Zde platí to, co jsem napsal výše, pane Perníčku.
Máte několik možností:
1) Pokřikovat na diskusi a porušovat tak její pravidla. To nelze považovat za konstruktivní řešení.
2) Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte možnost do 14 dní produkt vrátit bez udání důvodu. Jen připomínám, že v takovém případě vám budou vrácena i částka, kterou jste uhradil za dopravu zboží k vám. Pokud tohoto svého práva využijete, nikdo se na vás zlobit nebude.
3) Můžete produkt reklamovat, jak jste byl upozorněn při objednávání, při doručení a jak jste si mohl přečít v příspěvku výše. V takovém případě se případem bude zabývat kompetentní člověk z firmy. Jeho zájmem je vyřešit problém ke spokojenosti zákazníka. Ale pokud zákazník předem ventiluje svou nespokojenost, nemá prodávající takovou motivaci vycházet zákazníkovi vstříc.
U raných odrůd se často stává, že zákazníci chybně označí za nekvalitní sadbu, která je popraskaná kvůli sklizni opožděné o několik dní. Paradoxní je, že sadbovou kvalitu nedokáže posoudit ani expert s laboratoří, pokud nezná původ dané cibule a nemá možnost ji několik sezón pěstovat. Zatímco laik mrkne – a je skálopevně přesvědčený, že ví, a je ochotný se hádat do roztrhání těla.