Z toho důvodu
příjem objednávek oddalujeme do doby, kdy budeme mít větší přehled,
ačkoliv pro nás samotné by bylo jistě jednodušší nyní nabrat objednávky a
pak v září napsat zákazníkům, že na ně bohužel nic nezbylo.
V nejbližších dnech uvedeme konkrátní termín jak na stránce Objednávky, tak i v upozornění a zde v diskusi.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace a prosíme o shovívavost. Snažíme
se udělat vše, co je v našich silách, abychom byli schopni našim
zákazníkům nabídnout kvalitní materiál a především abychom byli schopni
vyřídit všechny objednávky, které přijmeme.
Za CESNEK.CZ - Zuzana Karlovská